Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Petrásek Filip Ing. - [02MECH] Mechanika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 7 / 34
  • Procento hodnotících: 20 %
Celkové hodnocení [7]
1:
14 % [1]
2:
57 % [4]
3:
14 % [1]
4:
14 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.29

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [7]
1:
14 % [1]
2:
57 % [4]
3:
14 % [1]
4:
14 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.29

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
    • Nejprve udělá teoretický úvod, v rámci kterého napíše všechny důležité vztahy. Student si tak jednak utřídí informace z přednášky a také ví, co je důležité. Všechny příklady má vyřešené a pokud student u tabule zvolí nešikovný postup, nechá ho příklad dopočítat, ale ukáže nám alternativu, popř. nedořešené příklady emailem. Příklady zadává za domácí úkol, takže nikdo nemusí být nervózní, že bude tápat.
      studijní průměr: neuveden
    • Oceňuji důslednou přípravu na hodiny, stihl probrat vše, co bylo potřeba.
      studijní průměr: neuveden
    • Oceňuji množství příkladů, které jsme za cvičení stihli spočítat. Jediný cvičící, kterému došlo, že když bude u tabule on a ne studenti, vše se mnohonásobně urychlí. Nebylo pak potřeba věnovat velké množství času na přípravu k početní části zkoušky.
      studijní průměr: neuveden
    • Perfektní vysvětlení látky, nejen bezhlavé počítání.
      studijní průměr: neuveden
    • Úhľadnosť cvičení, hlavne efektívne zhrnutie teórie z prednášky. Z niekoľkých užitočných strán cvičení z mechaniky som dokonca čerpal aj keď som sa učil integrály na analýze.
      studijní průměr: neuveden
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
    • Látka mu přijde strašně jednoduchá a dává to dost najevo. Trochu empatie by neškodilo.
      studijní průměr: neuveden
    • Naučit se látku, kterou má procvičovat. Pouhé čtení z papírů nebudí dobrý dojem
      studijní průměr: neuveden
    • Rýchlosť príkladov bola niekedy moc vysoká. A diferenciálne rovnice by som do cvičení prvého semestra určite nedával. Písať väčším písmom.
      studijní průměr: neuveden
    • Zadání zápočtových testů by mohlo být lehčí, ale dalo se to zvládnout.
      studijní průměr: neuveden
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Velký rozdíl mezi jednotlivými cvičícími. Někdo dostal zápočet po dvou testech skoro zadarmo a jiní měli hodně co dělat aby ho vůbec dostali.
      studijní průměr: neuveden
    • V poriadku cvičenia.
      studijní průměr: neuveden
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [7]

Průměr odpovědi: 2.29

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 14 % [1]: 1
  • 2 : 57 % [4]: 2
  • 3 : 14 % [1]: 3
  • 4 : 14 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 71 % [5]: obtížný
  • 3 : 28 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký