Vrána Leopold Ing. - [01MAA3] Matematická analýza A3
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 13 / 19
- Procento hodnotících: 68 %
Celkové hodnocení [11]
1: |
|
45 % [5] |
2: |
|
18 % [2] |
3: |
|
36 % [4] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.91
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [11]
1: |
|
45 % [5] |
2: |
|
18 % [2] |
3: |
|
36 % [4] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.91
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.70
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]
-
Jedinečný a neopakovatelný zážitek.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Radost navštěvovat. Občas bývá poněkud náročné stíhat výklad, ale je to možné zvládnout.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Ještě že máme toho průvodce.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Přednášky byly zajímavé, těším se na MAA4.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Stojí za to na ně choditstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Vyplatí se na ně chodit, na zkoušku by se možná dalo naučit i z wikiskript, ale je tam jen suchá teorie bez ilustrací na konkrétních příkladech. A pan tajemník svým specifickým humorem dokáže udělat zábavnou i přednášku, na které se zrovna nechytáte. Čerstvé druháky můžou vyděsit vtipy pana tajemníka, jak rád vyhazuje na zkoušce, ale časem (nejpozději po zkoušce) zjistí, že je ve skutečnosti hodný.Václav Košík
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
-
Poznámky z přednášek, turistický průvodce, Vránova skripta.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Vlastní zápisky, wikiskripta, skripta pana tajemníka.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Wikiskripta, vlastní zápisky.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Vlastné zápisky boli užitočným doplnkom k wikiskriptám, ale vzhľadom na uvedené nedostatky prednášky som si s nimi nevystačil.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zápisky z přednášky a wikiskripta. Vzhledem k tomu, že pan tajemník vykládá zpaměti, je možné, že se občas výklad malinko liší (od wikiskript), ale spíše odpovídají přednášce.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [9]
-
Až budete sedět v pohodlném křesle v kanceláři pana tajemníka, popíjet jemně perlivou minerálku a zoufale vrhat pohledy střídavě z okna a na vycpanou vránu bdící nad vaší hlavou, vychutnejte si tu atmosféru.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Písemka z ftp (3 příklady po 1 bodu, minimum 2 body). Ústní u pana tajemníka v pracovně má neopakovatelnou atmosféru. Náročná, ale objektivní zkouška, pan tajemník trvá na přesnosti a detailní znalosti všeho, co člověk dělá. Mimo to je člověku neustále vyhrožováno, že bude vyhozen, ale pan tajemník ví, kdy s tímto přestat :) Nadto dokáže cílenou vtipnou poznámkou člověka velmi povzbudit, když vidí, že neví. A při mém výkonu se až stydím za to, jak hezkou známku (i když s dlouhým mínus) jsem dostal.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Pokud člověk látce rozumí, není se ničeho obávatstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Pro složení prakticé části je dobré si propočítat příklady z FTP.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Probíhala přesně tak, jako každý rokstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Skúška bola (pomerne) dlhá, podrobná a férová.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zkouška je náročná. Na přípravu člověk potřebuje tak dva týdny (možná spíš víc). Zkouškové příklady jsou těžké, doporučuji si občas něco spočítat už v průběhu semestru, než až o zkouškovém (ale je těžké se k tomu přinutit, vzhledem k tomu, že průběžné testy na cvičeních nejsou). Ústní část je zážitek. Každý má možnost si říci, jakou známku si představuje a podle toho dostane otázku. Pokud něčemu úplně nerozumíte, pan tajemník to pozná. Je třeba umět vše pěkně odvyprávět a vědět přesně, co který krok v důkazu znamená atd. Když se člověk nenechá rozhodit humorem pana tajemníka, je zkouška celkem příjemná a lidská.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Příjemná, zábavná, obtížná, férová.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
V praktické části jsou zadány tři příklady, které jsou ale v naprosté většině případů brány z FTP z minulých let, doporučuju si je všechny spočítat před zkouškou, nejsou zrovna snadné. Pro postup k ústní části je nutný zisk alespoň dvou bodů ze tří, samotná výše bodů (za předpokladu ? 2) nemá vliv na výslednou známku. Na ústní části se pan tajemník zeptá, na jakou známku se student cítí, a podle toho mu i zadá otázku. Aspirantovi na A nestačí jen probrané učivo, musí vymyslet i něco navíc. Na B musí precizně umět látku z přednášek (přesně formulovat věty a vysvětlit důkazy). Na zkoušce pan tajemník šprýmuje stejně jako na přednášce, je zbytečné se nechat rozhodit, zkouška je ve výsledku spravedlivá a probíhá v uvolněném duchu. Je dokonce podávána i balená voda. :-)Václav Košík
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [9]
-
Nadšení pro věc a radost ze života a přednášení, originalitu a vtip.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Vše! "Vránovitost" := neustálé drobné vtípky, nadšení pro probíranou látku a očividná radost z přednášení. Také jeho gentlemanství, které se projevilo především u zkoušky.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Opakování již probírané látky na začátku každé přednáškystudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Pan inženýr si to umí sám krásně představit, je to nepochybně génius, už jen proto, že je toliko adorován.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Je vhled úplně do všeho.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Vtip a zkušenosti.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
ludsky pristup, humor, vie veci vyborne vysvetlitstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zapálení; že tomu fakt rozumí.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Humor, osobní přístup k přednáškám, snahu látku ilustrovat i na nejsnadnějších příkladech, které si lze namalovat, pro lepší pochopeníVáclav Košík
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [7]
-
Mohl by po vzoru svého následovníka pouštět rádio při mazání tabule.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Snad jen ten zápis na tabuli, ale... :)studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Příliš často se děje, že jeho myšlenkový pochod je natolik rychlý, že jeho slova zkrátka nestíhají, takže mluvené slovo nějakým způsobem začne a pak se tak nějak rozplyne do kývání či vrtění hlavou a není úplně jasné, co se tím vlastně mínilo.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Více psát na tabuli. Pokud člověk prošvihne kousek výkladu, často potom nemusí rozumět další části přednášky.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zápis na tabuli je tak slabý, že je až škoda vůbec něco psát.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
zapis na tabuli, zo zaciatku som bola zmatena co su predpoklady a co tvrdenie, ale zvykla som si.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Vzhledem k absenci oficiálních skript k předmětu bych uvítal zejména podrobnější a lépe strukturovaný zápis na tabuli. Například u vět byla zpravidla zapisována jen hrubá kostra a jestliže člověk nepochytil větu napoprvé, neměl si ji jak zapsat, což se bohužel stávalo často (situaci částečně zachraňuje Turisťák, některé věci v něm ale chybí). Jistě by to i pomohlo lepší orientaci v problematice na přednáškách.Václav Košík
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [11]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 45 % [5]: 90%-100%
- 2 : 36 % [4]: 75%-90%
- 3 : 9 % [1]: 50%-75%
- 4 : 9 % [1]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [16]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 18 % [3]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 43 % [7]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [11]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [11]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [11]
Průměr odpovědi: 1.91
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 45 % [5]: 1 (výborný)
- 2 : 18 % [2]: 2
- 3 : 36 % [4]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5