[01MAA3] Matematická analýza A3
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 14 / 29
- Procento hodnotících: 48 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 29 studentů.
- Ukončilo předmět: 17 studentů.
- Průchodnost: 58 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [14]
-
Na přednáškách se začíná se stejnoměrnou konvergencí funkčních posloupností a řad, Fourierovými řadami a až potom podle pana tajemníka začíná skutečná látka druhého ročníku ? základy topologie, derivování funkce více proměnných... Zejména v druhé půlce semestru se jedná o látku, která se bez matematického podkladu běžně používala ve fyzikálních předmětech.Václav Košík
-
Je pomerne ľahké sa počas semestra v látke stratiť, avšak pred skúškou zistíte, že v konečnom dôsledku sú obsah a časový rozvrh jednotlivých tém dobre koncipované.Juraj Kováč
-
Calculus differentialis v celé své kráse.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Náročný předmět, který ale rozhodně stojí za to a to nejen kvůli jedinečnému panu tajemníkovi.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Abstraktní představy s topologiema jsou velká legrace. Konvergence taková legrace nejsou, derivace jsou potvory, než jim přijdete na kloub, extrémy už vás zase bavit budou.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Diferenciální počet v obecných prostorechstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Pokračování MA1, MAA2. Velice zajímavý předmět.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Velmi zajímavéstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Matematická analýza 3, zatím nejnáročnější z analýz. Hlavní důraz je na výklad derivací.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Analýza výrazně odlišná od prvního ročníku, je třeba více práce.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zajímavý, byť náročný předmět.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
tak ako predchadzajuce analyzy, zaujimave, dost narocne :)studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Přednášky jsou vedené dost specifickým způsobem. Mně to nevyhovovalo, člověk se bojí zeptat, tempo je docela vysoké, náročnost vysoká, preciznost zápisu malá...studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Tento předmět nám poskytuje matematický aparát, na kterém je postaveno vše ostatní.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
N :
Oznámkujte předmět [14]
Průměr odpovědi: 1.71
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [7]: 1 (výborně)
- 2 : 28 % [4]: 2
- 3 : 21 % [3]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [14]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 92 % [13]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká