Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Batysta František Ing. - [01LAL] Lineární algebra 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 16 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [16]
1:
68 % [11]
2:
18 % [3]
3:
6 % [1]
4:
6 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [16]
1:
68 % [11]
2:
18 % [3]
3:
6 % [1]
4:
6 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [15]
    • Borec
      studijní průměr: neuveden
    • jede rychle
      studijní průměr: neuveden
    • Jeho zápal pro probíranou látku, připravenost na hodinu, humor.
      studijní průměr: neuveden
    • Když nevíte, občas na vás kouká jako na naprostého vola, ale nekřičí. Zpočátku mi nebyl příliš sympatický, ale to se změnilo.
      studijní průměr: neuveden
    • Nadšení a pozitivitu, i když to člověku nešlo, tak byl vstřícný.
      studijní průměr: neuveden
    • Ochotně odpovídá na dotazy.
      studijní průměr: neuveden
    • Přátelské prostředí cvik.
      studijní průměr: neuveden
    • Přehled a orientaci v probírané látce. Umí pěkně a výstižně ukázat praktickou aplikaci počítaných příkladů. Rychlé a přesné vysvětlení všech různých příkladů.
      studijní průměr: neuveden
    • Sympaták
      studijní průměr: neuveden
    • To, že chodil na cvičení včas
      studijní průměr: neuveden
    • Trpělivost a to, že dokázal použít housle jako názornou ukázku.
      studijní průměr: neuveden
    • Zajímavý výklad.
      studijní průměr: neuveden
    • Trpělivost, občasné pětiminutové testíky, adekvátní tempo
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vše vysvětlil a snažil se, abychom látku pochopili.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Líbilo se, že ve zbylém čase s námi udělal něco navíc, např: polynomy které se dělali pouze na hromadném cvičení s paní docentkou. Hbitě najde chybu v úvaze.
      Jan Batysta
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [9]
    • jasněji vysvětlovat všechny úpravy
      studijní průměr: neuveden
    • Kdo ví, ať odpoví...
      studijní průměr: neuveden
    • Mohl by být trochu vstřícnější ke studentům u tabule.
      studijní průměr: neuveden
    • Mohl by být více nápomocen studentům u tabule.
      studijní průměr: neuveden
    • Možná zlepšit komunikaci s člověkem u tabule, jako třeba ať se shodnou na postupu a pak vychytávají chyby v něm a není v tom zmatek.
      studijní průměr: neuveden
    • Někdy mi připadalo, že není úplně připravený na hodinu, ale vzhledem k tomu, že byla v pátek odpoledne... kdo z nás byl.
      studijní průměr: neuveden
    • Občas byly hodiny trošku zmatené a nekorespondovaly s přednáškami.
      studijní průměr: neuveden
    • Rozhodně ve vysvětlování probírané látky, na přednáškách se příklady neberou, a málokdo věděl, jak se má daný příklad počítat. Cvičící se moc často ani neobtěžoval říct, co máme počítat a sešit ze cvičení mi při učení na zkoušku vůbec nepomohl
      studijní průměr: neuveden
    • nic mě nenapadá
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
    • Mohlo by být zařazeno více příkladů
      studijní průměr: neuveden
    • Na cvičeních z lineární algebry se toho obecně mnoho nestihne. Je třeba počítat doma.
      studijní průměr: neuveden
    • Nezbytné
      studijní průměr: neuveden
    • Užitečné a zábavné.
      studijní průměr: neuveden
    • Cvičení jsou super, kromě hromadných cvičení která moc veliký dopad neměla
      Jan Batysta
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [16]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 68 % [11]: 1
  • 2 : 18 % [3]: 2
  • 3 : 6 % [1]: 3
  • 4 : 6 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [16]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 37 % [6]: středně obtížný
  • 4 : 37 % [6]: lehký
  • 5 : 25 % [4]: velmi lehký