Virius Miroslav doc. Ing. CSc. - [18MMC] Metoda Monte Carlo
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 11 / 43
- Procento hodnotících: 25 %
Celkové hodnocení [18]
1: |
|
27 % [5] |
2: |
|
50 % [9] |
3: |
|
22 % [4] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.94
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [7]
1: |
|
57 % [4] |
2: |
|
42 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.43
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [11]
1: |
|
9 % [1] |
2: |
|
54 % [6] |
3: |
|
36 % [4] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.27
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.70
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
-
Jelo se podle skript, které pan docent Virius napsal, takže člověk mohl sledovat výklad a nemusel si psát, pokud měl sebou učebnici.studijní průměr: neuveden
-
nemůžu hodnotit, nenavštívil jsem jich dostatekstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Přednášející vykládá jedno přes druhé. No poznámky se z toho dělat moc nedají a proto raději doporučuji ta skripta.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
-
Cvičení vedl Marek Bukáček, oceňuji především přátelský přístup a zajímavé zápočtové úlohy.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Cvičil Marek Bukáček, a chápal, že moc lidí nechodí na přednášky, to bylo od něj přívětivé.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Ing. Marek Bukáček Výuka je interaktivnější než obvykle na cvičení v počítačové učebně. Způsob zakončení ve formě projektu a prezentace na související téma je ideálním koncem předmětu a adekvátní pro zisk zápočtu. Oceňuji, že umožnil pracovat i v jiném programovacím jazyce než MATLAB.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Méně samostudia, více ukázek.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Ing. Marek Bukáček Programování algoritmů podle skript mohu dělat i mimo cvičení. Uvítal bych proto spíše nějaké úlohy podporující vlastní myšlení, ale na druhou stranu bych nechtěl opakovat situaci s fotbalovou ligou, kterou neměl cvičící moc připravenou a díky tomu se nad tím strávilo zbytečně moc času.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
nechat větší prostor pro vlastní přemýšlení o kodu. Takto se na cvikach buď jen opisoval kod, nebo když se někdo zamyslel, tak cvičící byl už jinde. Možná by se dalo skombinovat s vlastním připisováním kodu do již existujících skriptů (upravování těchto skriptů), které by si studenti před cvikem stáhli z netu...studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
-
Ví o čem mluví.studijní průměr: neuveden
-
Občas se pochlubil nějakou historkou z praxe.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Rozhled a znalosti o probírané látcestudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
-
nemůžu hodnotit, nenavštívil jsem jich dostatekstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Přednášející má určitě dlouhé zkušenosti s metodou, a proto bych uvítal kdyby se s námi o ně podělil a nepokoušel se o ten matematický výklad, který skončil akorát velkým zmatkem před tabulí.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Vypozoroval jsem, že přednášky nebyli pro studenty moc atraktivní. Stálo by se zamyslet proč. Zřejmě chybí výkladu nějaký náboj. Možná by se třeba dala přednáška obohatit nějakými historkami z praxe, kterých má přednášející jistě nespočetně.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Cvičící byl Marek Bukáček!studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [11]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 9 % [1]: 90%-100%
- 2 : 27 % [3]: 75%-90%
- 3 : 9 % [1]: 50%-75%
- 4 : 54 % [6]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [11]
Průměr odpovědi: 2.27
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 9 % [1]: 1 (výborný)
- 2 : 54 % [6]: 2
- 3 : 36 % [4]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [7]
Průměr odpovědi: 1.43
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 57 % [4]: 1
- 2 : 42 % [3]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 14 % [1]: obtížný
- 3 : 71 % [5]: středně obtížný
- 4 : 14 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký