Hejda Tomáš Ing. - [01MAN] Matematická analýza 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 7 / 26
- Procento hodnotících: 26 %
Celkové hodnocení [7]
1: |
|
100 % [7] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [7]
1: |
|
100 % [7] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
-
Cvičící byl ochotný a stihli jsme probrat vše potřebné. Byla možnost přijít na konzultaci. Přiměřená obtížnost testů.studijní průměr: neuveden
-
Ochotu spolupracovat se studenty. Je to velmi dobrý cvičící a často jsem od něho i pochopil látku co se brala na přednáškách.studijní průměr: neuveden
-
Paci sa mi, ako nam pan Hejda vysvetlil kazdy typ prikladu s ktorym sme sa neskor na pisomkach nahradzujucich pocetnu cast skusky, pripadne na pocetnej casti skusky stretli. Taktiez bol otvoreny diskusii, co sa nestava u kazdeho cviciaceho.studijní průměr: neuveden
-
Prijemny a sympaticky clovek. Latka dobre vysvetlena.studijní průměr: neuveden
-
Příjemné vystupování, probral vše potřebné, uměl vysvětlit učivo - ideální cvičícístudijní průměr: neuveden
-
Tom je schopen udělat první, poslední, aby jeho třída pochopila látku, přesto, že je to někdy skoro nemožné.studijní průměr: neuveden
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Měl by více volat studenty k tabuli, protože jak sám řekl: ,,U tabule se to nejlépe naučíte". Ke konci semestru, už nevolal k tabuli nikoho.studijní průměr: neuveden
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Neměli jsme k dispozici žádnou sbírku řešených příkladů.studijní průměr: neuveden
-
Počítali jsme se zde základy matematické analýzy. Výroky, matematickou indkuci, suprema a infima. Dále jsme počítali limitu posloupností a funkcí a na závěr semestru vyšetřování funkce.studijní průměr: neuveden
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [7]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [7]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 57 % [4]: středně obtížný
- 4 : 14 % [1]: lehký
- 5 : 28 % [2]: velmi lehký