Klement Vladimír Ing. - [18ZPRO] Základy programování
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 6 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [6]
1: |
|
100 % [6] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [6]
1: |
|
100 % [6] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
-
Pohodářství.studijní průměr: neuveden
-
Programátor, který má své nezpochybnitelné zkušenosti, s lidským přístupem. Dokáže skvěle vysvětlit, poradit. Skvělý cvičící. Skvělá i možnost výběru zápočtového programu, můžete mu navrhnout jinou variantu a pokud je odpovídající, uzná vám ji. Mrzí mě každé (jedno) svičení, na kterém jsem nebyl.studijní průměr: neuveden
-
Osobní přístup, ochota odpovídat na dotazy, zajímavé procvičující programy typu koza vlk a zelí. Co se zápočtu týče, tak poměrně adekvátní požadavky - zápočtový program (nemusel být nutně spoják!), popsat proč to funguje, smazat a znovu napsat nějakou funkci z programu, vytvořit zadanou funkci.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Pokaždé znovu probral co se bude používat, nechává čas na vlastní realizaci a pak ukáže optimální řešení. Dokázal poradit a ptal se lidí jestli nemají problém. Zajímavé úkoly na cvičeních formou programování různých malých her. Materiály na internetu.Pavla Bérešová
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
Mohl by zkusit se vcítit do role nic netušících studentů :Dstudijní průměr: neuveden
-
Někdy torchu zpomalit, ale tak jsme ne vejšce, ne?studijní průměr: neuveden
-
asi by chtělo vymyslet lepší algoritmus pro vyvolávání lidí k tabuli, takhle se střídali akorát studenti sedící v přední lavici, ale to už je opravdu jen drobnoststudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Je opravdu málo cvičení vzhledem k náročnosti zápočtu.studijní průměr: neuveden
-
Více cvičení.studijní průměr: neuveden
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [6]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [6]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 16 % [1]: obtížný
- 3 : 83 % [5]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký