Kozák Michal Mgr. - [01RMF] Rovnice matematické fyziky
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 12 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [12]
1: |
|
41 % [5] |
2: |
|
50 % [6] |
3: |
|
8 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [12]
1: |
|
41 % [5] |
2: |
|
50 % [6] |
3: |
|
8 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
-
Milá atmosféru cvičení, žádný stres u tabule, ochota vysvětlovatstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Přátelská atmosféra na cvičení.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Dobrá nálada a připravené cvičení.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Pohodovost, lidský přístup, nahled, snaha o to nám všechno co nejlépe vysvětlit, čitelné písmo.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Snahu věci vysvětlit a také probrat s námi rámcově to, co by se dle jeho názoru mohlo nejvíce hodit u zkoušky (s čímž měl obvykle pravdu). Jen škoda, že se toho vzhledem k pouhým dvěma hodinám cvičení týdně nestihlo až tolik napočítat, ale to vzhledem ke zmiňované teoretické povaze předmětu a hlavně pak zkoušky až tolik nevadilo. Jen bylo třeba si před písemkou projít vše podrobně znovu a spočítat dost příkladů navíc, k čemuž ale posloužila sbírka příkladů (ač s četnými chybami!).studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Příjemné vystupování, ochota.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Pomáhal, byl velmi přátelský a chápavý.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Lidský přístup ke studentům, snahu nám danou věc vysvětlit a probrat co nejvíce příkladů i přes omezené množství času. Hodiny se navíc nesly většinou v příjemném a svižném duchu.Dagmar Bendová
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [7]
-
Často se stávalo, že nebohý student neměl nejmenší zdání co se po něm chce a tak střílel u tabule od boku a nebo kuňkal tak potichu, že ho slyšel jen cvičící a pak se na tabuli zjevilo řešení a nikdo nevěděl, jak se k němu vlastně došlo. V takových případech by bylo dobré celý příklad/důkaz shrnout - jak a proč se dělají konkrétní kroky. Právě díky takovýmto nesrovnalostem se poznámky ze cvičení nedaly téměř použít a bylo třeba místo sešitu ze cvik otevřít některé řešené zápočtovky a zkouškovky, které jsou Krbálkem vysvětleny kvalitně.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Občas jsme v průběhu počítání příkladu narazili na nejasnosti, na které nebyl cvičící předem připravenýstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Změnit systém braní k tabuli. To, že studenti vybírali své kolegy vedlo pouze k tomu, že někdo byl u tabule pořád a někdo skoro vůbec.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
V úvodu cvičení se řeklo, že budou domácí úkoly za bonusové body, nakonec jich bylo velice málo.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Ne vždy se mu podaří věci vysvětlit tak, abysme to pochopili. Ale většinou naštěstí jo. Mohl by mluvit víc nahlas. Pár cvik jsme měli přímo s panem docentem Krbálkem a ta se mi velice líbila.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Občas se mi zdálo, že si danou látkou nebyl moc jistý. Ale vždycky jsme to hromadně nějak dali dohromady.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Občas se až příliš zamyslí nad nějakým problémem či dotazem a v té chvíli by neškodilo mluvit více ke studentům, než k tabuli, na níž se pokouší danou věc napsat a vysvětlit.Dagmar Bendová
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
-
Myslím, že styl 2 přednášky + 1 cvičení byla pro tento předmět výborná volba.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Nově zavedený systém cvik a přednášek je fajn, vše se stíhá.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Cvičení bylo více laděné do stylu matematiky A, kdy se více diskutovalo a méně počítalo.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Upřednostnil bych dokazování vět na přednášce než na cvičení.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Chtělo by to ještě jedny cvika navíc, každý týden.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [12]
Průměr odpovědi: 1.67
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 41 % [5]: 1
- 2 : 50 % [6]: 2
- 3 : 8 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [12]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 33 % [4]: obtížný
- 3 : 58 % [7]: středně obtížný
- 4 : 8 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký