Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Klement Vladimír Ing. - [18ZPRO] Základy programování

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [6]
1:
100 % [6]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [6]
1:
100 % [6]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
    • Pohodářství.
      studijní průměr: neuveden
    • Programátor, který má své nezpochybnitelné zkušenosti, s lidským přístupem. Dokáže skvěle vysvětlit, poradit. Skvělý cvičící. Skvělá i možnost výběru zápočtového programu, můžete mu navrhnout jinou variantu a pokud je odpovídající, uzná vám ji. Mrzí mě každé (jedno) svičení, na kterém jsem nebyl.
      studijní průměr: neuveden
    • Osobní přístup, ochota odpovídat na dotazy, zajímavé procvičující programy typu koza vlk a zelí. Co se zápočtu týče, tak poměrně adekvátní požadavky - zápočtový program (nemusel být nutně spoják!), popsat proč to funguje, smazat a znovu napsat nějakou funkci z programu, vytvořit zadanou funkci.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Pokaždé znovu probral co se bude používat, nechává čas na vlastní realizaci a pak ukáže optimální řešení. Dokázal poradit a ptal se lidí jestli nemají problém. Zajímavé úkoly na cvičeních formou programování různých malých her. Materiály na internetu.
      Pavla Bérešová
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • Mohl by zkusit se vcítit do role nic netušících studentů :D
      studijní průměr: neuveden
    • Někdy torchu zpomalit, ale tak jsme ne vejšce, ne?
      studijní průměr: neuveden
    • asi by chtělo vymyslet lepší algoritmus pro vyvolávání lidí k tabuli, takhle se střídali akorát studenti sedící v přední lavici, ale to už je opravdu jen drobnost
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Je opravdu málo cvičení vzhledem k náročnosti zápočtu.
      studijní průměr: neuveden
    • Více cvičení.
      studijní průměr: neuveden
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [6]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [6]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 16 % [1]: obtížný
  • 3 : 83 % [5]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký