Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Bouda Jaroslav Mgr. - [17UINZ] Úvod do inženýrství

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 8 / 9
  • Procento hodnotících: 88 %
Celkové hodnocení [16]
1:
12 % [2]
2:
12 % [2]
3:
37 % [6]
4:
0 % [0]
5:
37 % [6]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.38

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [8]
1:
12 % [1]
2:
12 % [1]
3:
37 % [3]
4:
0 % [0]
5:
37 % [3]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.38

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [8]
1:
12 % [1]
2:
12 % [1]
3:
37 % [3]
4:
0 % [0]
5:
37 % [3]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.38

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Od pana Boudy jsem se nedozvěděl moc užitečných věcí, ale o něco z toho, co mi předal, se tu podělím. 1) Když lžu, tak vždycky stejně 2) Za komunistů bylo víc brusinek a borůvek
      studijní průměr: neuveden
    • Spal jsem nezáživné
      studijní průměr: neuveden
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Nic, nejspíš...
      studijní průměr: neuveden
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Komunikaci a přesnost vyjadřování
      studijní průměr: neuveden
    • .V nárocích na zápočtovou práci by měl dostat rozum a zjistit si, jak se dnes píšou odborné práce a jaké jsou na ně normy, protože realita neodpovídá jeho pohledu na věc. Měl by být trochu méně komunista a trochu více inženýr, ale je to jen můj osobní názor.
      studijní průměr: neuveden
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Vlastní zápisky, něco ze starých skript z internetu a z prací ostatních spolužáků.
      studijní průměr: neuveden
    • Zápisky z přednášek pokrývají většinu otázek. Zbytek se dá snadno dohledat. Skripta nedoporučuji, jsou prehistorická.
      studijní průměr: neuveden
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • Libovolný čas na přípravu je velkou výhodou. Stačí si sepsat ke každé otázce základní údaje a definice. Zkouška probíhá spíše formou dialogu. Pokud vidí, že netápete a v tématu se vyznáte, přejde k další otázce. Zkouška pro mě netrvala ani deset minut.
      studijní průměr: neuveden
    • Nejtěžší je získat zápočet, jelikož psaná práce je vždy několikrát vrácena kvůli maličkostem. Na zkoušce si vytáhnete tři otázky, jednu z každého okruhu, potom máte čas na přípravu a pak postupně mluvíte ke každé otázce. Je třeba nenechat se přerušovat a stále mluvit, což se ale těžko dělá a často budete přerušeni a dotazováni na nějakou doplňující otázku. I když zkoušející klade důraz na plynulý a suverénní projev, pozná, když jste se připravovali a k tomuto faktu přihlíží.
      studijní průměr: neuveden
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
    • Nadšení s jakým přednáší.
      studijní průměr: neuveden
    • Přátelský přístup a doplnění výkladu spoustou zajímavostí.
      studijní průměr: neuveden
    • dosť vtipné prednášanie
      studijní průměr: neuveden
    • NIIIIIIIIIIIC
      studijní průměr: neuveden
    • Občas měl relativně vtipnou poznámku. Spíše sporadicky.
      studijní průměr: neuveden
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
    • Často odbíhá od tématu a vypráví různé historky, čímž se nestíhá probrat látka požadovaná u zkoušky.
      studijní průměr: neuveden
    • Komunikace se studenty. Považuji za velmi neprofesionální neomluvit se z poslední přednášky (z předposlední se Mgr. Bouda omluvil a na poslední prostě nepřišel, čekali jsme na něj) a nedat studentům vědět kdy a jak se mají hlásit ke zkoušce.
      studijní průměr: neuveden
    • .Měl by se věnovat tématům, které souvisí se vzděláním místo vyprávění návodů jak "ochcat" psychotesty.
      studijní průměr: neuveden
    • Třeba v tom že bude studovat normy, nebude buzerovat studenty s nesmysly a banalitami, a bude se soustředit na látku
      studijní průměr: neuveden
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
    • .Obecně mi rešeršní zápočtová práce připadá jako poměrně dobrý nápad, ovšem ne v této podobě a s nároky, které s reálnou publikací nesouvisí ani vzdáleně.
      studijní průměr: neuveden
    • Přišel jsem si jako Geralt z Rivie který se snaží přelstít Divoký hon
      studijní průměr: neuveden
    • rešerš, ktorú treba spraviť na zápočet je najťažšia časť tohto predmetu
      studijní průměr: neuveden
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [4]: 90%-100%
  • 2 : 37 % [3]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 12 % [1]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [2]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [8]

Průměr odpovědi: 3.38

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 12 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 12 % [1]: 2
  • 3 : 37 % [3]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 37 % [3]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [8]

Průměr odpovědi: 3.38

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 12 % [1]: 1
  • 2 : 12 % [1]: 2
  • 3 : 37 % [3]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 37 % [3]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [6]: velmi obtížný
  • 2 : 25 % [2]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký