Walner Hynek Ing. - [01MAN] Matematická analýza 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 6 / 22
- Procento hodnotících: 27 %
Celkové hodnocení [6]
1: |
|
100 % [6] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [6]
1: |
|
100 % [6] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
-
Borecstudijní průměr: neuveden
-
Lidský přístup. Velkou toleranci a trpělivost. Umí dobře vysvětlit probíranou látku.studijní průměr: neuveden
-
Přístup ke studentům a zodpovědný přístup ke cvičením.studijní průměr: neuveden
-
Srozumitelnost výkladustudijní průměr: neuveden
-
Trpělivost a shovívavost.studijní průměr: neuveden
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
Nic bych neměnil.studijní průměr: neuveden
-
Občas se tolik "nemazat" se studenty u tabule, kteří si nenechají poradit.studijní průměr: neuveden
-
Ve zkoušce jsou nutné přesně zapsané definice a formulované věty, mohl by na formalizmech přes nevoli studentů ale pro jejich dobro také více trvat.studijní průměr: neuveden
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Nezbytné.studijní průměr: neuveden
-
Velké množství látky.studijní průměr: neuveden
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [6]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [6]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 66 % [4]: středně obtížný
- 4 : 33 % [2]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký