[01MAN] Matematická analýza 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 50 / 274
- Procento hodnotících: 18 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 274 studentů.
- Ukončilo předmět: 194 studentů.
- Průchodnost: 70 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [49]
-
Nutné zlo kterým si budete muset projít, a pokud budete mít trochu štěstí tak se vám začne líbit.Jan Batysta
-
Analýzastudijní průměr: neuveden
-
Analýza je nejtěžší předmět prvního semestru. Určitě stojí za to nenechat učení až na zkouškové.studijní průměr: neuveden
-
Analýza je prostě analýza. Noční můra většiny studentů. Ale pokud se člověk poctivě učí tak nebude mít věčí obtíže předmět zvládnoutstudijní průměr: neuveden
-
Asi nejnáročnější předmět prvního semestrustudijní průměr: neuveden
-
Asi takovy prechod od poctu na stredni k matematicestudijní průměr: neuveden
-
Bylo toho docela dost.studijní průměr: neuveden
-
Dobrý počet cvičení, lepčí než v algebře.studijní průměr: neuveden
-
Doktor Ambrože velmi srozumitelně dokáže vysvětlit probíranou látku a v případě neporozumění látky dělá vše proto aby student látce porozuměl. Hodiny probíhají celkem přiměřeným tempem a atmosféra v hodině je celkem uvolněná. Dle mého názoru je toto jedno s nejlepších cvičení tento semestr, jelikož cvičící dokáže dobře vysvětlit látku a zároveň obtížnost testů je na odpovídající úrovni vůči výkladu.studijní průměr: neuveden
-
Důkazy a definice toho, co jsme si mysleli, že umíme ze sš.studijní průměr: neuveden
-
Chce to doma počítat, a zpětně si říkám, že by pomohlo v průběhu roku trénovat i některé důkazy. Přednášky příjemné, zkouška o dost méně.studijní průměr: neuveden
-
Konečne viem, čo je to derivácia :Dstudijní průměr: neuveden
-
Látka, kterou asi všichni znají, probíraná z nového úhlu. Docent Pošta se spolehlivě postará, abyste se necítili příliš sebejistí.studijní průměr: neuveden
-
Najnáročnejší predmet prvého semestra. Prvé zoznámenie sa s matematickou analýzou.studijní průměr: neuveden
-
Náročný předmět. Je třeba věnovat mu nějaký čas už v semestru, nikoli až před zkouškou.studijní průměr: neuveden
-
Náročný předmět, určitě hodně pomůže sledovat učivo průběžně.studijní průměr: neuveden
-
Nejnáročnější předmět prvního semestru.studijní průměr: neuveden
-
nejnáročnější předmět prvního semestru, takové sítostudijní průměr: neuveden
-
Nejnáročnější předmět zimního semestru. Přístup docenta Pošty ke studentům mě velice zklamal. Velmi oceňuji možnost nechat si uznat příklady z tří testů psaných během průběhu roku jako praktickou část zkoušky. Problémem ale je, že úroveň se u jednotlivých cvičících liší a navíc test u zkoušky je v porovnání nepřiměřeně náročný.studijní průměr: neuveden
-
Nejtěžší předmět za celý semestr. Náročné, ale dá se zvládnout. Těžší pro ty, kteří vůbec neumí derivovat.studijní průměr: neuveden
-
Parádastudijní průměr: neuveden
-
Peklo. Z přednášek jsem si nic neodnesl a cvičení mi moc nepomohla.studijní průměr: neuveden
-
Počet přednášek i cvičení je vzhledem k množstí probrané látky dostatečný. Pozitivní je možnost řešit dobrovolné domácí úkoly, které mohou výrazně pomoci při skládání zkoušky.studijní průměr: neuveden
-
Predmet mi prisiel zaujimavy, aj ked ma trochu prekvapilo, ze ciselne rady sa ucime az v letnom semestri, kedze (aspon co sa tyka pocetnej stranky) tam pocitame limity postupnosti, co je zimnosemestrova latka, ale nechcem spochybnovat pracu tvorcov sylabovstudijní průměr: neuveden
-
Pro mne těžší z matematik. Super byla možnost pomoct si ke zkoušce počítáním domácích úloh (pomůže to víc než by jste čekali), a uznávání započtových písemek za praktickou část, takže člověk nemá tolik nervů když přijde na lámání chleba.studijní průměr: neuveden
-
Prostě analýza. Je třeba se naučit přesně definovat termíny a dokazovat korektně věty.studijní průměr: neuveden
-
První zkušenost s vysokoškolskou matematikou. Uvítal bych přívětivější přístup.studijní průměr: neuveden
-
Předávám radu, kterou jsem dostala na začátku já: Nenechte si ujet vlak =)studijní průměr: neuveden
-
Předmět je vyučován systematicky, student během cvičeních využije teoretické znalosti získané na přednáškách.studijní průměr: neuveden
-
Síto na prváky.studijní průměr: neuveden
-
Studenti prvního ročníku musí složit legendární poštovné. Bývá to nejbrutálnější zkouška v prváku. To jsem si potvrdil...studijní průměr: neuveden
-
To nejtěžší, co mě kdy potkalo.studijní průměr: neuveden
-
Tři průběžné testy během semestru, které můžou nahradit praktickou část zkoušky, je určitě dobré napsat. Problém ale je, že obtížnost těchto testů u jednotlivých cvičících je opravdu velmi nevyrovnaná, takže některé kruhy byly ve velké nevýhodě oproti ostatním.studijní průměr: neuveden
-
Učili jsme se zde základy matematické analýzy. Výroky, matematickou indkuci, suprema a infima, ... .studijní průměr: neuveden
-
Určitě nejtěžší předmětstudijní průměr: neuveden
-
určitě nejtěžší předmět zimního semestru, rozhodně se vyplatí dělat teoretické úlohy, třeba jen z části, každopádně se hodí "udělat" si praktickou část zkoušky během semestru (tj. během semestru počítat a napsat 3 testy na více než 50 %)studijní průměr: neuveden
-
užitečný předmětstudijní průměr: neuveden
-
Velice zajímavéstudijní průměr: neuveden
-
Velmi obsáhlý.studijní průměr: neuveden
-
Vše dobře vysvětlenostudijní průměr: neuveden
-
Vyplatí se nechat si uznat praktickou část zkouškystudijní průměr: neuveden
-
Začátek matematické analýzy - limity a derivace, které se většinou již učí na střední škole, zde se jde však mnohem více do hloubky a středoškolské učivo je pouze mizerný základ. Je nutné si zvyknout na nový způsob vyučování matematiky stylem definice, věta, důkaz, který se velice liší od středoškolského pojetí.studijní průměr: neuveden
-
Za semestr se stihne probrat rozumné množství látky. Předmět je vyučován na vysoké úrovni.studijní průměr: neuveden
-
Zpočátku v pohodě, ale náročnost postupem času rostestudijní průměr: neuveden
-
Dobré vedení cvičení, nejvíce oceňuji písemky na začátku každé hodiny, člověk si ověří jestli se v látce orientuje.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Nejdůležitější a nejtěžší předmět zimního semestrustudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Občas trochu vyumělkované důkazy.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Predmet nieje náročný, ale treba tomu venovať čas. Pre študenta je veľmi dobre, ak si prenesie príklady zo semestra, pretože na skúške je to dosť náročné.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Základy a elementární věci v shrnutém obrazu. Ale někdo měl problém s tím, že to úplně liši od toho, co měli na střední škole. A proto mají problémy se zkouškou.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
N :
Oznámkujte předmět [50]
Průměr odpovědi: 1.78
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 40 % [20]: 1 (výborně)
- 2 : 46 % [23]: 2
- 3 : 12 % [6]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 2 % [1]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [50]
Průměr odpovědi: 1.07
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 2 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 88 % [44]: ano
- 3 : 2 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 2 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká