Malachov Martin Ing. - [01LAL] Lineární algebra 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 11 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [11]
1: |
|
18 % [2] |
2: |
|
36 % [4] |
3: |
|
27 % [3] |
4: |
|
9 % [1] |
5: |
|
9 % [1] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.55
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [11]
1: |
|
18 % [2] |
2: |
|
36 % [4] |
3: |
|
27 % [3] |
4: |
|
9 % [1] |
5: |
|
9 % [1] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.55
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
-
Byl vždy ochotný dovysvětlit co někdo nepochopil na cvičeních a zorganizovat několik hodin navíc, když se látka nedala stíhat. Přísnost se kterou působí je přiměřená, aby se studenti přeci jen úplně neflákali, takže se nenechte zastrašit a přijít zeptat, rád vám pomůže.studijní průměr: neuveden
-
Inženýr Malachov je velice svérázný a s člověkem se moc nepatlá a do jisté míry i studenty straší. Avšak když si na to člověk zvykne tak je velice dobrým cvičícím, který dokáže člověka dobře naučit počítat příklady z lineární algebry.studijní průměr: neuveden
-
Když bylo jasné, že nemůžeme stihnout probrat vše, nabídl nám sám mimořádná cvičení a posílal práci na doma.studijní průměr: neuveden
-
nesrozumitelnost, nevysvetlení postupu, pi otázce na osobní konzultace nebylo vyhověno ale udělal nám další povinnou hodinu pro všechny...studijní průměr: neuveden
-
Oceňuji ochotu věnovat se studentům nad rámec cvičení.studijní průměr: neuveden
-
Pripravenosť a profesionalitu, úprimnosť.studijní průměr: neuveden
-
Přísný, ale přesto skvělý cvičící, od kterého se algebra dá dobře pochopit.Jan Novotný
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [8]
-
Je pochopitelné, že se pan inženýr Malachov občas cítí na cvičení jako mezi opičkami, ale pro studenty, kteří jsou v kontaktu s lineární algebrou poprvé, to není úplný med. Určitě se nedá říct, že by studenty nepovzbudil, ale při cestě k tabuli býval největší strach většinou právě u něj. Sem tam vlídnější slovo, a úsměv, jinak je moc dobrý cvičící.studijní průměr: neuveden
-
měl by stihnout procvičit látku potřebnou ke zkouškovým písemkámstudijní průměr: neuveden
-
Někdy postupuje zbytečně rychle, zvlášť u těžších příkladů. Samozřejmě vše ochotně vysvětlí, pokud se někdo zeptá, ale ptát se každých 15 sekund, "kde vzal tamty čísla" se nechce nikomu.studijní průměr: neuveden
-
Občas se stalo že vyšel špatný výsledek ale nemohli jsme přijít na to proč. Toto je ale jen drobnost.studijní průměr: neuveden
-
Pomohlo by důkladněji hlídat, aby v příkladech na tabuli nebyli chyby. Studenti se pak ztrácejí a nevědí jestli mají chybu oni nebo cvičící.studijní průměr: neuveden
-
srozumitelnost, mín chaosustudijní průměr: neuveden
-
V presnosti vo výpočtoch a rýchlosti preberania látky.studijní průměr: neuveden
-
Zbytečně dlouho probíral jednodušší nebo méně důležité učivo a následně nestíhal dostatečně vysvětlit potřebnou látku.studijní průměr: neuveden
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
-
Jediná věc která mě napadá je že by mělo být víc cvičení než jedno týdně jelikož jsme zdaleka nestihly probrat všechnu látku kterou jsme probrali na přednášce.studijní průměr: neuveden
-
Po prvním souhrnném testu přijde nevysvětlitelný zlom k diametrálně těžší látce. Student na to musí být připravený a ve správnou chvíli zabrat. Po tom, co se měsíc vyšetřuje vektorový prostor, popřípadě lineární nezávislost, přijdou funkcionály, duální báze, projektor apod. V tu chvíli je potřeba látku pochopit, nebo se alespoň naučit mechanismy příkladů, které se samozřejmě neustále opakují. Pokud se do toho student zamotá, vymotávání o zkouškovém je zdlouhavé.studijní průměr: neuveden
-
Určitě by byla na místě větší hodinová dotace.studijní průměr: neuveden
-
Viditelně chybí hodiny, které měla Lineární Algebra plus. Látka se nestíhá dostatečně procvičit.studijní průměr: neuveden
-
Zvýšit počet cvičení by neuškodilo, nebo zavést sbírku řešených úloh.studijní průměr: neuveden
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [11]
Průměr odpovědi: 2.55
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 18 % [2]: 1
- 2 : 36 % [4]: 2
- 3 : 27 % [3]: 3
- 4 : 9 % [1]: 4
- 5 : 9 % [1]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [11]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 27 % [3]: středně obtížný
- 4 : 36 % [4]: lehký
- 5 : 36 % [4]: velmi lehký