Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[17UINZ] Úvod do inženýrství

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 8 / 48
  • Procento hodnotících: 16 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 48 studentů.
  • Ukončilo předmět: 5 studentů.
  • Průchodnost: 10 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [8]
    • Název Úvod do inženýrství to vystihuje. Každý týden tříhodinová nalejvárna nejrůznějších věcí, které inženýr prostě musí znát. Předmět nejde moc do hloubky, ale má velmi široký záběr. Člověk se ze dne na den naučí technické kreslení, díky rešeršní práci se naučí pracovat s informacemi a navíc do hloubky porozumí vybranému tématu (protože než mu bude práce schválena, stráví s ní velkou spoustu času) a získá přehled o spoustě věcí od druhů plastů, přes jakost až po zákoník práce. Také musí své znalosti prokázat u zkoušky. Je škoda, že jsou za to všechno jen tři kredity.
      studijní průměr: neuveden
    • Předmět sestavený z přednášek o spoustě různých tématech aneb "co se jinam nevešlo" - právo, normy a jakost, životní prostředí, postavení inženýra, technické kreslení, materiály. Některá témata byla podle mě naprosto zbytečná, nejužitečnější je asi technické kreslení a úvod do nauky o materiálech, která však bude mít ještě svůj vlastní předmět. Předmět je povinný pro jaderné inženýry, kteří tak mají zkouškové prodloužené a stížené o jednu zkoušku, která je pouze za 3 kredity, což je rozhodně málo při porovnání s ostatními předměty, kde jsou nároky na zakončení předmětu a zisk kreditů mnohem nižší. Předmět by potřeboval změnu v tom, co se v něm bude vyučovat.
      studijní průměr: neuveden
    • Je téměř nemožné získat zápočet. Pokud nemáte předmet povinně je lepší si jej vůbec nezapisovat a prípadně přijít pouze na přednášky o technickém kreslení
      studijní průměr: neuveden
    • Náplňou predmetu je oboznámiť študentov s prácou inžiniera a naučiť základy technického kreslenia.
      studijní průměr: neuveden
    • Náročnost která neodpovídá i přes poradu s profesionály se v tomto předmětu dá jen stěží uspět a když už někdo uspěje je to dílo náhody nebo je to holka
      studijní průměr: neuveden
    • Nevidím smysl tohoto předmětu. Jediné, co oceňuji, je velmi stručný úvod to technického kreslení. Ostatní části nemají smysl, protože je na ně málo času a látka se probírá velmi neuceleně.
      studijní průměr: neuveden
    • Předmět, ve kterém učí technické kreslení někdo, kdo umí technické kreslení, materiály učí člověk, který materiálům rozumí a publikovat učí člověk, který dnešním publikacím nerozumí. Publikoval totiž dvakrát. Odhadem před 30 lety.
      studijní průměr: neuveden
    • To je peklo. Pan magistr je práci podle ISO norem a když mu to podle nich dáte, máte to blbě. Jediné co mě předmět naučil je, že když lžu, musím vždycky lhát stejně. To od přednášejcího uslyšíte hodněkrát. Na semestrální práci vás vyhází hodně. Kdo to nemá povinně, kašlete na to.
      studijní průměr: neuveden
N :  Oznámkujte předmět [8]

Průměr odpovědi: 3.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 12 % [1]: 1 (výborně)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 37 % [3]: 3
  • 4 : 25 % [2]: 4
  • 5 : 25 % [2]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [8]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 37 % [3]: nevyjádřeno
  • 2 : 0 % [0]: ano
  • 3 : 62 % [5]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká