Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Pelantová Edita prof. Ing. CSc. - [01MAN] Matematická analýza 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 25
  • Procento hodnotících: 16 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [4]
1:
100 % [4]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [4]
1:
100 % [4]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
    • Naprosto skvělá cvičící, nejlepší jaká existuje. Dokáže naučit. Perfektně ovládá probírané téma a dokáže odpovědět snad na každou otázku. Kombinuje jednak skvělé znalosti analýzy tak její předávání studentům. Když chcete, vždy pomůže, poskytne konzultaci. Cvičení ubíhají velmi rychle, probere se vše potřebné a přesto máte pocit, že stíháte a nejste nikdy ve skluzu. A na první hodině dá prvním třem u tabule skripta.
      studijní průměr: neuveden
    • Vše vysvětluje, je ochotná projít každou úlohu a každý domácí ukol, se kterým za ní někdo přijde. Navíc písemky typově velmi odpovídají cvičným písemkám na internetu, takže je snazší se na ně připravit.
      studijní průměr: neuveden
    • Najlepšia cvičiaca. Veľmi dobré bola vysvetlená látka a veľa cvičení bola sranda.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Ochota opravovat (a hlavně vysvětlit) domácí úkoly zadané na cvičeních. Vždy se šlo domluvit na konzultacích. Bezedný zdroj protipříkladů, které se hodily nejen u zkoušky. Nedá nic zadarmo, ale je spravedlivá.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Občas se stane že odbíhá od tématu a je těžší stíhat co se právě děje.
      studijní průměr: neuveden
    • Paní profesorka na mě udělala velký dojem, takže těžko říct, co zásadního by se jí dalo vytknout.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Hodně pomůže zažít si pojmy z přednášek. Navíc cvičícího jsem se tak nebála požádat o vysvětlení látky, přeci jen cvičení jsou osobnější než přednášky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [4]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 25 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 25 % [1]: lehký
  • 5 : 50 % [2]: velmi lehký