Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Šnor Jakub Bc. - [18ZPRO] Základy programování

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 9 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [9]
1:
66 % [6]
2:
33 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [9]
1:
66 % [6]
2:
33 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
    • Cvičící je s látkou obeznámen opravdu do hloubky a umí vysvětlovat a předat látku studentům. Opravdu skvěle vedená cvičení s domácími úkoly adekvátní obtížnosti a velice vhodným zadáním i načasováním. Spolupráce se studenty je na vysoké úrovni jak na hodině tak mailem.
      studijní průměr: neuveden
    • Přátelský přístup, dobrá organizace cvičení i hodnocení.
      studijní průměr: neuveden
    • Velmi milý a přátelský, dobře dokázal věci vysvětlit. Ocenil bych i jeho přístup k předmětu obecně, a to zejména pozitivní motivaci k domácím úkolům a podmínkám k získání zápočtu.
      studijní průměr: neuveden
    • Výborný přístup, srozumitelnost. Při nesnázích - poradí, zopakuje. Díky němu mě začalo programování bavit i přes to, že jsem se dřív tohoto předmětu bála a nikdy v životě neprogramovala.
      studijní průměr: neuveden
    • Vždy s námi zpětně probral úkoly, snažil se vysvětlit každý krok a po hodině nám kód vždy rozeslal.
      studijní průměr: neuveden
    • Náročný co se týká času stráveného nad domácími úkoly, ale ochotný poradit, příp. se domluvit na konzultacích. Velká výhoda byla, že posílal zdrojové kódy, takže si to mohl člověk doma v klidu promyslet. Na zápočet jsme všechny potřebné kusy kódu měli k dispozici, stačilo pochopit, o co šlo a dobře ho "šešroubovat".
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Žádné poznámky. Vše skvělé.
      studijní průměr: neuveden
    • Snad v ničem zásadním.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • DÚ na každé cvičení.
      studijní průměr: neuveden
    • Rozhodně se vyplatí odevzdávat úkoly, u některých cvičících si tím výrazně polepšíte v případě udělování zápočtu, v opačném případě málo odevzdaných úkolů může být důvodem jeho neudělení. Cvičení obecně bych označila za přínosnější než přednášky, i když na přednáškách se stihne spousta "zajímavějších" témat.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [9]

Průměr odpovědi: 1.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [6]: 1
  • 2 : 33 % [3]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 22 % [2]: obtížný
  • 3 : 55 % [5]: středně obtížný
  • 4 : 22 % [2]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký