Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01DIM1] Diskretní matematika 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 22 / 81
  • Procento hodnotících: 27 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 81 studentů.
  • Ukončilo předmět: 48 studentů.
  • Průchodnost: 59 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [20]
    • Dobrý předmět pro každého, koho alespoň trochu zajímá matematika
      Petr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Cvika byla hrozně zajímavá. Bohužel nebyl moc čas na úkoly, ale RSA vše vynahradilo.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Docela fajn předmět, hodně se mi líbí, že je člověk motivován body za průběžné řešení úloh, které musí předvést na tabuli. Zápočet pak může získat jenom za ty úlohy a nemusí se stresovat testem. Myslím si, že takový model dobře sedí k předmětu, kde té probírané látky není tolik.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Dokonalý úvod do diskrétní matematiky i s ukázkou možné aplikace celé teorie.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Hodně hezký předmět. Všechno bylo srozumitelné.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Mám rád diskrétní matematiku a splnilo to moje očekávání.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • me tento predmět bavil... bylo to uplně něco jiného než v běžných hodinách matematiky. takové oživení.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Nebyl mi předložen na začátku semestr "plán předmětu". Tj. co budeme ten půlrok dělat a kam se dostaneme. Zároveň jsme dost látky, kterou jsme probrali, použili třeba jen jednou. Chtěl bych vidět například více aplikací probraných vět.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Obsah přednášek odpovídal požadavkům v zápočtovém testu.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Oproti tomu co jsem slýchala o diskrétní matematice např. z matfyzu je tohle fakt zajímavý předmět a né moc náročný. Takové hrátky s čísly.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Předmět Diskrétní matematika je takovým zpestřením matematiky v prvním semestru, kde se pouze mechanicky nepočítá, nebo je třeba složitých definic. Jde vlastně o středoškolskou matematiku, která se ale na střední školy už nevejde. Člověk se dozví zajímavé postupy řešení úkolů, které se na první pohled zdají složité.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Přiměřený systém udělení zápočtu, nemám, co bych vytknul
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Velmi by pomohl tréning celkového přednesu (hlavně co se týče občasného drmolení) a čitelnější psaní na tabuli.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Velmi zajímavé odvětví matematiky...jen ne pro mě :D
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Zajímavá látka, ale na test jsem se učila převážně sama ze skript, protože udržet pozornost na přednášce bylo trochu náročnější.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Zajímavý předmět. Zápočet se dá získat za dobrovolné úkoly podobné příkladům z matematické olympiády.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Různé algoritmy pro počítání s přirozenými čísly (prvočísly).
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
    • Skvelý predmet, úvod do teórie čísiel, zápočet možný za domáce úlohy, ktoré nebývajú extrémne zložité.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Ačkoliv jsem ze začátku DIM1 neměl moc v oblibě, časem se to trošku zvrhlo a látka byla poměrně zajímavá. Možná by se zdálo, že kreditová dotace je nízká, příhlédneme-li ale k tomu, že lze zápočet získat za úkoly, pak je to OK. Závěrečný test byl v pohodě, dalo se dobře připravit podle vzorové písemky.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Aplikovaná informatika; role předmětu: PO
    • Dulezity
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Aplikovaná informatika; role předmětu: PO
N :  Oznámkujte předmět [22]

Průměr odpovědi: 1.55

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 54 % [12]: 1 (výborně)
  • 2 : 36 % [8]: 2
  • 3 : 9 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [22]

Průměr odpovědi: 1.05

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 95 % [21]: ano
  • 3 : 4 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká