Kubant Jan Ing. - [01MAN] Matematická analýza 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 27
- Procento hodnotících: 11 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [3]
1: |
|
66 % [2] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [3]
1: |
|
66 % [2] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
-
Oceňujem snahu vysvetliť látku čo najlepšie. Oceňujem férovosť a prístup ku študentom.studijní průměr: neuveden
-
Příjemný přístup ke studentům, ochota pomoct. Na začátku každé hodiny se mohl kdokoli zeptat na řešení nějakého příkladu, který byl jasně vysvětlen.studijní průměr: neuveden
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Bylo by vhodné probrat více typů příkladů, někdy se stávalo, že jsme se dlouho zasekli na jednom příkladu. Na druhou stranu je to náročné vzhledem k objemu učiva.studijní průměr: neuveden
-
Zlepšiť treba viac vecí - často mi prišlo, že som odchádzal z prednášky s tým, že som sa na nej ešte viac poplietol. Ocenil by som väčšiu úhľadnosť písania na tabuľu. A najdôležitejšia vec - všimol som si, že keď je niekto pri tabuli a počíta nejaký dlhší príklad, často sa stane, že sa zmaže časť postupu, pričom sa pán Kubant rozpráva len s človekom pri tabuli a nie s triedou, a to potichu. Po vypočítaní príkladu sa otočí od neprehľadnej tabule ku triede s otázkou, či tomu všetci porozumeli, čo sa mi zdá s takýmto prístupom mierne nemiestne. Avšak myslím, že človek sa toho na tomto cviku veľa naučí.studijní průměr: neuveden
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Dôležité je pozrieť sa pred každým cvičením, čo sa dialo minule a tiež počítať príklady doma.studijní průměr: neuveden
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [3]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [2]: 1
- 2 : 33 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 33 % [1]: obtížný
- 3 : 33 % [1]: středně obtížný
- 4 : 33 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký