Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Jarý Vladimír Ing. Ph.D. - [18PRC1] Programování v C++ 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 17 / 37
  • Procento hodnotících: 45 %
Celkové hodnocení [18]
1:
11 % [2]
2:
38 % [7]
3:
50 % [9]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.50
  • Průměr hodnocení: 2.39

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [17]
1:
11 % [2]
2:
41 % [7]
3:
47 % [8]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.35

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [1]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
100 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
    • veľa vedomostí z programovania
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Velmi dobře tomu všemu rozumí, perfektně se orientuje.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Doktor Jarý všechnu probíranou látku demonstroval na příkladech. Během cvičení obcházel třídu a kontroloval, jak kdo postupuje v zadné práci, což sice bylo poněkud stresující, nicméně to člověka jednak donutilo něco dělat, za druhé student kdykoli mohl požádat o radu. Pan doktor velmi ochotně vysvětlil sebehloupější chybu, jejímuž principu jste nerozuměli, je velmi trpělivý a klidný a nemusela jsem se ho bát (totéž ale o docentovi Viriovi říct nemohu...). Oceňuji velmi široké spektrum nabídnutých zápočtových úloh.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Má svatou trpělivost.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Odborné znalosti.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [9]
    • Občas ze studentů zbytečně dělá blbce. Nebo někdy příliš rychle prolítne nějakou poznámku. Taky si jen velmi špatně udržuje svoje stránky a ty poznámky ke cvičením tam jen zřídkakdy přidává, což je škoda, čitelné a srozumitelné materiály se hledají špatně.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • sedi za pocitacom a nieco si mrmle, ked sa ho spytate na nieco, ked je pri vas, tak to vie zrozumitelne vysvetlit, ale ked vysvetluje pri tabuli, tak ho nepocut ani do prveho radu
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • výraznejšie prednášať, dôležité veci zdôrazňovať
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Mluvit více nahlas.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Rozhodně zapracovat na verbálním projevu. Mluvit více do třídy, ne do monitoru, o který se veškeré akustické vlny roztříští. Mluvit více nahlas, chápu, že rázné vystupování není v povaze pana doktora, ale já často ani neslyšela zadání úlohy a bylo mi hloupé se třikrát do hodiny ptát na zadání.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Možná občas zpomalit, protože často se studenti ztrácí.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Trochu méně domácích úkolů.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • mluvit vice nahlas, ne do tabuli
      Veronika Agafonova
    • Mluvit trochu nahlas. Nema autoritu pred studentmi
      Vladislav Fasakhov
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
    • na cvičeniach by sa mohli riešiť komplexnejšie a dlhšie programy
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Cvičení je možné absolvovat i bez přednášek (můj případ), ale je pravda, že jsem se občas ztrácela v teorii, která se na cvičení projela jen tak rychle, aby se neřeklo. Na cvičení se vyplatí 100% aktivita (domácí úkoly, prezence...).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Kódy napsané na cvičení by mohly být přístupné na webu. Vlastní výtvor z hodin často nefungoval a uvítal bych možnost po cvičení projít fungující verzi od cvičícího a najít tak u sebe chyby.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 90%-100%
  • 2 : 100 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [1]

Průměr odpovědi: 3.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 100 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [17]

Průměr odpovědi: 2.35

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 11 % [2]: 1
  • 2 : 41 % [7]: 2
  • 3 : 47 % [8]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [17]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 5 % [1]: velmi obtížný
  • 2 : 17 % [3]: obtížný
  • 3 : 52 % [9]: středně obtížný
  • 4 : 17 % [3]: lehký
  • 5 : 5 % [1]: velmi lehký