Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Kozák Michal Mgr. - [01MAN] Matematická analýza 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 7 / 25
  • Procento hodnotících: 28 %
Celkové hodnocení [7]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
42 % [3]
4:
57 % [4]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 4.00
  • Průměr hodnocení: 3.57

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [7]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
42 % [3]
4:
57 % [4]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 4.00
  • Průměr hodnocení: 3.57

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
    • Dobře smazanou tabuli
      studijní průměr: neuveden
    • Probírání i teoretičtějších zajímvějších úloh
      studijní průměr: neuveden
    • Přátelský přístup.
      studijní průměr: neuveden
    • Přátelský přístup. Když se zeptáš, vždy pomůže, zopakuje.
      studijní průměr: neuveden
    • Sympatický a pohodový přístup.
      studijní průměr: neuveden
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [7]
    • Celkem často to byl jeden velký chaos a člověk pořádně nevěděl, co se na tabuli děje a jakým postupem jsme se k výsledku dostali.
      studijní průměr: neuveden
    • Cvičení byla zmatečná bez přínosu, ztrátou času. Cvičení budilo dojem, že studenti vědí více než sám cvičící. Chaos na tabuli. Zahazování věcí, které nevycházely. Příprava cvičícího hrozná, kolikrát sám nevěděl, jak řešit přichystané úlohy. Bez pomoci studentům u tabule. Snaha něco vysvětlit na 0, popř. nevěděl jak. Zahazování věcí s tím, že "je to jasné". Žádné připravení na praktickou zkoušku, bez probírání typových úloh, bez napočítání důležitých příkladů. Většina času trávená nad teoretickými úlohami. Ke konci semestru mírné zlepšení.
      studijní průměr: neuveden
    • Milý a příjemný, ale s jeho cvičením jsem nebyl spokojen. Občas zmatečné, nedostatečně vysvětlené, nezřídka se stalo, že jsme se na něčem zasekli, příklad nedodělali s tím že se k němu vrátíme příště (a dokonce se stalo, že jsme se ani nevrátili). Měl jsem pocit že jsme toho mohli a měli stihnout trochu víc, což mi nejvíc vadilo když jsme psali testy (na odpuštění pr. části zk.), které byly stejné jako u jiného kruhu, který měl dle mého názoru lepšího cvičícího a domnívám se že na ně byli lépe připraveni než my.
      studijní průměr: neuveden
    • Skoro žádný systém, chaoticky. Více zdůrazňovat téma a probírané postupy (v jakých případech použít jedno, druhé nebo třetí - např. u počítání limit). Kdyby zadával DÚ, líp bychom si to procvičili.
      studijní průměr: neuveden
    • Výběr příkladů. Někdy byly příliš teoretické a cvičící je dost nedokázal vysvětlit.
      studijní průměr: neuveden
    • Vysvětlování těžších příkladů
      studijní průměr: neuveden
    • Vysvětlovat. Typický průběh cvičení: cvičící napsal příklad na tabuli a zavolal k němu studenta. Když student nevěděl, cvičící buď dořešil bez vysvětlení, nebo nedořešil. Za mě cvičení pod vedením Mgr. Kozáka nesplnilo účel - tedy ukázat metody řešení typových příkladů. Uvítal bych: -ukázat řešení typových příkladů -zdůvodnit proč takhle řešit/neřešit -ukázat řešení případných domácích úkolů -vést cvičení strukturovaně -připravit na zkoušku (probírat a ukazovat příklady, které se u ní mohou vyskytnout) -aby teorie nepřevažovala praxi -méně zmatků -aby se cvičící sám orientoval
      studijní průměr: neuveden
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Kdyby byly DÚ, líp bychom si to procvičili. (Samozřejmě pokud nepočítám dobrovolnou domácí přípravu.)
      studijní průměr: neuveden
    • Rozhodně užitečný předmět, ale záleží, kdo jej vede.
      studijní průměr: neuveden
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [7]

Průměr odpovědi: 3.57

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 42 % [3]: 3
  • 4 : 57 % [4]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 14 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 42 % [3]: lehký
  • 5 : 42 % [3]: velmi lehký