Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Malachov Martin Ing. - [01LAL] Lineární algebra 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 11 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [11]
1:
18 % [2]
2:
36 % [4]
3:
27 % [3]
4:
9 % [1]
5:
9 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.55

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [11]
1:
18 % [2]
2:
36 % [4]
3:
27 % [3]
4:
9 % [1]
5:
9 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.55

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
    • Byl vždy ochotný dovysvětlit co někdo nepochopil na cvičeních a zorganizovat několik hodin navíc, když se látka nedala stíhat. Přísnost se kterou působí je přiměřená, aby se studenti přeci jen úplně neflákali, takže se nenechte zastrašit a přijít zeptat, rád vám pomůže.
      studijní průměr: neuveden
    • Inženýr Malachov je velice svérázný a s člověkem se moc nepatlá a do jisté míry i studenty straší. Avšak když si na to člověk zvykne tak je velice dobrým cvičícím, který dokáže člověka dobře naučit počítat příklady z lineární algebry.
      studijní průměr: neuveden
    • Když bylo jasné, že nemůžeme stihnout probrat vše, nabídl nám sám mimořádná cvičení a posílal práci na doma.
      studijní průměr: neuveden
    • nesrozumitelnost, nevysvetlení postupu, pi otázce na osobní konzultace nebylo vyhověno ale udělal nám další povinnou hodinu pro všechny...
      studijní průměr: neuveden
    • Oceňuji ochotu věnovat se studentům nad rámec cvičení.
      studijní průměr: neuveden
    • Pripravenosť a profesionalitu, úprimnosť.
      studijní průměr: neuveden
    • Přísný, ale přesto skvělý cvičící, od kterého se algebra dá dobře pochopit.
      Jan Novotný
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [8]
    • Je pochopitelné, že se pan inženýr Malachov občas cítí na cvičení jako mezi opičkami, ale pro studenty, kteří jsou v kontaktu s lineární algebrou poprvé, to není úplný med. Určitě se nedá říct, že by studenty nepovzbudil, ale při cestě k tabuli býval největší strach většinou právě u něj. Sem tam vlídnější slovo, a úsměv, jinak je moc dobrý cvičící.
      studijní průměr: neuveden
    • měl by stihnout procvičit látku potřebnou ke zkouškovým písemkám
      studijní průměr: neuveden
    • Někdy postupuje zbytečně rychle, zvlášť u těžších příkladů. Samozřejmě vše ochotně vysvětlí, pokud se někdo zeptá, ale ptát se každých 15 sekund, "kde vzal tamty čísla" se nechce nikomu.
      studijní průměr: neuveden
    • Občas se stalo že vyšel špatný výsledek ale nemohli jsme přijít na to proč. Toto je ale jen drobnost.
      studijní průměr: neuveden
    • Pomohlo by důkladněji hlídat, aby v příkladech na tabuli nebyli chyby. Studenti se pak ztrácejí a nevědí jestli mají chybu oni nebo cvičící.
      studijní průměr: neuveden
    • srozumitelnost, mín chaosu
      studijní průměr: neuveden
    • V presnosti vo výpočtoch a rýchlosti preberania látky.
      studijní průměr: neuveden
    • Zbytečně dlouho probíral jednodušší nebo méně důležité učivo a následně nestíhal dostatečně vysvětlit potřebnou látku.
      studijní průměr: neuveden
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
    • Jediná věc která mě napadá je že by mělo být víc cvičení než jedno týdně jelikož jsme zdaleka nestihly probrat všechnu látku kterou jsme probrali na přednášce.
      studijní průměr: neuveden
    • Po prvním souhrnném testu přijde nevysvětlitelný zlom k diametrálně těžší látce. Student na to musí být připravený a ve správnou chvíli zabrat. Po tom, co se měsíc vyšetřuje vektorový prostor, popřípadě lineární nezávislost, přijdou funkcionály, duální báze, projektor apod. V tu chvíli je potřeba látku pochopit, nebo se alespoň naučit mechanismy příkladů, které se samozřejmě neustále opakují. Pokud se do toho student zamotá, vymotávání o zkouškovém je zdlouhavé.
      studijní průměr: neuveden
    • Určitě by byla na místě větší hodinová dotace.
      studijní průměr: neuveden
    • Viditelně chybí hodiny, které měla Lineární Algebra plus. Látka se nestíhá dostatečně procvičit.
      studijní průměr: neuveden
    • Zvýšit počet cvičení by neuškodilo, nebo zavést sbírku řešených úloh.
      studijní průměr: neuveden
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [11]

Průměr odpovědi: 2.55

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 18 % [2]: 1
  • 2 : 36 % [4]: 2
  • 3 : 27 % [3]: 3
  • 4 : 9 % [1]: 4
  • 5 : 9 % [1]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 27 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 36 % [4]: lehký
  • 5 : 36 % [4]: velmi lehký