Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Novotný Petr Ing. Ph.D. - [02TEF1] Teoretická fyzika 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 17 / 35
  • Procento hodnotících: 48 %
Celkové hodnocení [17]
1:
88 % [15]
2:
11 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.12

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [17]
1:
88 % [15]
2:
11 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.12

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [13]
    • Důležité partie dobře vysvětlil a připravil na zápočtové a zkouškové písemky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Jeden z nejlepších cvičicích z fyziky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Smysl pro humor, schopnost látku dobře podat a vysvětlit. Už aby začal něco přednášet. Kdo můžete, choďte na cvičení k Novotnému, opravdu stojí za to.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vynikající cvičící s obrovským smyslem pro humor (občas drsnější, jindy skvělé poznámky nejen k tomu, co se děje na tabuli), který dokáže perfektně vysvětlit látku. Probral s námi mj. základy teorie grup, zadefinoval jednoparametrickou grupu (Díky! :) ). Oceňuji rovněž jeho přehledný zápis na tabuli a tempo (pro některé asi poněkud rychlé), díky kterému se stihlo vše, co bylo potřeba. Rovněž férové písemky bez zákeřností.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Pečlivost, přípravu, zápis na tabuli, písmo. Skvělý způsob vysvětlování a rýpavý smysl pro humor.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Stihnou se všechny příklady, dobře vše vysvětlí a občasný humor.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Umí to pěkně vysvětlit, skoro by se člověk obešel bez přednášek. Vcelku chátá, je to fofr.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Poctivý prístup a podrobný výklad metód riešenia jednotlivých typov príkladov.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • odlehčování výuky vtipy
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • najlepsi cviciaci! vysvetli vsetko polopate
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Prešlo sa všetko dôležité, výborne usporiadané cvičenia, vždy vedel čo chce robiť.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Ochota poradit, humor, pohodové hodiny.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Vše velmi dobře vysvětlil, dokázal si udržet pozornost
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [8]
    • Nevím, cvičení jsou v této podobě super!
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Ve některých částech cvičení jsem nestíhal a nechápal - nakonec se ukázalo, že to byly části spíše dodatečné a pro zajímavost.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vcelku chátá, je to fofr. Přetahuje.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Vyhádat si s rozvrhářem větší místnost, než 204 - při pátku mě z toho zvučného hlasu (což je za jiných okolností velké plus) bolela hlava.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Na môj vkus bol jeho výklad miestami príliš rýchly a nedokázal som ho spracovávať "real-time".
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • v nicom
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Miestami možno spomaliť a povedať veci jednoduchšie s príkladmi, hoci na úkor obecnosti a množstva informácií.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vyzařovala z něj mírná arogance, obzvlášť když vyzval k tabuli některého ze zahraničních studentů. Těžko se dalo zvládnout vše vnímat při jeho tempu, ale za to jsme stihli probrat všechnu látku včas a v poslední hodině udělat i něco navíc.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Cvičenie bolo kvalitnou a primeranou prípravou (nielen) na skúškovú písomku.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Možno až príliš veľa času sa venovalo transformáciám na začiatku, pričom väčšina ľudí si z toho odniesla biedne málo.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [17]

Průměr odpovědi: 1.12

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 88 % [15]: 1
  • 2 : 11 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [17]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 11 % [2]: obtížný
  • 3 : 76 % [13]: středně obtížný
  • 4 : 11 % [2]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký