Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01MAN] Matematická analýza 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 50 / 274
  • Procento hodnotících: 18 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 274 studentů.
  • Ukončilo předmět: 194 studentů.
  • Průchodnost: 70 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [49]
    • Nutné zlo kterým si budete muset projít, a pokud budete mít trochu štěstí tak se vám začne líbit.
      Jan Batysta
    • Analýza
      studijní průměr: neuveden
    • Analýza je nejtěžší předmět prvního semestru. Určitě stojí za to nenechat učení až na zkouškové.
      studijní průměr: neuveden
    • Analýza je prostě analýza. Noční můra většiny studentů. Ale pokud se člověk poctivě učí tak nebude mít věčí obtíže předmět zvládnout
      studijní průměr: neuveden
    • Asi nejnáročnější předmět prvního semestru
      studijní průměr: neuveden
    • Asi takovy prechod od poctu na stredni k matematice
      studijní průměr: neuveden
    • Bylo toho docela dost.
      studijní průměr: neuveden
    • Dobrý počet cvičení, lepčí než v algebře.
      studijní průměr: neuveden
    • Doktor Ambrože velmi srozumitelně dokáže vysvětlit probíranou látku a v případě neporozumění látky dělá vše proto aby student látce porozuměl. Hodiny probíhají celkem přiměřeným tempem a atmosféra v hodině je celkem uvolněná. Dle mého názoru je toto jedno s nejlepších cvičení tento semestr, jelikož cvičící dokáže dobře vysvětlit látku a zároveň obtížnost testů je na odpovídající úrovni vůči výkladu.
      studijní průměr: neuveden
    • Důkazy a definice toho, co jsme si mysleli, že umíme ze sš.
      studijní průměr: neuveden
    • Chce to doma počítat, a zpětně si říkám, že by pomohlo v průběhu roku trénovat i některé důkazy. Přednášky příjemné, zkouška o dost méně.
      studijní průměr: neuveden
    • Konečne viem, čo je to derivácia :D
      studijní průměr: neuveden
    • Látka, kterou asi všichni znají, probíraná z nového úhlu. Docent Pošta se spolehlivě postará, abyste se necítili příliš sebejistí.
      studijní průměr: neuveden
    • Najnáročnejší predmet prvého semestra. Prvé zoznámenie sa s matematickou analýzou.
      studijní průměr: neuveden
    • Náročný předmět. Je třeba věnovat mu nějaký čas už v semestru, nikoli až před zkouškou.
      studijní průměr: neuveden
    • Náročný předmět, určitě hodně pomůže sledovat učivo průběžně.
      studijní průměr: neuveden
    • Nejnáročnější předmět prvního semestru.
      studijní průměr: neuveden
    • nejnáročnější předmět prvního semestru, takové síto
      studijní průměr: neuveden
    • Nejnáročnější předmět zimního semestru. Přístup docenta Pošty ke studentům mě velice zklamal. Velmi oceňuji možnost nechat si uznat příklady z tří testů psaných během průběhu roku jako praktickou část zkoušky. Problémem ale je, že úroveň se u jednotlivých cvičících liší a navíc test u zkoušky je v porovnání nepřiměřeně náročný.
      studijní průměr: neuveden
    • Nejtěžší předmět za celý semestr. Náročné, ale dá se zvládnout. Těžší pro ty, kteří vůbec neumí derivovat.
      studijní průměr: neuveden
    • Paráda
      studijní průměr: neuveden
    • Peklo. Z přednášek jsem si nic neodnesl a cvičení mi moc nepomohla.
      studijní průměr: neuveden
    • Počet přednášek i cvičení je vzhledem k množstí probrané látky dostatečný. Pozitivní je možnost řešit dobrovolné domácí úkoly, které mohou výrazně pomoci při skládání zkoušky.
      studijní průměr: neuveden
    • Predmet mi prisiel zaujimavy, aj ked ma trochu prekvapilo, ze ciselne rady sa ucime az v letnom semestri, kedze (aspon co sa tyka pocetnej stranky) tam pocitame limity postupnosti, co je zimnosemestrova latka, ale nechcem spochybnovat pracu tvorcov sylabov
      studijní průměr: neuveden
    • Pro mne těžší z matematik. Super byla možnost pomoct si ke zkoušce počítáním domácích úloh (pomůže to víc než by jste čekali), a uznávání započtových písemek za praktickou část, takže člověk nemá tolik nervů když přijde na lámání chleba.
      studijní průměr: neuveden
    • Prostě analýza. Je třeba se naučit přesně definovat termíny a dokazovat korektně věty.
      studijní průměr: neuveden
    • První zkušenost s vysokoškolskou matematikou. Uvítal bych přívětivější přístup.
      studijní průměr: neuveden
    • Předávám radu, kterou jsem dostala na začátku já: Nenechte si ujet vlak =)
      studijní průměr: neuveden
    • Předmět je vyučován systematicky, student během cvičeních využije teoretické znalosti získané na přednáškách.
      studijní průměr: neuveden
    • Síto na prváky.
      studijní průměr: neuveden
    • Studenti prvního ročníku musí složit legendární poštovné. Bývá to nejbrutálnější zkouška v prváku. To jsem si potvrdil...
      studijní průměr: neuveden
    • To nejtěžší, co mě kdy potkalo.
      studijní průměr: neuveden
    • Tři průběžné testy během semestru, které můžou nahradit praktickou část zkoušky, je určitě dobré napsat. Problém ale je, že obtížnost těchto testů u jednotlivých cvičících je opravdu velmi nevyrovnaná, takže některé kruhy byly ve velké nevýhodě oproti ostatním.
      studijní průměr: neuveden
    • Učili jsme se zde základy matematické analýzy. Výroky, matematickou indkuci, suprema a infima, ... .
      studijní průměr: neuveden
    • Určitě nejtěžší předmět
      studijní průměr: neuveden
    • určitě nejtěžší předmět zimního semestru, rozhodně se vyplatí dělat teoretické úlohy, třeba jen z části, každopádně se hodí "udělat" si praktickou část zkoušky během semestru (tj. během semestru počítat a napsat 3 testy na více než 50 %)
      studijní průměr: neuveden
    • užitečný předmět
      studijní průměr: neuveden
    • Velice zajímavé
      studijní průměr: neuveden
    • Velmi obsáhlý.
      studijní průměr: neuveden
    • Vše dobře vysvětleno
      studijní průměr: neuveden
    • Vyplatí se nechat si uznat praktickou část zkoušky
      studijní průměr: neuveden
    • Začátek matematické analýzy - limity a derivace, které se většinou již učí na střední škole, zde se jde však mnohem více do hloubky a středoškolské učivo je pouze mizerný základ. Je nutné si zvyknout na nový způsob vyučování matematiky stylem definice, věta, důkaz, který se velice liší od středoškolského pojetí.
      studijní průměr: neuveden
    • Za semestr se stihne probrat rozumné množství látky. Předmět je vyučován na vysoké úrovni.
      studijní průměr: neuveden
    • Zpočátku v pohodě, ale náročnost postupem času roste
      studijní průměr: neuveden
    • Dobré vedení cvičení, nejvíce oceňuji písemky na začátku každé hodiny, člověk si ověří jestli se v látce orientuje.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nejdůležitější a nejtěžší předmět zimního semestru
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Občas trochu vyumělkované důkazy.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Predmet nieje náročný, ale treba tomu venovať čas. Pre študenta je veľmi dobre, ak si prenesie príklady zo semestra, pretože na skúške je to dosť náročné.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Základy a elementární věci v shrnutém obrazu. Ale někdo měl problém s tím, že to úplně liši od toho, co měli na střední škole. A proto mají problémy se zkouškou.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
N :  Oznámkujte předmět [50]

Průměr odpovědi: 1.78

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 40 % [20]: 1 (výborně)
  • 2 : 46 % [23]: 2
  • 3 : 12 % [6]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 2 % [1]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [50]

Průměr odpovědi: 1.07

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 2 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 88 % [44]: ano
  • 3 : 2 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 2 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká