Batysta František Ing. - [01LAL] Lineární algebra 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 16 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [16]
1: |
|
68 % [11] |
2: |
|
18 % [3] |
3: |
|
6 % [1] |
4: |
|
6 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [16]
1: |
|
68 % [11] |
2: |
|
18 % [3] |
3: |
|
6 % [1] |
4: |
|
6 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [15]
-
Borecstudijní průměr: neuveden
-
jede rychlestudijní průměr: neuveden
-
Jeho zápal pro probíranou látku, připravenost na hodinu, humor.studijní průměr: neuveden
-
Když nevíte, občas na vás kouká jako na naprostého vola, ale nekřičí. Zpočátku mi nebyl příliš sympatický, ale to se změnilo.studijní průměr: neuveden
-
Nadšení a pozitivitu, i když to člověku nešlo, tak byl vstřícný.studijní průměr: neuveden
-
Ochotně odpovídá na dotazy.studijní průměr: neuveden
-
Přátelské prostředí cvik.studijní průměr: neuveden
-
Přehled a orientaci v probírané látce. Umí pěkně a výstižně ukázat praktickou aplikaci počítaných příkladů. Rychlé a přesné vysvětlení všech různých příkladů.studijní průměr: neuveden
-
Sympatákstudijní průměr: neuveden
-
To, že chodil na cvičení včasstudijní průměr: neuveden
-
Trpělivost a to, že dokázal použít housle jako názornou ukázku.studijní průměr: neuveden
-
Zajímavý výklad.studijní průměr: neuveden
-
Trpělivost, občasné pětiminutové testíky, adekvátní tempostudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Vše vysvětlil a snažil se, abychom látku pochopili.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Líbilo se, že ve zbylém čase s námi udělal něco navíc, např: polynomy které se dělali pouze na hromadném cvičení s paní docentkou. Hbitě najde chybu v úvaze.Jan Batysta
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [9]
-
jasněji vysvětlovat všechny úpravystudijní průměr: neuveden
-
Kdo ví, ať odpoví...studijní průměr: neuveden
-
Mohl by být trochu vstřícnější ke studentům u tabule.studijní průměr: neuveden
-
Mohl by být více nápomocen studentům u tabule.studijní průměr: neuveden
-
Možná zlepšit komunikaci s člověkem u tabule, jako třeba ať se shodnou na postupu a pak vychytávají chyby v něm a není v tom zmatek.studijní průměr: neuveden
-
Někdy mi připadalo, že není úplně připravený na hodinu, ale vzhledem k tomu, že byla v pátek odpoledne... kdo z nás byl.studijní průměr: neuveden
-
Občas byly hodiny trošku zmatené a nekorespondovaly s přednáškami.studijní průměr: neuveden
-
Rozhodně ve vysvětlování probírané látky, na přednáškách se příklady neberou, a málokdo věděl, jak se má daný příklad počítat. Cvičící se moc často ani neobtěžoval říct, co máme počítat a sešit ze cvičení mi při učení na zkoušku vůbec nepomohlstudijní průměr: neuveden
-
nic mě nenapadástudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
-
Mohlo by být zařazeno více příkladůstudijní průměr: neuveden
-
Na cvičeních z lineární algebry se toho obecně mnoho nestihne. Je třeba počítat doma.studijní průměr: neuveden
-
Nezbytnéstudijní průměr: neuveden
-
Užitečné a zábavné.studijní průměr: neuveden
-
Cvičení jsou super, kromě hromadných cvičení která moc veliký dopad nemělaJan Batysta
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [16]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 68 % [11]: 1
- 2 : 18 % [3]: 2
- 3 : 6 % [1]: 3
- 4 : 6 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [16]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 37 % [6]: středně obtížný
- 4 : 37 % [6]: lehký
- 5 : 25 % [4]: velmi lehký