Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Kozák Michal Mgr. - [01RMF] Rovnice matematické fyziky

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 12 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [12]
1:
41 % [5]
2:
50 % [6]
3:
8 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [12]
1:
41 % [5]
2:
50 % [6]
3:
8 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
    • Milá atmosféru cvičení, žádný stres u tabule, ochota vysvětlovat
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Přátelská atmosféra na cvičení.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Dobrá nálada a připravené cvičení.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Pohodovost, lidský přístup, nahled, snaha o to nám všechno co nejlépe vysvětlit, čitelné písmo.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Snahu věci vysvětlit a také probrat s námi rámcově to, co by se dle jeho názoru mohlo nejvíce hodit u zkoušky (s čímž měl obvykle pravdu). Jen škoda, že se toho vzhledem k pouhým dvěma hodinám cvičení týdně nestihlo až tolik napočítat, ale to vzhledem ke zmiňované teoretické povaze předmětu a hlavně pak zkoušky až tolik nevadilo. Jen bylo třeba si před písemkou projít vše podrobně znovu a spočítat dost příkladů navíc, k čemuž ale posloužila sbírka příkladů (ač s četnými chybami!).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Příjemné vystupování, ochota.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Pomáhal, byl velmi přátelský a chápavý.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Lidský přístup ke studentům, snahu nám danou věc vysvětlit a probrat co nejvíce příkladů i přes omezené množství času. Hodiny se navíc nesly většinou v příjemném a svižném duchu.
      Dagmar Bendová
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [7]
    • Často se stávalo, že nebohý student neměl nejmenší zdání co se po něm chce a tak střílel u tabule od boku a nebo kuňkal tak potichu, že ho slyšel jen cvičící a pak se na tabuli zjevilo řešení a nikdo nevěděl, jak se k němu vlastně došlo. V takových případech by bylo dobré celý příklad/důkaz shrnout - jak a proč se dělají konkrétní kroky. Právě díky takovýmto nesrovnalostem se poznámky ze cvičení nedaly téměř použít a bylo třeba místo sešitu ze cvik otevřít některé řešené zápočtovky a zkouškovky, které jsou Krbálkem vysvětleny kvalitně.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Občas jsme v průběhu počítání příkladu narazili na nejasnosti, na které nebyl cvičící předem připravený
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Změnit systém braní k tabuli. To, že studenti vybírali své kolegy vedlo pouze k tomu, že někdo byl u tabule pořád a někdo skoro vůbec.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • V úvodu cvičení se řeklo, že budou domácí úkoly za bonusové body, nakonec jich bylo velice málo.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Ne vždy se mu podaří věci vysvětlit tak, abysme to pochopili. Ale většinou naštěstí jo. Mohl by mluvit víc nahlas. Pár cvik jsme měli přímo s panem docentem Krbálkem a ta se mi velice líbila.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Občas se mi zdálo, že si danou látkou nebyl moc jistý. Ale vždycky jsme to hromadně nějak dali dohromady.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Občas se až příliš zamyslí nad nějakým problémem či dotazem a v té chvíli by neškodilo mluvit více ke studentům, než k tabuli, na níž se pokouší danou věc napsat a vysvětlit.
      Dagmar Bendová
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
    • Myslím, že styl 2 přednášky + 1 cvičení byla pro tento předmět výborná volba.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Nově zavedený systém cvik a přednášek je fajn, vše se stíhá.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Cvičení bylo více laděné do stylu matematiky A, kdy se více diskutovalo a méně počítalo.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Upřednostnil bych dokazování vět na přednášce než na cvičení.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Chtělo by to ještě jedny cvika navíc, každý týden.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [12]

Průměr odpovědi: 1.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 41 % [5]: 1
  • 2 : 50 % [6]: 2
  • 3 : 8 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [12]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 33 % [4]: obtížný
  • 3 : 58 % [7]: středně obtížný
  • 4 : 8 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký