Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Panáčková Zuzana PhDr. - [04FP1] Francouzština P1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 5
  • Procento hodnotících: 60 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
0 % [0]
2:
100 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
0 % [0]
2:
100 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Na první pohled poznáte, že je to učitelka francouzského jazyka. Vyzdvihnul bych ochotu a pochopení, že jazyk není náš hlavní předmět, ale máme i jiné povinnosti.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Chtělo by to kompletně předělat webové stránky. Materiály posílat mailem, nebo je mít alespoň trochu utříděné. Vršit všechny úkoly do jednoho wordového dokumentu není nejinteligentnější řešení. Lepší struktura probírané látky by taky neuškodila. V jednu chvíli člověk vyplňoval do textu členy a vzápětí poslouchal rodilého mluvčího se silným africkým přízvukem ze staré nekvalitní nahrávky, které bylo sotva rozumět.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Obávám se, že ve snaze projít co nejširší rozsah učiva, se nevěnujeme dostatečně žádnému tématu. V konečném důsledku se jedná spíše o zmatení posluchačů, než utužení jejich znalostí.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Mezi jednotlivými studenty byl až propastní rozdíl ve znalostech.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 100 % [3]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 33 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 66 % [2]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký