Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Novák Leoš Ing. - [16RFRD] Radiologická fyzika-rentgenová diagnostika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 5
  • Procento hodnotících: 100 %
Celkové hodnocení [8]
1:
75 % [6]
2:
25 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [4]
1:
75 % [3]
2:
25 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [4]
1:
75 % [3]
2:
25 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Dobrý přednes a nedostatek materiálů udělaly z přednášek prakticky nutnost - nevím, jestli vůbec je možné absolvovat zkoušku bez účasti na přednáškách. Přednášky jsou ale zajímavé, rozhodně doporučuji navštěvovat.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Přehled, příprava, schopnost vysvětlit příklady
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • V zápočtové písemce - uvítala bych výrazně dřívější opravení, 5 dní bylo dost a hodně to rozhodilo zkouškové
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
    • Vytištěné přednášky, poznámky k nim, skripta The essential physics of medical imaging
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Prezentace a hlavně skripta (The Essential Physics of Medical Imagging - Bushberg)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Prezentace, studijní texty na Běhounkovi.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Doporučená literatura
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
    • Na zkoušku se připravuje hodně těžko, otázky jsou zaměřeny na ověření důkladného pochopení problematiky. Zkoušející je ale objektivní, drobné neznalosti promíjí.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • No musíte to mu fakt rozumět a hlavně umět precizně interakce částic!!!
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Pozor na to, že už výsledek zápočtového testu ovlivňuje známku ze zkoušky. Příklady v zápočtovém testu jsou možná jednoduché principiálně, ale vyžadují znát nástroje, které člověku, který se léta nepohybuje v praxi, hned nemusí přijít na mysl. I když se člověk dobře připraví, pořád ho v testu může něco zaskočit. Je dobré se aspoň snažit během studia získat cítění pro to, kolem jakých hodnot se běžně některé veličiny pohybují, i když bez zažití v praxi je to těžké. Člověk tak aspoň v testu uvidí, jestli mu nevycházejí blbosti. Zkouška už potom není tak těžká, jak by se mohlo zdát. Když tomu člověk rozumí, ale sem tam si na něco nevzpomene, lze to přehlédnout.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkouška je náročná a Ing. Novák je nejspíše objektivní. Je přísný, ale to asi není na škodu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Přehled v oboru, poměrně kvalitně připravené prezentace, schopnost přednášet
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Preciznost, přísnost. Dobrá komunikace s posluchačstvem - pokládání otázek během přednášky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Ideálně připravit skripta - poznámky k prezentacím na učení stačí, ale skripta by byla mnohonásobně lepší na pochopení tematiky Dříve zveřejňovat přednášky k tisku
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Spočítat více příkladů na cvičeních.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Několik ukázkových příkladů, nutné je dokonale chápat - bez toho není možné napsat zápočtovou písemku. Zápočtová písemka je pak vždy originální
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • U zápočtu se objevila řada nových příkladů, které se ani vzdáleně nepodobaly těm, které jsme počítali na cvikách. Nicméně nebylo to neudělatelné. Musím říct, že mě osobně zápočťák bavil. Jen by bylo dobré, kdybych na něj měla více času a nebylo mi to sebráno při odchodu na wc. S tím jsem totiž kapánek nepočítala.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [4]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 12 % [1]: Vlastní zápisky
  • 2 : 12 % [1]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 25 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.25

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [3]: 1 (výborný)
  • 2 : 25 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.25

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [3]: 1
  • 2 : 25 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 100 % [4]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký