Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01MAA3] Matematická analýza A3

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 14 / 29
  • Procento hodnotících: 48 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 29 studentů.
  • Ukončilo předmět: 17 studentů.
  • Průchodnost: 58 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [14]
    • Na přednáškách se začíná se stejnoměrnou konvergencí funkčních posloupností a řad, Fourierovými řadami a až potom podle pana tajemníka začíná skutečná látka druhého ročníku ? základy topologie, derivování funkce více proměnných... Zejména v druhé půlce semestru se jedná o látku, která se bez matematického podkladu běžně používala ve fyzikálních předmětech.
      Václav Košík
    • Je pomerne ľahké sa počas semestra v látke stratiť, avšak pred skúškou zistíte, že v konečnom dôsledku sú obsah a časový rozvrh jednotlivých tém dobre koncipované.
      Juraj Kováč
    • Calculus differentialis v celé své kráse.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Náročný předmět, který ale rozhodně stojí za to a to nejen kvůli jedinečnému panu tajemníkovi.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Abstraktní představy s topologiema jsou velká legrace. Konvergence taková legrace nejsou, derivace jsou potvory, než jim přijdete na kloub, extrémy už vás zase bavit budou.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Diferenciální počet v obecných prostorech
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Pokračování MA1, MAA2. Velice zajímavý předmět.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Velmi zajímavé
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Matematická analýza 3, zatím nejnáročnější z analýz. Hlavní důraz je na výklad derivací.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Analýza výrazně odlišná od prvního ročníku, je třeba více práce.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zajímavý, byť náročný předmět.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • tak ako predchadzajuce analyzy, zaujimave, dost narocne :)
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Přednášky jsou vedené dost specifickým způsobem. Mně to nevyhovovalo, člověk se bojí zeptat, tempo je docela vysoké, náročnost vysoká, preciznost zápisu malá...
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Tento předmět nám poskytuje matematický aparát, na kterém je postaveno vše ostatní.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
N :  Oznámkujte předmět [14]

Průměr odpovědi: 1.71

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [7]: 1 (výborně)
  • 2 : 28 % [4]: 2
  • 3 : 21 % [3]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [14]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 92 % [13]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká