Bouda Jaroslav Mgr. - [17UINZ] Úvod do inženýrství
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 8 / 9
- Procento hodnotících: 88 %
Celkové hodnocení [16]
1: |
|
12 % [2] |
2: |
|
12 % [2] |
3: |
|
37 % [6] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
37 % [6] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 3.38
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [8]
1: |
|
12 % [1] |
2: |
|
12 % [1] |
3: |
|
37 % [3] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
37 % [3] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 3.38
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [8]
1: |
|
12 % [1] |
2: |
|
12 % [1] |
3: |
|
37 % [3] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
37 % [3] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 3.38
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.70
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Od pana Boudy jsem se nedozvěděl moc užitečných věcí, ale o něco z toho, co mi předal, se tu podělím. 1) Když lžu, tak vždycky stejně 2) Za komunistů bylo víc brusinek a borůvekstudijní průměr: neuveden
-
Spal jsem nezáživnéstudijní průměr: neuveden
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Nic, nejspíš...studijní průměr: neuveden
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Komunikaci a přesnost vyjadřovánístudijní průměr: neuveden
-
.V nárocích na zápočtovou práci by měl dostat rozum a zjistit si, jak se dnes píšou odborné práce a jaké jsou na ně normy, protože realita neodpovídá jeho pohledu na věc. Měl by být trochu méně komunista a trochu více inženýr, ale je to jen můj osobní názor.studijní průměr: neuveden
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
-
Vlastní zápisky, něco ze starých skript z internetu a z prací ostatních spolužáků.studijní průměr: neuveden
-
Zápisky z přednášek pokrývají většinu otázek. Zbytek se dá snadno dohledat. Skripta nedoporučuji, jsou prehistorická.studijní průměr: neuveden
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
-
Libovolný čas na přípravu je velkou výhodou. Stačí si sepsat ke každé otázce základní údaje a definice. Zkouška probíhá spíše formou dialogu. Pokud vidí, že netápete a v tématu se vyznáte, přejde k další otázce. Zkouška pro mě netrvala ani deset minut.studijní průměr: neuveden
-
Nejtěžší je získat zápočet, jelikož psaná práce je vždy několikrát vrácena kvůli maličkostem. Na zkoušce si vytáhnete tři otázky, jednu z každého okruhu, potom máte čas na přípravu a pak postupně mluvíte ke každé otázce. Je třeba nenechat se přerušovat a stále mluvit, což se ale těžko dělá a často budete přerušeni a dotazováni na nějakou doplňující otázku. I když zkoušející klade důraz na plynulý a suverénní projev, pozná, když jste se připravovali a k tomuto faktu přihlíží.studijní průměr: neuveden
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
-
Nadšení s jakým přednáší.studijní průměr: neuveden
-
Přátelský přístup a doplnění výkladu spoustou zajímavostí.studijní průměr: neuveden
-
dosť vtipné prednášaniestudijní průměr: neuveden
-
NIIIIIIIIIIICstudijní průměr: neuveden
-
Občas měl relativně vtipnou poznámku. Spíše sporadicky.studijní průměr: neuveden
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
-
Často odbíhá od tématu a vypráví různé historky, čímž se nestíhá probrat látka požadovaná u zkoušky.studijní průměr: neuveden
-
Komunikace se studenty. Považuji za velmi neprofesionální neomluvit se z poslední přednášky (z předposlední se Mgr. Bouda omluvil a na poslední prostě nepřišel, čekali jsme na něj) a nedat studentům vědět kdy a jak se mají hlásit ke zkoušce.studijní průměr: neuveden
-
.Měl by se věnovat tématům, které souvisí se vzděláním místo vyprávění návodů jak "ochcat" psychotesty.studijní průměr: neuveden
-
Třeba v tom že bude studovat normy, nebude buzerovat studenty s nesmysly a banalitami, a bude se soustředit na látkustudijní průměr: neuveden
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
-
.Obecně mi rešeršní zápočtová práce připadá jako poměrně dobrý nápad, ovšem ne v této podobě a s nároky, které s reálnou publikací nesouvisí ani vzdáleně.studijní průměr: neuveden
-
Přišel jsem si jako Geralt z Rivie který se snaží přelstít Divoký honstudijní průměr: neuveden
-
rešerš, ktorú treba spraviť na zápočet je najťažšia časť tohto predmetustudijní průměr: neuveden
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [8]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [4]: 90%-100%
- 2 : 37 % [3]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 12 % [1]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [2]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [8]
Průměr odpovědi: 3.38
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 12 % [1]: 1 (výborný)
- 2 : 12 % [1]: 2
- 3 : 37 % [3]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 37 % [3]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [8]
Průměr odpovědi: 3.38
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 12 % [1]: 1
- 2 : 12 % [1]: 2
- 3 : 37 % [3]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 37 % [3]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 75 % [6]: velmi obtížný
- 2 : 25 % [2]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký