Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Strachota Pavel Ing. Ph.D. - [01MAB3] Matematická analýza B3

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 10 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [10]
1:
60 % [6]
2:
40 % [4]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.40

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [10]
1:
60 % [6]
2:
40 % [4]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.40

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
    • cvičenia učiva v praxi, ale bolo počítať ešte ďalšie príklady samostatne
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • cvičiaci je veľmi ochotný odpovedať na naše otázky (dokonca aj na také, na ktoré by sme mali odpoveď už dávno poznať) a poskytuje konzultácie hoci aj 10 minút pred zápočtovou písomkou, jeho výklad (či už zhrnutie teórie alebo "návody" na príklady) je (takmer vždy) pochopiteľný
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Ochotu vysvětlit nejasnosti.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Humor a lidskost.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Ochotný, vše vysvětlí klidně vícekrát, když něco nepochopíme. Malé testy v průběhu semestru jsou přiměřeně obtížné.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Vše bylo přehledné a pochopitelné. Cvičící byl milý a vyšel vstříc. Když někdo nevěděl, tak pomohl a neponižoval ho..
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • 1) na cvicenich prevazne premysleji studenti 2) cviceni probihalo v poklidnem tempu v souladu s prednaskou
      Elina Shtefan
    • Výborný přístup ke studentům a zanesení notné dávky humoru do problematiky.
      Jan Hrušovský
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
    • niekedy je trocha roztržitý, troška teórie, troška príkladov, nejaké aplikácie v teórii, a keďže hovorí a píše veľmi rýchlo, dá sa v tom stratiť (a teda že celkom dobre). ale vo veľkej časti prípadov vieme, čo (a prečo) robíme :-)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nevím
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Občas zbytečně supluje teorii z přednášek místo procvičování příkladů. Ty je pak nutno napočítat ve volném čase.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Mohl by trochu pomaleji mluvit.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Nejsou
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Nemám k nim žádné výhrady.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [10]

Průměr odpovědi: 1.40

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 60 % [6]: 1
  • 2 : 40 % [4]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 30 % [3]: obtížný
  • 3 : 70 % [7]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký