Novotný Petr Ing. Ph.D. - [02TEF1] Teoretická fyzika 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 17 / 35
- Procento hodnotících: 48 %
Celkové hodnocení [17]
1: |
|
88 % [15] |
2: |
|
11 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.12
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [17]
1: |
|
88 % [15] |
2: |
|
11 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.12
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [13]
-
Důležité partie dobře vysvětlil a připravil na zápočtové a zkouškové písemky.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Jeden z nejlepších cvičicích z fyziky.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Smysl pro humor, schopnost látku dobře podat a vysvětlit. Už aby začal něco přednášet. Kdo můžete, choďte na cvičení k Novotnému, opravdu stojí za to.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Vynikající cvičící s obrovským smyslem pro humor (občas drsnější, jindy skvělé poznámky nejen k tomu, co se děje na tabuli), který dokáže perfektně vysvětlit látku. Probral s námi mj. základy teorie grup, zadefinoval jednoparametrickou grupu (Díky! :) ). Oceňuji rovněž jeho přehledný zápis na tabuli a tempo (pro některé asi poněkud rychlé), díky kterému se stihlo vše, co bylo potřeba. Rovněž férové písemky bez zákeřností.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Pečlivost, přípravu, zápis na tabuli, písmo. Skvělý způsob vysvětlování a rýpavý smysl pro humor.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Stihnou se všechny příklady, dobře vše vysvětlí a občasný humor.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Umí to pěkně vysvětlit, skoro by se člověk obešel bez přednášek. Vcelku chátá, je to fofr.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Poctivý prístup a podrobný výklad metód riešenia jednotlivých typov príkladov.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
odlehčování výuky vtipystudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
najlepsi cviciaci! vysvetli vsetko polopatestudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Prešlo sa všetko dôležité, výborne usporiadané cvičenia, vždy vedel čo chce robiť.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Ochota poradit, humor, pohodové hodiny.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Vše velmi dobře vysvětlil, dokázal si udržet pozornoststudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [8]
-
Nevím, cvičení jsou v této podobě super!studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Ve některých částech cvičení jsem nestíhal a nechápal - nakonec se ukázalo, že to byly části spíše dodatečné a pro zajímavost.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Vcelku chátá, je to fofr. Přetahuje.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Vyhádat si s rozvrhářem větší místnost, než 204 - při pátku mě z toho zvučného hlasu (což je za jiných okolností velké plus) bolela hlava.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Na môj vkus bol jeho výklad miestami príliš rýchly a nedokázal som ho spracovávať "real-time".studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
v nicomstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Miestami možno spomaliť a povedať veci jednoduchšie s príkladmi, hoci na úkor obecnosti a množstva informácií.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Vyzařovala z něj mírná arogance, obzvlášť když vyzval k tabuli některého ze zahraničních studentů. Těžko se dalo zvládnout vše vnímat při jeho tempu, ale za to jsme stihli probrat všechnu látku včas a v poslední hodině udělat i něco navíc.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Cvičenie bolo kvalitnou a primeranou prípravou (nielen) na skúškovú písomku.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Možno až príliš veľa času sa venovalo transformáciám na začiatku, pričom väčšina ľudí si z toho odniesla biedne málo.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [17]
Průměr odpovědi: 1.12
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 88 % [15]: 1
- 2 : 11 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [17]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 11 % [2]: obtížný
- 3 : 76 % [13]: středně obtížný
- 4 : 11 % [2]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký