Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Svoboda Vojtěch Ing. CSc. - [02FYS1] Fyzikální seminář 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 12 / 26
  • Procento hodnotících: 46 %
Celkové hodnocení [22]
1:
54 % [12]
2:
40 % [9]
3:
4 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [11]
1:
45 % [5]
2:
45 % [5]
3:
9 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.64

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [11]
1:
63 % [7]
2:
36 % [4]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.36

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
    • pohoda
      studijní průměr: neuveden
    • Většina projektu byla parádní a stály za to. Některé nebyli uplně štěstně odpředášené nebo zpracované, ale dalo se o tom diskutovat.
      studijní průměr: neuveden
    • Zajímavé projekty, užitečně strávený čas, není na škodu si předmět zapsat.
      studijní průměr: neuveden
    • účast byla nepovinná, ale přednášky byly zajímavé, tak nebyl důvod nechodit na ně
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Rozdávání zápočtu, měl by si vyhradit více termínu kdy se na příspěvky podívá, ne pouze dva během celého zkouškového s tím, že zbytek zápočtů rozdá až v létě.
      studijní průměr: neuveden
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [7]
    • Jeho kritický a zároveň přátelský přístup ke studentům.
      studijní průměr: neuveden
    • Nadšení a férovost, taky nás bral opravdu jako kolegy a nepohlížel na nás shora.
      studijní průměr: neuveden
    • Pohodový přístup. Chápe, že prváci jsou prváci. Udržuje vážně pohodovou atmosféru.
      studijní průměr: neuveden
    • Smysl pro humor, pohodovost
      studijní průměr: neuveden
    • Umí skvěle kritizovat - v dobrém, vždy nám jasně vysvětlit co můžeme zlepšit. A taky vždy něco pochválil.
      studijní průměr: neuveden
    • Vstřícný přístup ke studentům.
      studijní průměr: neuveden
    • Skvělá komunikace se studenty, zápal pro věc, ochota pomoci a poskytnout potřebné vybavení
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
    • Časové rozvržení přednášek.
      studijní průměr: neuveden
    • Obcas az prilis zasahoval i kdyz slibil, ze nebude
      studijní průměr: neuveden
    • občas je trochu chaotický
      studijní průměr: neuveden
    • Občas trochu pokulhávala organizace, ale to bylo výjimečné.
      studijní průměr: neuveden
    • Ukončit hodinu včas, někdy se prezentace protáhly ale my už museli být na Karlově. Pak jsme nestíhali.
      studijní průměr: neuveden
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 63 % [7]: 90%-100%
  • 2 : 27 % [3]: 75%-90%
  • 3 : 9 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [11]

Průměr odpovědi: 1.36

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 63 % [7]: 1 (výborný)
  • 2 : 36 % [4]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [11]

Průměr odpovědi: 1.64

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 45 % [5]: 1
  • 2 : 45 % [5]: 2
  • 3 : 9 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 9 % [1]: velmi obtížný
  • 2 : 9 % [1]: obtížný
  • 3 : 72 % [8]: středně obtížný
  • 4 : 9 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký