[18PRC1] Programování v C++ 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 19 / 78
- Procento hodnotících: 24 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 78 studentů.
- Ukončilo předmět: 37 studentů.
- Průchodnost: 47 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [17]
-
predmet prakticky nevyhnutný na ejcfstudijní průměr: neuveden
-
Klasický "teoretický" programovací predmet, pre skúsenejších študentov nie je vôbec náročnýstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Programování je bezva, jen si neumím příliš představit, jak bych od těch legračních příkladů na seznamy, zásobníky a třídy přešel do nějaké reálné praxe či brigády. Možná mám jen slabou představivost.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Základy C++.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
zaujimavy a uzitocny predmetstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Jo, další užitečný předmět. Kdo ho nemá v rozvrhu, měl by plakat. Řekněme, že už nepíši jako prase a dokonce s tím souhlasí můj překladač, který toho teď více sežere. Také se mi líbilo, že věci, které mi usnadní život a nebyl čas je napsat, tak teď je můžu napsat jako zápočtovku.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Navštěvovala jsem pouze cvičení, kde se probraly objektové typy, šablony, přetěžování operátorů a výjimky. Náplň cvičení byla vyčerpávající a rozhodně jsem se toho hodně naučila.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Nevím proč, ale tento předmět mi nějak zničil zájem o programování vůbec. Neříkám, že je tam supernuda nebo ještě něco. Jen to píšu, abyste věděli, že se může stát i něco takového.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
prostě programovánístudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Předmět nenavazuje na Základy algoritmizace což mi vyhovovalo. Lidem, co už programovat umí, ale asi mnoho nového nepřinese, jde stále o základy.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Předmět plynule navazuje na algoritmizaci a úvod do programování.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
předmět super na naučení se základních principů programování ale z přednášek se člověk moc nenaučístudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Přednášky a cvičení by mohly být více propojeny.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Autozapocet byl velmi prijemnystudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Nový režim, kdy Céčku "už jako máme umět" se mi nezdá dobrý, ze ZPRO si toho člověk moc neodnesl.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Pokračování C a C++ ze ZPROstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Předmět rozebírá důležité věci ohledně C++, jen možná trochu rychlejším tempem. Každopádně pan docent Virius ví, o čem mluví.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
N :
Oznámkujte předmět [19]
Průměr odpovědi: 1.89
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 26 % [5]: 1 (výborně)
- 2 : 57 % [11]: 2
- 3 : 15 % [3]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [19]
Průměr odpovědi: 1.13
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 73 % [14]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 5 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká