Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[00PT] Přípravný týden

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 63 / 335
  • Procento hodnotících: 18 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 335 studentů.
  • Ukončilo předmět: 271 studentů.
  • Průchodnost: 80 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [60]
    • Po mnoha tady, tam, zde... vtipech se dozvíte zajímavé info o průběhu roku (které je i na netu)
      Petr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Naprostá zbytečnost - kéž by se dělalo aspoň něco k věci.
      Martin Černík role předmětu: PO
    • Tak asi nějaké obecné uvodní seznámení dobré, myšlenka pozvolného "rozjezdu" je dobrá, ovšem v porovnání s tempem přednášek nesrovnatelné. Buď by tedy nějaké standatizované seznámení se základní matematikou mělo být delší, nebo matematika o něco pomalejší, takhle to je nyní především o "samostudiu". Jinak nějaké uvodní informace dobrý, nutnost, no. Nevzpomínám si ale, že by byl přípravný týden nějakým způsobem podstatný z hlediska studia, ale asi prvotní seznámení se studiem, přednášky zajímavé.
      Alexander Groh studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Nic
      Lolita Korkina role předmětu: PO
    • Dle mého názoru je přípravný týden vhodný pro neinformované studenty, kteří šli na fakultu spíše z donucení, než ze záliby. Nedozvěděl jsem se téměř nic nového, snad až na fungování připojení k wi-fi a výuky jazyků.
      Lukáš Zíb studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Během přípravného týdne probíhaly "motivační" přednášky. Chci jen podotknout, že vyprávění přednášejícího typu "Měli by jste jít studovat zrovna k nám, protože máme nejvýkonější počítače a super vybavení..." není motivace. Je to sice dobré zmínit, své výhody to má, ale nemělo by to být jádro toho o čem povídají. Spíš než vybavení by mě jako jejich potenciálního budoucího studenta zajímalo PROČ dělají ti lidé to, co dělají. Proč se do toho oboru zamilovali? Jaké jsou vize jejich aktuálních projektů? Jak té vize dosahují? Co konkrétně denně při práci na projektu dělají a nakonec, jaké vybavení k tomu používají.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Bez poznámek
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Bolo dobré zistiť čo očakávať od vysokej školy.
      role předmětu: PO
    • bylo fajn si nanečisto vyzkoušet týden na vysoké nanečisto. Jediné mínus pro flakace bylo to , ze se psala prezencka
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Bylo poznat, kdo nás jenom naučil nějakou látku, třeba matematika, a kdo nám více přiblížil samotný obor a život/ práci v oboru.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • Čtyři dny povinného sezení na přednáškách, které dost často většině osazenstva přednáškové místnosti moc neříkají, není nejlepší způsob, kterým lze prváky připravit na první semestr. Hodně mi vadilo, že jsem se nemohla jít podívat na popularizační přednášky do ostatních přednáškových místností, protože jejich název zněl zajímavěji než ty, na kterých jsem musela sedět. Celkově si myslím, že by stačily dva dny, které by seznámili nově nastupující studenty s důležitými záležitostmi. Dále si myslím, že by se během matematických přednášek přípravného týdne mělo více pracovat se sumami a zkrácenými zápisy pro součin, protože střední školy je považují za vysokoškolské učivo a vysoké zase za středoškolské a ve výsledky nás s nimi nenaučí pracovat nikdo.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Díky bohu za přípravný týden. Tak jak jsem byla proti, tak jsem nakonec ráda, že jsem ho absolvovala. Už jen sžití s budovami podstatně usnadňuje oficální začátek semestru. Navíc je příjemné vědět, koho bude člověk další roky potkávat.
      studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PO
    • Dobré, ale nešikovné, že člověk musí být úplně na každé přednášce. Některé byly vyloženě ztráta času.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Dobrý
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Dobrý zdroj informací do začátku studia.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Docela jsem se během přípravného týdnu nudil. A bylo by mnohem lepší kdybychom si raději celý týden opakovali středoškolskou matematiku a snažili se vyplnit rozdíl mezi středoškolskými znalostmi a znalostmi nutnými k absolvování matematických předmětů.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Dostanete 2 kredity za docházku.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Hezké opakování před vyukou.
      role předmětu: PO
    • Je celkem zbytečné, že se jedná o celý týden. Bohatě by stačila úvodní přednáška ke studiu, popřípadě k průběhu studia jazyků.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Když máte štěstí poslechnete si zajímavé přednášky, jinak přetrpíte pár nudných (spíše jednu než pár). Úvod do matiky se vyplatí sledovat, počítání se sumami se později znovu nevysvětluje.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Motivační přednášky jsou tak trochu zbytečné, lepší by bylo zvětšit počet přípravných partií matematiky a například udělat jemný úvod do dokazování různých vět (ne jenom indukcí).
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Některé přednášky byly docela zajímavé.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Některé přednášky byly opravdu zajímavé a na těch nezajímavých se dalo spát.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Nepřišlo mi, že bychom se v průběhu přípravného týdne dozvěděli něco, co by bylo pro další studium zas tak životně důležité. Přednášky z různých kateder byly fajn, ale jejich povinnost mi přišla opravdu zbytečná. Myslím, že by bohatě stačila povinná účast na přednáškách k organizačním věcem, a dejme tomu na matematice. U ostatních bych dala účast dobrovolnou, ať si každý vybere co ho zajímá
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Nevím, co na tom bylo tak důležité, že se jedná o povinný kurz...ale některé přednášky byly zajímavé.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Nic.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Organizován proto abyste dostali 2 kredity zadarmo a byli vyděšení před studiem.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Pokud člověk není zcela rozhodnutý, co chce ještě na této škole studovat, tak je tento týden relativně dobrá věc. Pro mě však, jakožto rozhodnutého člověka, byl užitečný pouze k naučení důkazu binomické věty.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Polovina připravného týdne byla ztráta času. Pokud měly hodiny např. s panem Fučíkě odradit studenty, pak se myslím podařilo.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Pro mě byl celkem šok, po prázdninách dlouho někde nepohodlně sedět. Unavovaly a vyčerpávaly mě i přednášky o oborech, o které jsem neměl zájem. Ocenil bych více, kdybych měl možnost si zvolit, "reklamu" kterého předmětu si poslechnu.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Pro prváky skvělý nápad. Seznámili jsme se jak se spolužáky tak i s tím jak to na vš vypadá.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Předmět je pomocný start do nového prostředí. Na organizační části se dozvíte hlavně to, co vám řekli už na zápisu - podle mě zbytečné opakování. Matematika byla přínosná. Populárních přednášek bylo moc.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • Předmět měl zajímavé úseky, ale některé přednášky byla docela nudné. Velice mne bavila přednáška o experimentální fyzice a CERNu, byla to jedna z posledních v daném dni a probudila téměř každého žáka, přednášející mluvila velmi zajímavě a objasnila nám problémy velice jednoduchým způsobem, že to pochopil každý. Veliká výhoda předmětu byla, že jsme si pomalu navykli na školní režim.
      studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
    • Předmět vhodně poskytl průpravu ke studiu v zimním semestru.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Příjemné přivítání do nové školy. Opakování středoškolské látky se taky hodilo.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Přípravný týden byl fajn, dává člověku šanci se trochu na fakultě zorientovat (hlavně s tím přejížděním, SO, zapisováním) a poslechnout si něco od lidí, kteří na ní již pracují.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Přípravný týden vás paradoxně ke svému názvu bohužel o nic nepřipraví, ani o všechnu tu naivitu, že to třeba nebude tak zlé.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Skvělé je, že vás přípravný týden sžije se školou a nevrhne vás jen tak přímo do všeho kolem. Což se na jiných fakultách děje. Mohlo by se probrat více počítání se sumami nebo doporučit, co počítat, protože někdo se s tím setkal prvně.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • skvělé pro seznámení se se spolužáky a kantory ještě před nástupem, seznamuje s poměry na škole, málo s průběhem výuky
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Spíš než přípravný týden, co se látky týče, to byly celkem zajímavé přednášky od jednotlivých kateder, kde se snažili nalákat váhavce. Člověk se tam dozví trochu o škole a systému výuky, ale jinak to studentovi příliš nedá.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Spokojen.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Student se dozví vše potřebné o studiu. Proběhou i přednášky matematiky a fyziky, pravděpodobně k vystrašení studentů již před začátkem roku.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Tak za jeden týden se ty kredity hodí, ale myslím si, že by tam mělo být víc úvodu do matemaiky a fyziky. Třeba vysvětlit derivace, integrace, parciální derivace, atd... ať lidi ví do čeho jdou a s čím mají počítat. Jako naučili jsme se jak vypadá znak sumy a základy matematické indukce... Ale chtělo by to víc a míň přednášek o jednotlivých oborech. Některé se opakují už několik let a přednášející ani neaktualizuje datum na prezentaci... Zřejmě to ani on nechce dělat.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Tak 2 kredity zdarma a většina přednášek je zajímavých.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Týden na "oťukání", seznámení se s jednotlivými obory, základy matematiky.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Velice dobrý začít "návodem", jak na školu, známkuji hůř, protože mi přišlo absolutně zbytečné úvody do oborů.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Velmi nudná a možná až nepříjemná povinnost.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Velmi užitečná informace
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
    • Velmi užitečný týden, který studentům pomůže seznámit se s prostředím fakulty.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Velmi zajímavé, představení všech oborů.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Veškeré vědění získané na přípravném týdnu se dá shrnout do jedné prezentace (kterou nám odprezentoval pan Fučík). Přednáškám kateder lidé stejně nerozuměli.
      studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PO
    • výborný začátek
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Zajímavé nahlédnutí do toho, čím se člověk může zabývat, když vystuduje školu, jako je jaderka. Navíc super kredity za to, že si sednete do posluchárny a pokud máte chuť, tak posloucháte.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Zajímavé přednášky ke všem tématům od oborů.
      role předmětu: PO
    • Zajímavé přednášky pro nové uchazeče.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • zbytečná ztráta týdne prázdnin
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • zbytečné
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Není co vytknout.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Prvák zde získá užitečné informace o studiu na VŠ. Organizační přednášky byly střídány s motivačně vzdělávacími, kde bohužel občas nebylo přednášejícím dobře rozumět.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Bez výhrad.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
N :  Oznámkujte předmět [63]

Průměr odpovědi: 2.13

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 30 % [19]: 1 (výborně)
  • 2 : 41 % [26]: 2
  • 3 : 15 % [10]: 3
  • 4 : 11 % [7]: 4
  • 5 : 1 % [1]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [63]

Průměr odpovědi: 1.35

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 15 % [10]: nevyjádřeno
  • 2 : 63 % [40]: ano
  • 3 : 6 % [4]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 11 % [7]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká