Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Schmidt Josef Ing. - [02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 11 / 27
  • Procento hodnotících: 40 %
Celkové hodnocení [11]
1:
90 % [10]
2:
9 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.09

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [11]
1:
90 % [10]
2:
9 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.09

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [9]
    • Humor, akčnost a schopnost perfektně vysvětlit látku, mnohdy i vícekrát a různými způsoby - díky těmto faktům bylo na cvičeních, která trvala do 19:10, vždy skoro 30 lidí. Dále hezké ilustrativní animace, které pomáhají pochopit danou látku.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Spojení přednáškového stylu cvičení s domácími úkoly dopadlo na jedničku. Pan Pepa přednáší výborně - poprvé na Jaderce jsem všemu rozuměl hned na hodině.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • entuziazmus, vysvetli ucivo velmi dobre, applety
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • zmysel pre humor + krasne animacie k preberanej latke
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Pokud máte možnost na nějaké cvičení chodit k panu Schmidtovi, tak neváhejte! Na jeho hodiny by se normálně mělo vybírat vstupné. Tak záživnou formou vám nikdo nic nevyloží, tak jako pan Schmidt.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • umi dobre vysvetlit latku!
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Smysl pro humor, názornost, užitečné tipy a rady k přípravě ke zkoušce.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Smysl pro humor.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Mimoriadne pútavý výklad s dôrazom na dôkladné vysvetlenie nielen postupov riešenia, ale aj samotných javov a ich priebehu a príčin.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
    • Animace jsou skvělé, ale občas mne poněkud hypnotizovaly a uspávaly :) (chyba byla v čase cvičení, ne v animacích) Možná je ukazovat hned na začátku hodin.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Domácí úlohy většinou sestávaly jen z opsání příkladu ze cvičení, kde se trochu pozměnily počáteční předpoklady - nevyžadovaly pochopení látky, pouze dovednost nahradit správná místa v sešitě jinými údaji.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Těžko říct, cvičení jsou to opravdu dobrá. Vlasy už taky ostříhal, tak asi není co zlepšovat
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • V ničem.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Miestami sa jeho metódy (resp. zjednodušenia) riešení príkladov odlišujú od predstáv skúšajúceho.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
    • Jsem rád za systém domácích úkolů namísto zápočtové písemky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Spektrum příkladů bylo široké, jen na tu poslední část nezbylo moc času. Jinak to ale asi nejde....
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • nestihlo sa vsetko prebrat, ulohy pocas semestra boli dobre, aby si clovek precvicil to co sa bralo na cviceni
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Je to legrace, jak se člověk na příklady z atomové fyziky naučí s trochou dobré vůle za hodinku. Vlnovod je kráva.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Hodinová dotácia cvičení (1x týždenne) nezodpovedá veľkému rozsahu a objemu preberanej látky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [11]

Průměr odpovědi: 1.09

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 90 % [10]: 1
  • 2 : 9 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 45 % [5]: středně obtížný
  • 4 : 54 % [6]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký