Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Virius Miroslav doc. Ing. CSc. - [18MMC] Metoda Monte Carlo

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 11 / 43
  • Procento hodnotících: 25 %
Celkové hodnocení [18]
1:
27 % [5]
2:
50 % [9]
3:
22 % [4]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.94

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [7]
1:
57 % [4]
2:
42 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.43

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [11]
1:
9 % [1]
2:
54 % [6]
3:
36 % [4]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.27

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Jelo se podle skript, které pan docent Virius napsal, takže člověk mohl sledovat výklad a nemusel si psát, pokud měl sebou učebnici.
      studijní průměr: neuveden
    • nemůžu hodnotit, nenavštívil jsem jich dostatek
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Přednášející vykládá jedno přes druhé. No poznámky se z toho dělat moc nedají a proto raději doporučuji ta skripta.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
    • Cvičení vedl Marek Bukáček, oceňuji především přátelský přístup a zajímavé zápočtové úlohy.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Cvičil Marek Bukáček, a chápal, že moc lidí nechodí na přednášky, to bylo od něj přívětivé.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Ing. Marek Bukáček Výuka je interaktivnější než obvykle na cvičení v počítačové učebně. Způsob zakončení ve formě projektu a prezentace na související téma je ideálním koncem předmětu a adekvátní pro zisk zápočtu. Oceňuji, že umožnil pracovat i v jiném programovacím jazyce než MATLAB.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Méně samostudia, více ukázek.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Ing. Marek Bukáček Programování algoritmů podle skript mohu dělat i mimo cvičení. Uvítal bych proto spíše nějaké úlohy podporující vlastní myšlení, ale na druhou stranu bych nechtěl opakovat situaci s fotbalovou ligou, kterou neměl cvičící moc připravenou a díky tomu se nad tím strávilo zbytečně moc času.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • nechat větší prostor pro vlastní přemýšlení o kodu. Takto se na cvikach buď jen opisoval kod, nebo když se někdo zamyslel, tak cvičící byl už jinde. Možná by se dalo skombinovat s vlastním připisováním kodu do již existujících skriptů (upravování těchto skriptů), které by si studenti před cvikem stáhli z netu...
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Ví o čem mluví.
      studijní průměr: neuveden
    • Občas se pochlubil nějakou historkou z praxe.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Rozhled a znalosti o probírané látce
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • nemůžu hodnotit, nenavštívil jsem jich dostatek
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Přednášející má určitě dlouhé zkušenosti s metodou, a proto bych uvítal kdyby se s námi o ně podělil a nepokoušel se o ten matematický výklad, který skončil akorát velkým zmatkem před tabulí.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vypozoroval jsem, že přednášky nebyli pro studenty moc atraktivní. Stálo by se zamyslet proč. Zřejmě chybí výkladu nějaký náboj. Možná by se třeba dala přednáška obohatit nějakými historkami z praxe, kterých má přednášející jistě nespočetně.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Cvičící byl Marek Bukáček!
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 9 % [1]: 90%-100%
  • 2 : 27 % [3]: 75%-90%
  • 3 : 9 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 54 % [6]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [11]

Průměr odpovědi: 2.27

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 9 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 54 % [6]: 2
  • 3 : 36 % [4]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [7]

Průměr odpovědi: 1.43

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 57 % [4]: 1
  • 2 : 42 % [3]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 14 % [1]: obtížný
  • 3 : 71 % [5]: středně obtížný
  • 4 : 14 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký