Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01LAL] Lineární algebra 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 45 / 271
  • Procento hodnotících: 16 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 271 studentů.
  • Ukončilo předmět: 208 studentů.
  • Průchodnost: 76 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [43]
    • Lineární algebra je velice zajímavá oblast matematiky. Nejtěžší jsou dle mého začátky, kdy na vás někdo vytáhne definici tělesa a vektorového prostoru. Pokud se přes to přenesete a uděláte si v hlavě nějakou představu(která je skoro bych řekl nutná), pak vám každá další látka nebude dělat problém a bude dobře zapadat do celku.
      Jan Batysta
    • Abstrakce je největší překážka.
      studijní průměr: neuveden
    • Bohužel mi přijde, že je málo provázaná výuka na přednáškách a cvičeních. Na cvičeních nevidím nic z přednášek a naopak
      studijní průměr: neuveden
    • Cvičení byla výborná -- postupem času jsem získal pocit, že probíranou látku opravdu chápu, a to i díky panu Mikyškovi.
      studijní průměr: neuveden
    • Cvičení pouze jednou týdně není dostatečné vhledem k objemu probírané látky. Teoretické úkoly zadávané na přednáškách byly zajímavé a mohou výrazně pomoci při zkoušce.
      studijní průměr: neuveden
    • Kvalitně probraná látka lineární algebry 1 v praxi.
      studijní průměr: neuveden
    • Lineární algebra je jako horská dráha; chvíli všechno chápete a zvládáte a chvilku se vůbec nechytáte.
      studijní průměr: neuveden
    • Lineární algebra je něco úplně jiného, než s čím jsme se dosud setkali. Chvíli mi trvalo, než jsem se v tom zorientovala.
      studijní průměr: neuveden
    • Lineární algebra je rozhodně zajímavá a stojí za to se ji pokusit pochopit. Skripta jsou napsána velmi přívětivě a přednášky je jen lehce doplňují, nebo nabízí alternativní důkazy apod., proto není bezpodmínečně nutné na ně chodit. Přednášející je příjemná a sympatická.
      studijní průměr: neuveden
    • Lineární algebra je sice pro většinu nové odvětví matematiky, ale pro lidi, kteří jsou ochotní se učit a mají snahu chápat některé nové pojmy je tento předmět celkem bez problémů.
      studijní průměr: neuveden
    • Mě algebra bavila, přijde mi to zajímavé, je to něco nového. Testy během semestru, které se nám mohly počítat jako praktická část zkoušky, byly koncipovány férově a zvládnutelně.
      studijní průměr: neuveden
    • Na prednáškach pani docentka prednáša veľmi monotónne ale odučí všetko, čo má, resp. všetko čo je aj v skriptách. Navyše pridá maximálne pár dôkazov.
      studijní průměr: neuveden
    • Naprosto skvělá skripta.
      studijní průměr: neuveden
    • Na první pohled méně zajímavé, ale postupem času lepší a lepší.
      studijní průměr: neuveden
    • Na začátku mě algebra děsila, ale když se člověk trochu snaží a zorientuje se, je mnohem snazší než analýza.
      studijní průměr: neuveden
    • Nenáročné na pochopení, pokud se člověk učil věty a definice v průběhu, v opačném případě to bylo mnohem složitější. Oceňuji velmi dobře zpracovaná skripta.
      studijní průměr: neuveden
    • Není tak těžký, jak by se mohl na začátku zdát .
      studijní průměr: neuveden
    • Nevím co dodat
      studijní průměr: neuveden
    • Osobně nejoblíbenější předmět prvního semestru. Začíná se od začátku a postupně se od základních pojmů buduje celý aparát lineární algebry. Ocenil jsem hlavně logickou výstavbu a postupné propojování s jinými známějšími pojmy i jistou míru abstrakce.
      studijní průměr: neuveden
    • Pan docent Humhal je velmi přísný, nicméně děkuji mu za výuku. Hodně jsem se od něj naučil a nemůžu říct křivého slova.
      studijní průměr: neuveden
    • Pochopitelně i srozumitelně vykládaný.
      studijní průměr: neuveden
    • Prenesenie znalostí z prednášok na počítanie príkladov.
      studijní průměr: neuveden
    • Pro někoho obtížný předmět, mě však zaujal i bavil. Rozhodně více než analýza.
      studijní průměr: neuveden
    • Předmět byl vyučován systematicky, nebyl problém s porozuměním probírané látky, pokud ano, vyučující vše náležitě dovysvětlil.
      studijní průměr: neuveden
    • Přednášky celkem ok, ale chvílemi se člověk ztrácí, vůbec by nebyl ve velké posluchárně na škodu nějaký mikrofon aby bylo lépe slyšet.
      studijní průměr: neuveden
    • Přednášky se vyplatilo navštěvovat kvůli zadávaným úkolům. Jinak byl výklad totožný se skripty, která jsou skvělá a k přípravě na zkoušku úplně stačí.
      studijní průměr: neuveden
    • Příjemná přednášející, přednášky se vyplatí chodit, i když díky skriptům nejsou nezbytné. Domácí úkoly nutné nejsou , ale testy z průběhu semestru se při zkoušce hodně hodí. Látka z počátku zvláštní (trochu jiný typ matematiky než se učí na sš), ale nakonec jsem se během tří dní naučil všechno to, o čem jsem si tři měsíce myslel, že nikdy nepochopím.
      studijní průměr: neuveden
    • S dobrým cvičícím jde předmět absolvovat bez větších problémů =)
      studijní průměr: neuveden
    • Skvěle odpřednášené, vše nejvýš srozumitelné. Dobrá čtivá skripta k tomu. Člověk si jej užije. Domácí úkoly se zpětnou vazbou.
      studijní průměr: neuveden
    • Skvělý předmět a k němu velmi dobrá skripta. Asi nejpřehlednější a nejsrozumitelnější předmět prvního semestru.
      studijní průměr: neuveden
    • složitý váklad vyložený jednodouchou formou
      studijní průměr: neuveden
    • soulad přednášky se skripty byl vynikající
      studijní průměr: neuveden
    • Tak, jak je lineární algebra náročná, je i zajímavá. Na střední škole není šance se s ní setkat a první kontakt může být odstrašující, zvláště děsivé pak může být to, jak zná docentka Dvořáková všechny definice z hlavy a to doslova stejně, jako je vidíte ve skriptech. Bez zaváhání. I ona je ale velmi milá, ne "strojová", jak by se mohlo na první pohled zdát a lineární algebra se po nějakém tom boji může projevit jako velmi sympatický předmět. Že v hodinách nebudete sem tam stíhat vůbec nevadí, cvičení vše pomohou dobře utřídit.
      studijní průměr: neuveden
    • Ve srovnání s MAN bych řekl, že se jedná o trochu lehčí předmět, přednášky mě nebavily.
      studijní průměr: neuveden
    • Zajímavý předmět. Velmi oceňuji výborně zpracovaná skripta.
      studijní průměr: neuveden
    • zatim nevydim uzitecnost predmetu, ale dle starsich brzy poznam a pochopim
      studijní průměr: neuveden
    • Ze začátku je předmět druchu matoucí, ale jakmile se člověk trochu zorientuje, zjistí, že je to vlastně docela zábava.
      studijní průměr: neuveden
    • Zkouška ukázala, že na přednášky nemělo téměř cenu chodit, jen se opisovala skripta.
      studijní průměr: neuveden
    • Parádní, že člověk vidí, jak se to buduje od nuly a tak ví, co všechno vlastně může při důkazech použít. Trochu škoda, že se LAL trochu nevypíchne v MECH, určitě by to mnohdy dost pomohlo.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Úvod do lineární algebry, kdo neodpadl po vektorovém prostoru většinou vydržel až do konce, nejhorší je začátek.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Veľmi abstraktný predmet, ale dá sa pochopiť.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Ze začátku je člověk absolutně zmatený, míra abstrakce je taková, že se člověk chytá stébla, ale jak se pokračuje v látce představa se zlepšuje.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nová věc pro vše. Je třeba mít dobrou fantasii, protože tento předmět požaduje takové navyky.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
N :  Oznámkujte předmět [45]

Průměr odpovědi: 1.58

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 51 % [23]: 1 (výborně)
  • 2 : 40 % [18]: 2
  • 3 : 8 % [4]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [45]

Průměr odpovědi: 1.09

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 2 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 86 % [39]: ano
  • 3 : 8 % [4]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká