Novotný Jaroslav Ing. Ph.D. - [02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 7 / 25
- Procento hodnotících: 28 %
Celkové hodnocení [7]
1: |
|
28 % [2] |
2: |
|
42 % [3] |
3: |
|
28 % [2] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [7]
1: |
|
28 % [2] |
2: |
|
42 % [3] |
3: |
|
28 % [2] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
-
dobrou formulaci učiva a dobré doplnění přednášekstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Byl příjemný, nikoho nezahanboval před tabulí. Při cvičení vždy srozumitelně zopakoval nejpodstatnější části teorie, to bylo často přínosnější, než výklad na přednášce.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Stihli jsme vše, co jsme měli, i když jsme extrémně nehnali. Zadání domácích úkolů se dost blížilo typově příkladům řešeným na předchozí hodině.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Pan Novotný je velmi hodný a vychází studentům vstříc. Nikdy není problém se na něco zeptat.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
-
možná trošku víc příkladů ale jinak si nemyslím že by bylo moc v čemstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Buď studenty nevolat k tabuli vůbec (strategie jiných cvičících) anebo si lépe vytipovat na co - volat si áčkaře k tabuli pouze na numerický výpočet je týrání na obou stranách :)studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
V ničem, cvičení bylo dobré.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zápočtové úlohy pana Novotného jsou těžké.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Když se nám poprvé oznamovalo, že se upouští od systému dvou zápočtových písemek a místo toho dostaneme domácí úkoly, začali jsme se radovat, pak se dořeklo, že s nezáporným skóre můžeme psát zápočtovku a trochu jsme posmutněli. Ale proč ne, nevidím na systému zásadní nedostatky, přimělo nás to podívat se na látku během semestru a písemka byla u většiny kruhů napsatelná.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Látky je na jedno cvičení týdně příliš mnoho.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [7]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 28 % [2]: 1
- 2 : 42 % [3]: 2
- 3 : 28 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 57 % [4]: obtížný
- 3 : 42 % [3]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký