Svoboda Vojtěch Ing. CSc. - [02FYS1] Fyzikální seminář 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 12 / 26
- Procento hodnotících: 46 %
Celkové hodnocení [22]
1: |
|
54 % [12] |
2: |
|
40 % [9] |
3: |
|
4 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [11]
1: |
|
45 % [5] |
2: |
|
45 % [5] |
3: |
|
9 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.64
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [11]
1: |
|
63 % [7] |
2: |
|
36 % [4] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.36
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.70
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
-
pohodastudijní průměr: neuveden
-
Většina projektu byla parádní a stály za to. Některé nebyli uplně štěstně odpředášené nebo zpracované, ale dalo se o tom diskutovat.studijní průměr: neuveden
-
Zajímavé projekty, užitečně strávený čas, není na škodu si předmět zapsat.studijní průměr: neuveden
-
účast byla nepovinná, ale přednášky byly zajímavé, tak nebyl důvod nechodit na něstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Rozdávání zápočtu, měl by si vyhradit více termínu kdy se na příspěvky podívá, ne pouze dva během celého zkouškového s tím, že zbytek zápočtů rozdá až v létě.studijní průměr: neuveden
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [7]
-
Jeho kritický a zároveň přátelský přístup ke studentům.studijní průměr: neuveden
-
Nadšení a férovost, taky nás bral opravdu jako kolegy a nepohlížel na nás shora.studijní průměr: neuveden
-
Pohodový přístup. Chápe, že prváci jsou prváci. Udržuje vážně pohodovou atmosféru.studijní průměr: neuveden
-
Smysl pro humor, pohodovoststudijní průměr: neuveden
-
Umí skvěle kritizovat - v dobrém, vždy nám jasně vysvětlit co můžeme zlepšit. A taky vždy něco pochválil.studijní průměr: neuveden
-
Vstřícný přístup ke studentům.studijní průměr: neuveden
-
Skvělá komunikace se studenty, zápal pro věc, ochota pomoci a poskytnout potřebné vybavenístudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
-
Časové rozvržení přednášek.studijní průměr: neuveden
-
Obcas az prilis zasahoval i kdyz slibil, ze nebudestudijní průměr: neuveden
-
občas je trochu chaotickýstudijní průměr: neuveden
-
Občas trochu pokulhávala organizace, ale to bylo výjimečné.studijní průměr: neuveden
-
Ukončit hodinu včas, někdy se prezentace protáhly ale my už museli být na Karlově. Pak jsme nestíhali.studijní průměr: neuveden
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [11]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 63 % [7]: 90%-100%
- 2 : 27 % [3]: 75%-90%
- 3 : 9 % [1]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [11]
Průměr odpovědi: 1.36
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 63 % [7]: 1 (výborný)
- 2 : 36 % [4]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [11]
Průměr odpovědi: 1.64
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 45 % [5]: 1
- 2 : 45 % [5]: 2
- 3 : 9 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [11]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 9 % [1]: velmi obtížný
- 2 : 9 % [1]: obtížný
- 3 : 72 % [8]: středně obtížný
- 4 : 9 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký