Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Borovička Adam Ing. Ph.D. - [18EKO1] Matematická ekonomie 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 18
  • Procento hodnotících: 22 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [7]
1:
85 % [6]
2:
0 % [0]
3:
14 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.29

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [4]
1:
75 % [3]
2:
0 % [0]
3:
25 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
100 % [3]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • cvičení splývají s přednáškami
      studijní průměr: neuveden
    • Srozumitelnosti a držení se skript.
      studijní průměr: neuveden
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Stačí kniha Lineární modely od Jablonského, jede přesně podle ní.
      studijní průměr: neuveden
    • 95% je pěkně vysvětleno ve skriptech Lineární modely od J. Jablonského a M. Lagové. Dá se říct, že jsem jenom občas nakoukl do sešitu na nějaký konkrétní příklad. Tyto skripta jsou nutnost.
      studijní průměr: neuveden
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • Těžká látka, ale nároky jsou jako na VŠE, ne FJFI.
      studijní průměr: neuveden
    • Bez problémů.
      studijní průměr: neuveden
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Výklad je zajímavý a téměř vždy dobře vstřebatelný.
      studijní průměr: neuveden
    • Srozumitelnost a držení se skript.
      studijní průměr: neuveden
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Někdy se zdáli 2 hodiny hned po sobě jako nekonečné.
      studijní průměr: neuveden
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 33 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 50 % [3]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 16 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [3]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 25 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 25 % [1]: obtížný
  • 3 : 75 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký