Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[18ZPRO] Základy programování

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 42 / 372
  • Procento hodnotících: 11 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 372 studentů.
  • Ukončilo předmět: 144 studentů.
  • Průchodnost: 38 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [41]
    • Přednáška shrnula základní dovednosti c++. Pro neprogramátori může být náročnější.
      Ondřej Šereda
    • Cvičení - 100% přínosné a důležité pro pokračování ve studiu (pokud narazíte na dobrého cvičícího). Přednáška - 0% přínosná.
      studijní průměr: neuveden
    • Člověk, který nikdy neprogramoval, má problém.
      studijní průměr: neuveden
    • Choďte jen na cvika a když umíte programovat, tak na první a poslední cvika.
      studijní průměr: neuveden
    • Jestli tohle byly ZÁKLADY, tak si ani nechci představit, jak by vypadalo "programování pro mírně pokročilé". Na jeden semestr je toho trochu moc.
      studijní průměr: neuveden
    • Málo výkladu
      studijní průměr: neuveden
    • Na přednáškách by student měl získat teoretické znalosti, které následně využije při cvičeních a naučí se programovat, nicméně přednášky v tomto směru nebyly příliš přínosné, takže veškeré znalosti student získá spíše na cvičeních.
      studijní průměr: neuveden
    • Nemá cenu chodit na přednášky bez vlastního notebooku
      studijní průměr: neuveden
    • nic
      studijní průměr: neuveden
    • Pohodový předmět, na přednášky chodí málo kdo, cvičení bohatě stačí.
      studijní průměr: neuveden
    • Poměrně příjemný, ne moc těžký předmět
      studijní průměr: neuveden
    • Poměrně zajímavý předmět. Nicméně přednášky mi přišly lehce zbytečné, protože probíranou látku člověk stejně většinou plně pochopil až na cvičeních a z přednášek si tak vesměs nic neodnesl.
      studijní průměr: neuveden
    • Poučné.
      studijní průměr: neuveden
    • Pro absolutní neznalce je to trochu těžké. Naopak lidé co už s programováním mají nějaké zkušenosti, předmětem propují bez obtíží.
      studijní průměr: neuveden
    • Pro neprogramátory nezbytný úvod.
      studijní průměr: neuveden
    • Prostě základy, bez nich to nejde.
      studijní průměr: neuveden
    • Pro úplné začátečníky v programování vhodný předmět, pro ty, kteří už někdy programovali zejména ze začátku dost nezáživný.
      studijní průměr: neuveden
    • Předmět pro ty, kteří zatím nic moc neprogramovali.
      studijní průměr: neuveden
    • Předmět trpí tím, že se na cvičeních procvičuje látka v jiném pořadí, než jak se přednáší. Nemělo by se stávat, že na cvičení máme odevzdat program na něco, co se bere třeba až za týden. Bez rozsáhlého samostudia bych předmět nezvládla.
      studijní průměr: neuveden
    • předmet užitečný, avšak pro me osobne velice obtížný
      studijní průměr: neuveden
    • Přednášky byly monotónní.
      studijní průměr: neuveden
    • přednášky nezajímavé a nudné, vše se student ve výsledku učí na cvičeních
      studijní průměr: neuveden
    • příjemnou cestou se seznámíte se základy programování.
      studijní průměr: neuveden
    • Seznámení s programováním v C++, které je určitě vhodné pro všechny obory. Jelikož jsem neměl s programováním žádné zkušenosti byl to pro mě zajímavý předmět.
      studijní průměr: neuveden
    • Stačí chodit pouze na cvičení (platí i pro úplné začátečníky)
      studijní průměr: neuveden
    • Stručné a přehledné seznámení s programováním. Pokud jsi nikdy neprogramoval - zezačátku až moc informaci, pak se zvykneš. (třeba i s pomocí pár hodin doučování) Přednášky nebyly potřebné - pro pochopení stačí cvičení (zvětšila bych počet hodin) Nejdřív jsem se ZPRO bála, ale nakonec jsem zjistila, že to je fakt zábava.
      studijní průměr: neuveden
    • Špatně strukturováno, místo přednášky by mělo být cvičení, kde by si danou věc mohl člověk rovnou vyzkoušet.
      studijní průměr: neuveden
    • Úvod do práce s C++
      studijní průměr: neuveden
    • Velmi důležitý předmět, je to těžké ale je dobré se snažit dávat pozor na přednáškách.
      studijní průměr: neuveden
    • Velmi nudné
      studijní průměr: neuveden
    • Zajímavý předmět
      studijní průměr: neuveden
    • Základy práce v C++
      studijní průměr: neuveden
    • Zaklady programovani, co rict :)
      studijní průměr: neuveden
    • Základy programování v jazyku C++.
      studijní průměr: neuveden
    • zbytecny predmet
      studijní průměr: neuveden
    • Prednašky boli nudné.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Programování není můj oblíbený předmět, ale cvičící se snažil, takže to nebylo tak zlé.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Programování rozvíjí určitou část myšlení, která se hodila i v jiných předmětech, například trochu systematičnosti a vynalézavosti. Těžko říct, jestli se na některých oborech bude absolvování ZPRO vyloženě hodit, ale díky bohu, že už se aspoň programuje v C++ a ne v Pascalu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Úvod do C++
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zajímavý předmět, jsou to opravdové základy.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Předmět je velmi zajímavý, ale cvičicí, kterého měla moje skupina, nedaval pozor celé skupině (tzn. pracoval jenom s dvěma lidmi v první řadě) a pak ostatním řek - "to byste museli umět!". Jenom z tohoto důvodu ani nedostala zápočet skoro celá skupina, ani nerozuměla celému prostředí C++.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
N :  Oznámkujte předmět [42]

Průměr odpovědi: 2.45

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 21 % [9]: 1 (výborně)
  • 2 : 33 % [14]: 2
  • 3 : 30 % [13]: 3
  • 4 : 7 % [3]: 4
  • 5 : 7 % [3]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [42]

Průměr odpovědi: 1.28

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 7 % [3]: nevyjádřeno
  • 2 : 59 % [25]: ano
  • 3 : 11 % [5]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 4 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká