Strachota Pavel Ing. Ph.D. - [01MAB3] Matematická analýza B3
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 10 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [10]
1: |
|
60 % [6] |
2: |
|
40 % [4] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.40
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [10]
1: |
|
60 % [6] |
2: |
|
40 % [4] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.40
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
-
cvičenia učiva v praxi, ale bolo počítať ešte ďalšie príklady samostatnestudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
cvičiaci je veľmi ochotný odpovedať na naše otázky (dokonca aj na také, na ktoré by sme mali odpoveď už dávno poznať) a poskytuje konzultácie hoci aj 10 minút pred zápočtovou písomkou, jeho výklad (či už zhrnutie teórie alebo "návody" na príklady) je (takmer vždy) pochopiteľnýstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Ochotu vysvětlit nejasnosti.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Humor a lidskost.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Ochotný, vše vysvětlí klidně vícekrát, když něco nepochopíme. Malé testy v průběhu semestru jsou přiměřeně obtížné.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Vše bylo přehledné a pochopitelné. Cvičící byl milý a vyšel vstříc. Když někdo nevěděl, tak pomohl a neponižoval ho..studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
1) na cvicenich prevazne premysleji studenti 2) cviceni probihalo v poklidnem tempu v souladu s prednaskouElina Shtefan
-
Výborný přístup ke studentům a zanesení notné dávky humoru do problematiky.Jan Hrušovský
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
-
niekedy je trocha roztržitý, troška teórie, troška príkladov, nejaké aplikácie v teórii, a keďže hovorí a píše veľmi rýchlo, dá sa v tom stratiť (a teda že celkom dobre). ale vo veľkej časti prípadov vieme, čo (a prečo) robíme :-)studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Nevímstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Občas zbytečně supluje teorii z přednášek místo procvičování příkladů. Ty je pak nutno napočítat ve volném čase.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Mohl by trochu pomaleji mluvit.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Nejsoustudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Nemám k nim žádné výhrady.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [10]
Průměr odpovědi: 1.40
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 60 % [6]: 1
- 2 : 40 % [4]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 30 % [3]: obtížný
- 3 : 70 % [7]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký