Schmidt Josef Ing. - [02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 11 / 27
- Procento hodnotících: 40 %
Celkové hodnocení [11]
1: |
|
90 % [10] |
2: |
|
9 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.09
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [11]
1: |
|
90 % [10] |
2: |
|
9 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.09
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [9]
-
Humor, akčnost a schopnost perfektně vysvětlit látku, mnohdy i vícekrát a různými způsoby - díky těmto faktům bylo na cvičeních, která trvala do 19:10, vždy skoro 30 lidí. Dále hezké ilustrativní animace, které pomáhají pochopit danou látku.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Spojení přednáškového stylu cvičení s domácími úkoly dopadlo na jedničku. Pan Pepa přednáší výborně - poprvé na Jaderce jsem všemu rozuměl hned na hodině.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
entuziazmus, vysvetli ucivo velmi dobre, appletystudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
zmysel pre humor + krasne animacie k preberanej latkestudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Pokud máte možnost na nějaké cvičení chodit k panu Schmidtovi, tak neváhejte! Na jeho hodiny by se normálně mělo vybírat vstupné. Tak záživnou formou vám nikdo nic nevyloží, tak jako pan Schmidt.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
umi dobre vysvetlit latku!studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Smysl pro humor, názornost, užitečné tipy a rady k přípravě ke zkoušce.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Smysl pro humor.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Mimoriadne pútavý výklad s dôrazom na dôkladné vysvetlenie nielen postupov riešenia, ale aj samotných javov a ich priebehu a príčin.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
-
Animace jsou skvělé, ale občas mne poněkud hypnotizovaly a uspávaly :) (chyba byla v čase cvičení, ne v animacích) Možná je ukazovat hned na začátku hodin.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Domácí úlohy většinou sestávaly jen z opsání příkladu ze cvičení, kde se trochu pozměnily počáteční předpoklady - nevyžadovaly pochopení látky, pouze dovednost nahradit správná místa v sešitě jinými údaji.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Těžko říct, cvičení jsou to opravdu dobrá. Vlasy už taky ostříhal, tak asi není co zlepšovatstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
V ničem.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Miestami sa jeho metódy (resp. zjednodušenia) riešení príkladov odlišujú od predstáv skúšajúceho.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
-
Jsem rád za systém domácích úkolů namísto zápočtové písemky.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Spektrum příkladů bylo široké, jen na tu poslední část nezbylo moc času. Jinak to ale asi nejde....studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
nestihlo sa vsetko prebrat, ulohy pocas semestra boli dobre, aby si clovek precvicil to co sa bralo na cvicenistudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Je to legrace, jak se člověk na příklady z atomové fyziky naučí s trochou dobré vůle za hodinku. Vlnovod je kráva.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Hodinová dotácia cvičení (1x týždenne) nezodpovedá veľkému rozsahu a objemu preberanej látky.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [11]
Průměr odpovědi: 1.09
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 90 % [10]: 1
- 2 : 9 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [11]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 45 % [5]: středně obtížný
- 4 : 54 % [6]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký