Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02MECH] Mechanika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 44 / 302
  • Procento hodnotících: 14 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 302 studentů.
  • Ukončilo předmět: 183 studentů.
  • Průchodnost: 60 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [42]
    • Boj s matematickým aparátem je pro většinu předem prohraná záležitost. Ač se pan doktor snaží ze všech sil látka není intuitivní, jde spíše o úpravy nějakých vzorců pomocí v analýze a algebře ještě neprobraných vztahů
      Jan Batysta
    • Cvičení k předmětu Mechanika pod vedením Ing. Josefa Navrátila. Cvičící se drží výhradně příkladů ze skript. Nerozšiřuje obor probraného o žádné jiné příklady ani teorii. Na hodině se počítají příklady jeden po druhém. Výsledky si kontroluje podle řešení ve skriptech a často je nemá na tabuli spočítané dobře - opraví vyřešený příklad na tabuli tak, aby seděl s výsledkem ze skript. Bez invence, bez zaujetí.
      studijní průměr: neuveden
    • Dobře podaný základ fyziky.
      studijní průměr: neuveden
    • Dobře strukturovaný předmět. Největší zádrhel je v používání neprobraného mat. aparátu (např. diferenciální rovnice).
      studijní průměr: neuveden
    • Docela výrazný skok ze střední, nemyslím v matematickém aparátu, ale že se neklade tolik důraz na teorii, ale zvláště na počítání.
      studijní průměr: neuveden
    • Matematické minimum s Břeněm se k mechanice fakt hodí.
      studijní průměr: neuveden
    • Mechanika
      studijní průměr: neuveden
    • Mechanika a fyzika uplne jinak nez na stredni. Vyborna zalezitost.
      studijní průměr: neuveden
    • mechanika je velice dobrý předmět, pro někoho velice obtížné, pro někoho velice lehké
      studijní průměr: neuveden
    • Mechanika má velmi různé stupně obtížnosti pro udělení zápočtu, někomu stačí udělat pár domácích úkolů, jiní z vás vydřou kůži.
      studijní průměr: neuveden
    • Možná by stalo za zvážení, zda poměr 4 kreditů za zápočet a 2 za zkoužku je v pořádku.
      studijní průměr: neuveden
    • Najväčší problém pri predmete bol to že sa matematické metódy (napr. integrály) ktoré sa používali na mechanike neboli predtým vôbec prebraté na matematických predmetoch. Čiastočne pomohol predmet Matematické minimum 1.
      studijní průměr: neuveden
    • Náročný přemět pro díky netechnického typu.
      studijní průměr: neuveden
    • nic
      studijní průměr: neuveden
    • Občas bylo náročné stíhat vnímat přednášku a zároveň si dělat zápisky, téma ale bylo podáno velice poutavě a získané informace jsou při učení na zkoušku užitečné.
      studijní průměr: neuveden
    • Oceňuji systematičnost odvozování fyzikálních vztahů.
      studijní průměr: neuveden
    • Od středoškolské mechaniky je to velký skok, ale dá se to pobrat po hodinách a hodinách učení s tutory. Pokusy jsou super.
      studijní průměr: neuveden
    • počítanie príkladov z mechaniky
      studijní průměr: neuveden
    • Pro mě osobně nejtěžší předmět zimního semestru, kvůli komplikované matematice.
      studijní průměr: neuveden
    • Pro neotrkané prváky je to jako blesk z čistého nebe.
      studijní průměr: neuveden
    • Prostě výborně podaný předmět.
      studijní průměr: neuveden
    • První z přednášek fyzikálních předmětů, která mírně trpí tím, že není ještě probrán adekvátní matematický aparát. Nevyhovoval mi úplně styl výuky, kde probíhalo jedno odvozování vzorce za druhým většinou bez nějaké větší motivace. Bylo by možná lepší věnovat více času samotné fyzikální podstatě dějů než řeči vzorečků.
      studijní průměr: neuveden
    • Prvý fyzikálny predmet. Niečo iné, než stredoškolská fyzika.
      studijní průměr: neuveden
    • Předmět, jakožto první fyzikální na škole, má u mě veliký úspěch. Bavil mě, přednášky jsou zajímavé.
      studijní průměr: neuveden
    • Předmět je vyučován systematicky, ale dle mého názoru se probírá poměrně velké množství látky za krátkou dobu.
      studijní průměr: neuveden
    • předmět na který nemáme matematický aparát ale i tak srozumitelně vysvětlen
      studijní průměr: neuveden
    • Předmět splňoval to, co jsem od FJFI očekával.
      studijní průměr: neuveden
    • Přednášky jsou zábavné, praktické pokusy na MFF UK je dobře dopňují. Kvalita cvičení a náročnost získání zápočtu silně závisí na konkrétím cvičícím.
      studijní průměr: neuveden
    • Středně náročný předmět
      studijní průměr: neuveden
    • Takový úvod do VŠ fyziky.
      studijní průměr: neuveden
    • Většina studentů řiká, že mechanika je nejlhčí ze tří zkouškových předmětů - za mě tedy naopak. Fyzika ke které nemáme matematický aparát mi přijde docela náročná.
      studijní průměr: neuveden
    • V pohodě. Látka občas trochu těžko stravitelná, ale dá se zvládnout.
      studijní průměr: neuveden
    • Zajímavé přednášky. Je lepší učit se z vlastních zápisků než ze skript.
      studijní průměr: neuveden
    • Zajímavý předmět. Obzvlášť se mi líbily pokusy na matfyzu.
      studijní průměr: neuveden
    • Zajímavý předmět, začátek je náročnější, než si člověk zvykne na matematický aparát.
      studijní průměr: neuveden
    • Bez základu v matice trochu zmatek.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nejtěžší příklady se dělají v rychlosti na konci cvičení, na druhou stranu pan Jex je ochotný cokoli prokonzultovat. Zápočtové písemky jsou vtipné a trochu obtížnější, ale vždy je tam jen probraná látka a nejsou tam chytáky, pouze je potřeba dát pár věcí dohromady.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Výrazný skok oproti stredoškolskej fyzike, ale dá sa pochopiť.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zajímavý předmět podaný skvělým přednášejícím.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Ze tří stěžejních předmětů prvního semestru asi ten nejstravitelnější. Nejdůležitější je asi jen vstřebat co nejrychleji matematický aparát probíraný na prvních přednáškách a MAM
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zajímavý předmět, jehož zvládnutí úzce souvisí se zvládnutím matematického aparátu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Obecný začátek fyziky. Základní pojmy, formuly apod. věci byly uvedeny na přednáškách - a navíc, významné úlohy vědců minulosti.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
N :  Oznámkujte předmět [44]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 31 % [14]: 1 (výborně)
  • 2 : 43 % [19]: 2
  • 3 : 20 % [9]: 3
  • 4 : 2 % [1]: 4
  • 5 : 2 % [1]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [44]

Průměr odpovědi: 1.21

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 2 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 72 % [32]: ano
  • 3 : 13 % [6]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 2 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká