Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[18PRC1] Programování v C++ 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 19 / 78
  • Procento hodnotících: 24 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 78 studentů.
  • Ukončilo předmět: 37 studentů.
  • Průchodnost: 47 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [17]
    • predmet prakticky nevyhnutný na ejcf
      studijní průměr: neuveden
    • Klasický "teoretický" programovací predmet, pre skúsenejších študentov nie je vôbec náročný
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Programování je bezva, jen si neumím příliš představit, jak bych od těch legračních příkladů na seznamy, zásobníky a třídy přešel do nějaké reálné praxe či brigády. Možná mám jen slabou představivost.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Základy C++.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • zaujimavy a uzitocny predmet
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Jo, další užitečný předmět. Kdo ho nemá v rozvrhu, měl by plakat. Řekněme, že už nepíši jako prase a dokonce s tím souhlasí můj překladač, který toho teď více sežere. Také se mi líbilo, že věci, které mi usnadní život a nebyl čas je napsat, tak teď je můžu napsat jako zápočtovku.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Navštěvovala jsem pouze cvičení, kde se probraly objektové typy, šablony, přetěžování operátorů a výjimky. Náplň cvičení byla vyčerpávající a rozhodně jsem se toho hodně naučila.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Nevím proč, ale tento předmět mi nějak zničil zájem o programování vůbec. Neříkám, že je tam supernuda nebo ještě něco. Jen to píšu, abyste věděli, že se může stát i něco takového.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • prostě programování
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Předmět nenavazuje na Základy algoritmizace což mi vyhovovalo. Lidem, co už programovat umí, ale asi mnoho nového nepřinese, jde stále o základy.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Předmět plynule navazuje na algoritmizaci a úvod do programování.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • předmět super na naučení se základních principů programování ale z přednášek se člověk moc nenaučí
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Přednášky a cvičení by mohly být více propojeny.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Autozapocet byl velmi prijemny
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Nový režim, kdy Céčku "už jako máme umět" se mi nezdá dobrý, ze ZPRO si toho člověk moc neodnesl.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Pokračování C a C++ ze ZPRO
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Předmět rozebírá důležité věci ohledně C++, jen možná trochu rychlejším tempem. Každopádně pan docent Virius ví, o čem mluví.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
N :  Oznámkujte předmět [19]

Průměr odpovědi: 1.89

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 26 % [5]: 1 (výborně)
  • 2 : 57 % [11]: 2
  • 3 : 15 % [3]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [19]

Průměr odpovědi: 1.13

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 73 % [14]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 5 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká