Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Hakl František Ing. CSc. - [01NSAP] Neuronové sítě a jejich aplikace

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [4]
1:
0 % [0]
2:
25 % [1]
3:
25 % [1]
4:
50 % [2]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.50
  • Průměr hodnocení: 3.25

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [4]
1:
0 % [0]
2:
25 % [1]
3:
25 % [1]
4:
50 % [2]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.50
  • Průměr hodnocení: 3.25

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Pokud se přednášky diametrálně nezmění, tak se mi zdá, že je to prostě ztráta času. Obstarat si něčí zápisky je naprosto dostačující a mnohem efektivnější způsob jak udělat zkoušku. A o NS si počíst někde jinde.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Hakl - Nemůžu se ubránit dojmu, že tomu přednášející prostě nerozumí. Nemyslím si, že by to nutně musela být pravda (vždyť to zdaleka nepřednáší prvně), ale rozhodně to tak působí. Je samozřejmě lidské, že se sem tam na tabuli objeví chybička apod., to se stává každému a nemám v úmyslu kritizovat tohle. Ale tohle bylo celé tak zmatené a nejisté opisování ze skript. Myslím, že by tomu velmi prospělo, si na to někdy pořádně sednout a přednášky poněkud zrevidovat - promyslet si, co chci předat za myšlenky a jakým způsobem to mám nejlépe udělat. Přidat příklady, ať je jasné, co je to tam za písmenka a co se intuitivně děje (v tomto směru oceňuji snahu, ale chtělo by to ještě víc přidat). Celé je to hrozně technické a zatemněné, v tom se pak logicky snadno dělají chyby a především se vytrácí smysl a cíl, možná to fakt musí být tak technické, i když sem tam se mi zdálo, že by možná ani nemuselo být (i za cenu toho, že by se to pojalo více intuitivně), o to víc je však potřeba si rozmyslet, jak a co vlastně chci. Holeňa - Výklad je strašně strašně pomalý (nikdy dřív se mi to nestalo, obvykle mám opačné problémy, že je výklad moc rychlý, ale tady to bylo opravdu extrémní), jednoznačně by to chtělo zrychlit jakýmkoliv způsobem. Dále spousta věcí pro nás byla opakování (třeba normy a prostory, testování hypotéz a statistika vůbec, ale i leccos jiného), to, že aktuálně neznáme přesnou a precizní odpověď (nebo nikdo neodpovídá, i když ji ví) podle mě neznamená, že se to musí důkladně odvykládat, prostě stačí říct zopakujte si... Případně poslat materiál, který to stručně shrnuje, není třeba tomu věnovat vzácný čas na přednášce. Přišli jsme se něco dozvědět o NS, ne si důkladně opakovat matematickou analýzu apod. Na NS bohužel podle mého názoru pak nezbývalo dost času, nebo tolik, kolik by si zasluhovaly. A byla to pak taky hrozná nuda.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: 90%-100%
  • 2 : 25 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 50 % [2]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [4]

Průměr odpovědi: 3.25

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 25 % [1]: 2
  • 3 : 25 % [1]: 3
  • 4 : 50 % [2]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5