Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Virius Miroslav doc. Ing. CSc. - [18OOP] Objektově orientované programování

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / 17
  • Procento hodnotících: 35 %
Celkové hodnocení [10]
1:
40 % [4]
2:
30 % [3]
3:
20 % [2]
4:
10 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [4]
1:
50 % [2]
2:
25 % [1]
3:
25 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.75

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [6]
1:
33 % [2]
2:
33 % [2]
3:
16 % [1]
4:
16 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.17

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Každá přednáška je v podstatě prezentace skupiny studentů na zadané téma.
      Libor Bakajsa
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Ke konci volnější přístup, neměli jsme Vánoční hodinu :)Rozumí daným tématům (což může být i na škodu, pokud se člověk řádně nepřipraví). V případě, že člověk nechce mít prezentaci na zvolená témata, může vypracovat nějaký program.
      studijní průměr: neuveden
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Většinou výklady studentů (mě nevyjímaje) nejsou tak zajímavé, aby ostatní dávali pozor. Navíc, tím, že je to i za docházku, člověk ztrácí pozornost ještě víc.
      studijní průměr: neuveden
    • možná omladit témata pro prezentace, existují i zajímavější témata z OOP, se kterými se člověk běžně setká v praxi, než byla nabízená témata
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Cvičení sestávala z přednášek studentů a následné diskuze
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 50 % [3]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [6]

Průměr odpovědi: 2.17

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 33 % [2]: 2
  • 3 : 16 % [1]: 3
  • 4 : 16 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.75

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [2]: 1
  • 2 : 25 % [1]: 2
  • 3 : 25 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 75 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 25 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký