Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Žák Alexandr Ing. - [18ZPRO] Základy programování

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 10 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [10]
1:
10 % [1]
2:
20 % [2]
3:
40 % [4]
4:
10 % [1]
5:
20 % [2]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.10

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [10]
1:
10 % [1]
2:
20 % [2]
3:
40 % [4]
4:
10 % [1]
5:
20 % [2]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.10

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
    • Byla jsem ráda za domácí úkoly, díky nim jsem se nejvíce naučila. Zápočtová úloha měla adekvátní obtížnost.
      studijní průměr: neuveden
    • Donutil nás, abychom se to sami naučili.
      studijní průměr: neuveden
    • opakování na začátku cvičení
      studijní průměr: neuveden
    • Prostě pohodovej cvičící. Uměl vysvětlit, když někdo moc nevěděl.
      studijní průměr: neuveden
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [7]
    • Cvičící sice odpovídal na naše dotazy, ale nesrozumitelně.
      studijní průměr: neuveden
    • Lidskost
      studijní průměr: neuveden
    • Měl by danou látku probrat mnohem víc. Na přednáškách se prostě nedá naučit programovat, od toho má být cvičení, jenže spoustu úkolů, co jsme měli řešit, bylo nereálné zvládnout jen se znalostmi z přednášky. Měl by věnovat víc času vysvětlení toho, co se v programu použije a pak rovnou říct, že máme týden na vypracování programu. Stejně se v hodině ten program stihnout nedal, jelikož bylo zapotřebí tolik času na to, to vymyslet, přičemž kdyby to bylo vysvětleno víc do hloubky, nemusel by to být takový problém.
      studijní průměr: neuveden
    • Možná by mohl jasněji vysvětlit na začátku semestru podmínky zápočtu.
      studijní průměr: neuveden
    • Možná trochu lépe poslouchat, na co se ho studenti ptají. Dost často se stává, že byla zodpovězena nějaká jiná otázka než ta, která byla položena.
      studijní průměr: neuveden
    • Ve výkladu.
      studijní průměr: neuveden
    • Více se věnovat studentům, zadávat srozumitelněji úkoly a zpomalit (byli jsme napře před přednáškami)
      studijní průměr: neuveden
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
    • bere se tam zhruba tak základ C++
      studijní průměr: neuveden
    • Musí se chodit, podstatně zajímavější než přednáška.
      studijní průměr: neuveden
    • Na cvičení jsme museli zhruba každou hodinu odevzdat nějaký program, na kterém jsme si procvičili danou látku. Bohužel ale pro člověka, co vidí takové věci poprvé, je to dost šok. Programování přes semestr vyžadovalo víc času než algebra apod., hlavně kvůli těmto úkolům, byly dost těžké. Mohli jsme si dovolit maximálně 3 programy neodevzdat, což mi i tak přišlo docela obtížné. Zápočtový spojový seznam pak už byl jednodušší, zřejmě to alespoň přes semestr člověka dokope k tomu se tím zabývat a věnovat tomu čas.
      studijní průměr: neuveden
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [10]

Průměr odpovědi: 3.10

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 10 % [1]: 1
  • 2 : 20 % [2]: 2
  • 3 : 40 % [4]: 3
  • 4 : 10 % [1]: 4
  • 5 : 20 % [2]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 10 % [1]: velmi obtížný
  • 2 : 40 % [4]: obtížný
  • 3 : 50 % [5]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký