Šnor Jakub Bc. - [18ZPRO] Základy programování
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 9 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [9]
1: |
|
66 % [6] |
2: |
|
33 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [9]
1: |
|
66 % [6] |
2: |
|
33 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
-
Cvičící je s látkou obeznámen opravdu do hloubky a umí vysvětlovat a předat látku studentům. Opravdu skvěle vedená cvičení s domácími úkoly adekvátní obtížnosti a velice vhodným zadáním i načasováním. Spolupráce se studenty je na vysoké úrovni jak na hodině tak mailem.studijní průměr: neuveden
-
Přátelský přístup, dobrá organizace cvičení i hodnocení.studijní průměr: neuveden
-
Velmi milý a přátelský, dobře dokázal věci vysvětlit. Ocenil bych i jeho přístup k předmětu obecně, a to zejména pozitivní motivaci k domácím úkolům a podmínkám k získání zápočtu.studijní průměr: neuveden
-
Výborný přístup, srozumitelnost. Při nesnázích - poradí, zopakuje. Díky němu mě začalo programování bavit i přes to, že jsem se dřív tohoto předmětu bála a nikdy v životě neprogramovala.studijní průměr: neuveden
-
Vždy s námi zpětně probral úkoly, snažil se vysvětlit každý krok a po hodině nám kód vždy rozeslal.studijní průměr: neuveden
-
Náročný co se týká času stráveného nad domácími úkoly, ale ochotný poradit, příp. se domluvit na konzultacích. Velká výhoda byla, že posílal zdrojové kódy, takže si to mohl člověk doma v klidu promyslet. Na zápočet jsme všechny potřebné kusy kódu měli k dispozici, stačilo pochopit, o co šlo a dobře ho "šešroubovat".studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Žádné poznámky. Vše skvělé.studijní průměr: neuveden
-
Snad v ničem zásadním.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
DÚ na každé cvičení.studijní průměr: neuveden
-
Rozhodně se vyplatí odevzdávat úkoly, u některých cvičících si tím výrazně polepšíte v případě udělování zápočtu, v opačném případě málo odevzdaných úkolů může být důvodem jeho neudělení. Cvičení obecně bych označila za přínosnější než přednášky, i když na přednáškách se stihne spousta "zajímavějších" témat.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [9]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [6]: 1
- 2 : 33 % [3]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 22 % [2]: obtížný
- 3 : 55 % [5]: středně obtížný
- 4 : 22 % [2]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký