Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01MAB3] Matematická analýza B3

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 24 / 91
  • Procento hodnotících: 26 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 91 studentů.
  • Ukončilo předmět: 44 studentů.
  • Průchodnost: 48 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [21]
    • Obtížný, leč zvládnutelný a hlavně velice přínosný předmět
      Jan Hrušovský
    • V prvaku jsem mne MAA2, uroven predmetu nejde vubec srovnavat. Rozdil mezi MAA a MAB je obrovsky. MAB je velice osekana verze MAA - bouzel.
      Martin Sedláček
    • na konci semestru nestihame se naucit poradne posledni kapitolu, coz je nevyhodou. Jinak vse je super
      Elina Shtefan
    • ďalší diel náročnej analýzy, ktorý bol ale podaný veľmi zaujímavý spôsobom
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • výborný predmet, veľmi užitočný a výborne odprednášaný
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zajímavý a hodně užitečný předmět.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • přednášky dobré a užitečné, cvičící Hobza ... pochvala
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Nejzbavnější předmět druháku.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Pokračovanie analýzy, všetko logicky nadväzuje, učilo sa mi to lepšie ako MA1,2, hoci učivo bolo pravdepodobne ťažšie.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Jeden z nejzajímavějších předmětů, které jsem doposud absolvoval.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Pokročilejší analýza, po MAB2 je naprosto oddechovka (do prvního zápočťáku...)
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Naprosto nejlepší předmět, přednášky byly perfektně organizované. Sice konvergence sum mě moc nebavily, ale ostatní témata byla zajímavá. Je to těžký předmět, ale hodnocení je spravedlivější než v analýzách 1 a 2...
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Sice náročná látka, ale dobře podaná a vysvětlená. Cvičící i pan docent byli ochotní a rádi pomohli s případnými dotazy.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • veľmi náročný, ale perfektne spracovaný predmet
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • dobry predmet
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Navazuje tam, kde skončila MAB2.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Probíraná látka je velmi zajímavá, podmínky na zápočet férové a donutí člověka probírané látce opravdu porozumět. Nicméně zkoušková písemka mi přišla zbytečně náročná. Bylo by lepší, kdyby v ní byly méně záludné příklady nebo kdyby bylo více času na její vypracování než je standardních 120 minut.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Předmět je obtížný, ale lze jej zvládnout hned napoprvé. Velmi dobrý doplňkem je Seminář z matematické analýzy, který všem doporučuji.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Za použitím znalostí z prvního semestru se budují další zajímavosti tohoto oboru matematiky. Naučili jsme se kdy lze zaměnit limitu a třeba integrace nebo derivace, jak sečíst řadu (dokonce prohloubili jsme se znalosti o řadech ze druhého semestru), konečně seznámili jsme se s Taylorovou řadou, a co byla nejdůležitější věc, která mi chyběla celý první semestr ve fyzice, je diferenciální rovnice. Pak seznámili jsme se s kvadratickými formami a plochami (což spolu s Taylorem ačkáři měli už v prvním ročníku, konečně to umíme i my), probrali jsme metriky a prostory, klasifikace množin a jako level-up grafů z prvního semestru ? kvadriky ve 3D. Je nutné říct, že předmět je mnohem těžší než 1. a 2. analýzy, je ve třetí analýze víc abstrakce, zápočet je jako zkouška z první analýzy (myslím písemnou její část). Pan docent Pošta nám jednou na přednášce ze druhé analýzy řekl, že docent Krbálek má rád studenty, kteří mají rádi počítat příklady. To je pravda v tom smyslu, že bez vyřešených příkladů bude velice těžké zápočet dostat.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Je to velmi těžký předmět, ale náročnost odpovídá potřebným schopnostem, kterých je třeba na této fakultě nabýt.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Zatím v prváku je analýza B o nutném, leč trochu nudném budování klasického infinitesimálního počtu, ve druháku přichází velká změna. Konečně, že začíná dělat to, co je tolik potřeba ve fyzice. Dohání se Áčková matika (qvadratické formy, Taylor) a vlastně i předhání (míra, diferenciální rovnice), a to vše v podání skvělého docenta Krbálka. Nenech se ale ukolébat pohádky n+1 kouzelných přání, po novém přijde den zúčtování.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
N :  Oznámkujte předmět [24]

Průměr odpovědi: 1.21

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 83 % [20]: 1 (výborně)
  • 2 : 12 % [3]: 2
  • 3 : 4 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [24]

Průměr odpovědi: 1.13

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 87 % [21]: ano
  • 3 : 4 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 4 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká