Pelantová Edita prof. Ing. CSc. - [01MAN] Matematická analýza 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 4 / 25
- Procento hodnotících: 16 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [4]
1: |
|
100 % [4] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [4]
1: |
|
100 % [4] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
-
Naprosto skvělá cvičící, nejlepší jaká existuje. Dokáže naučit. Perfektně ovládá probírané téma a dokáže odpovědět snad na každou otázku. Kombinuje jednak skvělé znalosti analýzy tak její předávání studentům. Když chcete, vždy pomůže, poskytne konzultaci. Cvičení ubíhají velmi rychle, probere se vše potřebné a přesto máte pocit, že stíháte a nejste nikdy ve skluzu. A na první hodině dá prvním třem u tabule skripta.studijní průměr: neuveden
-
Vše vysvětluje, je ochotná projít každou úlohu a každý domácí ukol, se kterým za ní někdo přijde. Navíc písemky typově velmi odpovídají cvičným písemkám na internetu, takže je snazší se na ně připravit.studijní průměr: neuveden
-
Najlepšia cvičiaca. Veľmi dobré bola vysvetlená látka a veľa cvičení bola sranda.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Ochota opravovat (a hlavně vysvětlit) domácí úkoly zadané na cvičeních. Vždy se šlo domluvit na konzultacích. Bezedný zdroj protipříkladů, které se hodily nejen u zkoušky. Nedá nic zadarmo, ale je spravedlivá.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Občas se stane že odbíhá od tématu a je těžší stíhat co se právě děje.studijní průměr: neuveden
-
Paní profesorka na mě udělala velký dojem, takže těžko říct, co zásadního by se jí dalo vytknout.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Hodně pomůže zažít si pojmy z přednášek. Navíc cvičícího jsem se tak nebála požádat o vysvětlení látky, přeci jen cvičení jsou osobnější než přednášky.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [4]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [4]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 25 % [1]: středně obtížný
- 4 : 25 % [1]: lehký
- 5 : 50 % [2]: velmi lehký