Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 30 / 113
  • Procento hodnotících: 26 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 113 studentů.
  • Ukončilo předmět: 55 studentů.
  • Průchodnost: 48 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [26]
    • Ďalší zo základných predmetov základného kurzu fyziky. Atómová fyzika väčšine ľudí kvôli chýbajúcim skriptám toho veľa nedala ale ináč bola látka rozložená rozumne
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Krásná a zajímavá fyzika. Nejspíše i poslední s pokusy na Matfyzu
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Pokračování kurzu fyziky. Docela zajímavý předmět.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Pokračování nutného zla, tentokrát naštěstí s dobrými skripty.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Velmi milé odvětví fyziky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • náročné ... i když po přepočítaní hodně příkladů se to dalo
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • velmi zaujimava fyzika
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • vybrane partie fyziky, ktore sa do inych predmetov nezmestili
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • dobry predmet
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Vcelku pěkný předmět. Místy sice připomínal předmět "co se do předchozích fyzik už nevešlo", ale jindy naopak lákal na budoucí předmety.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Velmi zajímavý předmět se mnoha aplikacemi ve mnoha různých oblastech. Trochu od mechaniky, trochu od elektřiny, trochu od atomové fyziky, hodně optiky. Dobrý výklad základních pojmů tohoto oboru fyziky. Krásně sestrojené modely pro výklad těchto základních zajímavostí jsou? prostě velmi krásné. Geometrické optiky jsme se skoro vůbec nedotknuli (jenom přechod od vlnové optiky ke geometrické, což byla dobrá věc). Takže tam bylo trochu kvantovky.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Předmět je špatně od začátku až do konce. Přednášející už to prostě nezvládá, je prostě už příliš starý (neslyší dotazy, je náladový, učí spíš fakta než fyziku - což taky vyžaduje u zkoušky, což je kapitola sama pro sebe). Je potřeba prostě najít někoho lepšího, myslím, že polovina cvičících doktorandů by nás to naučila lépe (přestože tomu možná tolik nerozumí...).
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Další z fyzikálních kurzů ZS. Konečně ovšem s matematikou, která se už buď stihla probrat, nebo se poměrně dobře vystaví v rámci cvičení (což jsou vlastně Fourierky, které pro áčkaře spadají do první kategorie a pro béčkaře do druhé - tak či tak, není s nimi problém).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Velkou výhodou oproti předešlým fyzikám (MECH, ELMA) jsou nová, kompaktnější skripta.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Obsáhlý předmět - za název by asi stačilo Vlnění, neboť k optice a atomové fyzice jsme jenom tak přičichli.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Důležitá součást základního kurzu fyziky. Látka není obecně obtížná na pochopení, ale část použité matematiky se dělá až v analýze B4.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Předmět byl velice zajímavý a zasloužil by si dva semestry.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Rozsiahly a mnohotematický kurz, ťažiskom sú však rôzne druhy vĺn a vlnenia.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Velmi exaktní fyzika, kde konečně už známé matematiku.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • nudná prednáška
      studijní průměr: neuveden
    • Předmět sám o sobě není moc velkým přínosem. Je to poměrně nudná látka, která je umocněna (při vší úctě) nudným přednášejícím.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Další fyzika, jejíž matematický aparát se naučíte až později.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Další důležitá kapitola fyziky
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Látka jako taková je příliš obsáhlá a předmět tak někdy působít spíš jako lehké naťuknutí. Díky tomu je pak zmatek mezi různými materiály, cvičící mají různé písemky a ve skriptech se člověk snadno utopí.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Nutný doplněk k prvácké fyzice, místy zajímavý a místy nudný. Nepodceňte!
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Všechny odvětví fyziky, které se nikam nevejdou se hodí do VOAFu.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
N :  Oznámkujte předmět [30]

Průměr odpovědi: 2.23

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 26 % [8]: 1 (výborně)
  • 2 : 33 % [10]: 2
  • 3 : 30 % [9]: 3
  • 4 : 10 % [3]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [30]

Průměr odpovědi: 1.04

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 3 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 76 % [23]: ano
  • 3 : 3 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká