Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Blatský David Ing. - [18ZPRO] Základy programování

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 11 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [11]
1:
54 % [6]
2:
18 % [2]
3:
18 % [2]
4:
9 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.82

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [11]
1:
54 % [6]
2:
18 % [2]
3:
18 % [2]
4:
9 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.82

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
    • Oceňuji osobní přístup a ochotu vždy do detailu názorně vysvětlit probíranou matérii i nad rámec výuky.
      studijní průměr: neuveden
    • Ochotu vše vysvětlit; obecně vstřícnost. Oceňuji také možnost získat zápočet i za plnění dobrovolných domácích úkolů.
      studijní průměr: neuveden
    • Trpělivost se začátečníky.
      studijní průměr: neuveden
    • Volný přístup k docházce na cvičení.
      studijní průměr: neuveden
    • vstřícný přístup
      studijní průměr: neuveden
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
    • Když student žádá o radu, tak mu poradit a ne s hrdostí pronést, že to má umět.
      studijní průměr: neuveden
    • Uvítala bych větší otevřenost novým názorům a zkušenostem k rozšíření rozhledu a uživatelsky příjemnější vývojové prostředí (překáží mi především ikony 2x6 na hlavním panelu).
      studijní průměr: neuveden
    • Více se věnovat studentům při cvičení, když jim něco nejde.
      studijní průměr: neuveden
    • V komunikaci s ostatními studenty
      studijní průměr: neuveden
    • Zadávat trochu víc drobných samostatných úkolů ve cvičení. Student se potřebuje zamyslet nad tím, co mu právě bylo řečeno a vyzkoušet si sám, jak se to používá.
      studijní průměr: neuveden
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Často se dalo mnohem více naučit na cvičeních než na přednáškách.
      studijní průměr: neuveden
    • Pro zrakově slabozraké je tento předmět noční můrou, neboť na promítaném plátně je kód velmi špatně čitelný.
      studijní průměr: neuveden
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [11]

Průměr odpovědi: 1.82

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 54 % [6]: 1
  • 2 : 18 % [2]: 2
  • 3 : 18 % [2]: 3
  • 4 : 9 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 9 % [1]: obtížný
  • 3 : 81 % [9]: středně obtížný
  • 4 : 9 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký