Petrásek Filip Ing. - [02MECH] Mechanika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 7 / 34
- Procento hodnotících: 20 %
Celkové hodnocení [7]
1: |
|
14 % [1] |
2: |
|
57 % [4] |
3: |
|
14 % [1] |
4: |
|
14 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.29
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [7]
1: |
|
14 % [1] |
2: |
|
57 % [4] |
3: |
|
14 % [1] |
4: |
|
14 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.29
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
-
Nejprve udělá teoretický úvod, v rámci kterého napíše všechny důležité vztahy. Student si tak jednak utřídí informace z přednášky a také ví, co je důležité. Všechny příklady má vyřešené a pokud student u tabule zvolí nešikovný postup, nechá ho příklad dopočítat, ale ukáže nám alternativu, popř. nedořešené příklady emailem. Příklady zadává za domácí úkol, takže nikdo nemusí být nervózní, že bude tápat.studijní průměr: neuveden
-
Oceňuji důslednou přípravu na hodiny, stihl probrat vše, co bylo potřeba.studijní průměr: neuveden
-
Oceňuji množství příkladů, které jsme za cvičení stihli spočítat. Jediný cvičící, kterému došlo, že když bude u tabule on a ne studenti, vše se mnohonásobně urychlí. Nebylo pak potřeba věnovat velké množství času na přípravu k početní části zkoušky.studijní průměr: neuveden
-
Perfektní vysvětlení látky, nejen bezhlavé počítání.studijní průměr: neuveden
-
Úhľadnosť cvičení, hlavne efektívne zhrnutie teórie z prednášky. Z niekoľkých užitočných strán cvičení z mechaniky som dokonca čerpal aj keď som sa učil integrály na analýze.studijní průměr: neuveden
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
-
Látka mu přijde strašně jednoduchá a dává to dost najevo. Trochu empatie by neškodilo.studijní průměr: neuveden
-
Naučit se látku, kterou má procvičovat. Pouhé čtení z papírů nebudí dobrý dojemstudijní průměr: neuveden
-
Rýchlosť príkladov bola niekedy moc vysoká. A diferenciálne rovnice by som do cvičení prvého semestra určite nedával. Písať väčším písmom.studijní průměr: neuveden
-
Zadání zápočtových testů by mohlo být lehčí, ale dalo se to zvládnout.studijní průměr: neuveden
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Velký rozdíl mezi jednotlivými cvičícími. Někdo dostal zápočet po dvou testech skoro zadarmo a jiní měli hodně co dělat aby ho vůbec dostali.studijní průměr: neuveden
-
V poriadku cvičenia.studijní průměr: neuveden
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [7]
Průměr odpovědi: 2.29
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 14 % [1]: 1
- 2 : 57 % [4]: 2
- 3 : 14 % [1]: 3
- 4 : 14 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 71 % [5]: obtížný
- 3 : 28 % [2]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký