Fiala Petr prof. RNDr. CSc. - [18MEK] Modely a metody ekonomického rozhodování
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 11
- Procento hodnotících: 27 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [6]
1: |
|
33 % [2] |
2: |
|
66 % [4] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [3]
1: |
|
33 % [1] |
2: |
|
66 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [3]
1: |
|
33 % [1] |
2: |
|
66 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.70
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Přednášky jsou povídací část ( se nepíše na tabuli), metody a proměnné i na tabuli. Svižné, jede se většinou přes přestávku (udělá se tak 5-ti minutová) a pak se končí dřív.studijní průměr: neuveden
-
vzhledem k zápočtu a závěrečné zkoušce se vyplatí přednášky (jsou spojené se cvičením) navštěvovatstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Nejedou se jen příklady z učebnice. Dost často si student u tabule vymýšlí svoje vlastní zadání, což v případě rozhodování (o škole, druhu přítelkyně) byla docela zábava.studijní průměr: neuveden
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
-
Skripta prokládaná mými poznámkami, ale v učebnici bylo víc povídání kolem.studijní průměr: neuveden
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
-
Na zápočet je potřeba napsat dobře (asi na 50%) oba testy během semestru, pak člověk může jít ke zkoušce, která se většinou skládá ze dvou částí. Člověk si vylosuje lístek s dvěma otázkami, většinou první z první poloviny semestru a druhá z druhé. Může se stát, že někteří mají přespříliš (cca hodinu) času na přípravu a jiní zas málo (5 minut?) a pak se to dohání.studijní průměr: neuveden
-
Zkouška byla ústní a započítavají se body z průběžných testů, takže s dobrou výchozí známkou je zkouška bez problémová.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
pokud se člověk učil a rozumněl probíraným metodám, tak zkouška není problémstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
-
Po nové metodě většinou hned následoval příklad, abychom viděli, jak se to používá. Jede dost podle své učebnice.studijní průměr: neuveden
-
Přednášky má většinou připravené, nevykládá to poprvé. Všechno se dá dobře pochopit.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Občas člověk nepostřehne z výkladu všechny důležité části, chvílemi jede moc rychle.studijní průměr: neuveden
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
U tabule se postupně střídají studenti a pan profesor buď vymýšlí zadání nebo metodu, která se bude používat. Vystřídají se tím tak všichni a ihned po přednášce použijí, co se naučili.studijní průměr: neuveden
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [3]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [2]: Vlastní zápisky
- 2 : 25 % [1]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [3]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [3]
Průměr odpovědi: 1.67
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [1]: 1 (výborný)
- 2 : 66 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [3]
Průměr odpovědi: 1.67
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [1]: 1
- 2 : 66 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 100 % [3]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký