Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Kubant Jan Ing. - [01MAN] Matematická analýza 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 27
  • Procento hodnotících: 11 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
66 % [2]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
66 % [2]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • Oceňujem snahu vysvetliť látku čo najlepšie. Oceňujem férovosť a prístup ku študentom.
      studijní průměr: neuveden
    • Příjemný přístup ke studentům, ochota pomoct. Na začátku každé hodiny se mohl kdokoli zeptat na řešení nějakého příkladu, který byl jasně vysvětlen.
      studijní průměr: neuveden
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Bylo by vhodné probrat více typů příkladů, někdy se stávalo, že jsme se dlouho zasekli na jednom příkladu. Na druhou stranu je to náročné vzhledem k objemu učiva.
      studijní průměr: neuveden
    • Zlepšiť treba viac vecí - často mi prišlo, že som odchádzal z prednášky s tým, že som sa na nej ešte viac poplietol. Ocenil by som väčšiu úhľadnosť písania na tabuľu. A najdôležitejšia vec - všimol som si, že keď je niekto pri tabuli a počíta nejaký dlhší príklad, často sa stane, že sa zmaže časť postupu, pričom sa pán Kubant rozpráva len s človekom pri tabuli a nie s triedou, a to potichu. Po vypočítaní príkladu sa otočí od neprehľadnej tabule ku triede s otázkou, či tomu všetci porozumeli, čo sa mi zdá s takýmto prístupom mierne nemiestne. Avšak myslím, že človek sa toho na tomto cviku veľa naučí.
      studijní průměr: neuveden
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Dôležité je pozrieť sa pred každým cvičením, čo sa dialo minule a tiež počítať príklady doma.
      studijní průměr: neuveden
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 1
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 33 % [1]: obtížný
  • 3 : 33 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 33 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký