Fučík Radek Ing. Ph.D. - [01MAA3] Matematická analýza A3
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 7 / 13
- Procento hodnotících: 53 %
Celkové hodnocení [7]
1: |
|
71 % [5] |
2: |
|
28 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.29
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [7]
1: |
|
71 % [5] |
2: |
|
28 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.29
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
-
Je vtipný, svérázný, věcný, pohotový, rozumí tomu.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Snaha vše srozumitelně vysvětlit a svatá trpělivost se studenty.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Cvičení jsou velice dobře připravena a pan Fučík přesně ví, kudy studenty při výkladu vést. Ačkoliv jsem během semestru málo dával pozor a na cvičení se nijak nepřipravoval, při učení na zkoušku jsem ke svému překvapení zjistil, že látku (až na poslední 2 kapitoly) již ovládám bez potřeby dalšího učení.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Je fakt skvělý, na druhou stranu si člověk může dovolit na hodinu chodit nepřipravený (Fučík vás k tomu vždycky mile dostrká), což se může negativně odrazit na vašich výsledcích u zkoušky.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Vždy byl pozitivně naladěn a dělal fóry, to dostalo studenta do dobré nálady a zvýšilo jeho pozornost. S každou kapitolou vždy zopakoval důležité věty a definice v přízemnějším stylu, než vy jakém byly prezentovány na přednášce, což nám pomohlo látku pochopit a snáze se pak dala aplikovat na příklady. Troufám si říci, že to byl doposud můj nejlepší cvičící.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Nadšení pro matematiku, vtip, jeho způsob výkladu (udrží pozornost studenta), pochopení pro případ, kdy člověk začne u tabule uvažovat (či neuvažovat) jako idiot.Václav Košík
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
Výlet do funkcionály mi připadal vcelku zbrklý a těžko pochopitelný, až následně z poznámek v průvodci jsem tomu trochu porozuměl.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Kapitoly o spojitosti a derivaci se prolétly letem světem a oproti ostatním působily odbitě.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Nevím o ničemVáclav Košík
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Myslím, že se hodně času věnovalo funkčním posloupnostem a řadám a na poslední důležité kapitoly mnoho času nezbylo.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Na začátku se dokončuje konvergence integrálů, zbytek se skládá ze třech hlavní částí ? stejnoměrná konvergence funkčních řad a posloupností, Fourierovy řady a derivace funkcí více proměnných. Na poslední kapitolu bohužel nezbude tolik času a dělá se ve spěchu. Topologie se projde jen na jednom, dvou cvičeních, což je ale prý známý problém, není na to více času.Václav Košík
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [7]
Průměr odpovědi: 1.29
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 71 % [5]: 1
- 2 : 28 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 14 % [1]: středně obtížný
- 4 : 42 % [3]: lehký
- 5 : 42 % [3]: velmi lehký