Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Fučík Radek Ing. Ph.D. - [01MAA3] Matematická analýza A3

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 7 / 13
  • Procento hodnotících: 53 %
Celkové hodnocení [7]
1:
71 % [5]
2:
28 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.29

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [7]
1:
71 % [5]
2:
28 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.29

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
    • Je vtipný, svérázný, věcný, pohotový, rozumí tomu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Snaha vše srozumitelně vysvětlit a svatá trpělivost se studenty.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Cvičení jsou velice dobře připravena a pan Fučík přesně ví, kudy studenty při výkladu vést. Ačkoliv jsem během semestru málo dával pozor a na cvičení se nijak nepřipravoval, při učení na zkoušku jsem ke svému překvapení zjistil, že látku (až na poslední 2 kapitoly) již ovládám bez potřeby dalšího učení.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Je fakt skvělý, na druhou stranu si člověk může dovolit na hodinu chodit nepřipravený (Fučík vás k tomu vždycky mile dostrká), což se může negativně odrazit na vašich výsledcích u zkoušky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vždy byl pozitivně naladěn a dělal fóry, to dostalo studenta do dobré nálady a zvýšilo jeho pozornost. S každou kapitolou vždy zopakoval důležité věty a definice v přízemnějším stylu, než vy jakém byly prezentovány na přednášce, což nám pomohlo látku pochopit a snáze se pak dala aplikovat na příklady. Troufám si říci, že to byl doposud můj nejlepší cvičící.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Nadšení pro matematiku, vtip, jeho způsob výkladu (udrží pozornost studenta), pochopení pro případ, kdy člověk začne u tabule uvažovat (či neuvažovat) jako idiot.
      Václav Košík
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • Výlet do funkcionály mi připadal vcelku zbrklý a těžko pochopitelný, až následně z poznámek v průvodci jsem tomu trochu porozuměl.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Kapitoly o spojitosti a derivaci se prolétly letem světem a oproti ostatním působily odbitě.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nevím o ničem
      Václav Košík
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Myslím, že se hodně času věnovalo funkčním posloupnostem a řadám a na poslední důležité kapitoly mnoho času nezbylo.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Na začátku se dokončuje konvergence integrálů, zbytek se skládá ze třech hlavní částí ? stejnoměrná konvergence funkčních řad a posloupností, Fourierovy řady a derivace funkcí více proměnných. Na poslední kapitolu bohužel nezbude tolik času a dělá se ve spěchu. Topologie se projde jen na jednom, dvou cvičeních, což je ale prý známý problém, není na to více času.
      Václav Košík
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [7]

Průměr odpovědi: 1.29

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 71 % [5]: 1
  • 2 : 28 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 14 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 42 % [3]: lehký
  • 5 : 42 % [3]: velmi lehký