Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01DIM3] Diskrétní matematika 3

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 17
  • Procento hodnotících: 23 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 17 studentů.
  • Ukončilo předmět: 14 studentů.
  • Průchodnost: 82 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [4]
    • Každý student dostane za úkol přečíst si článek v angličtině a pak o něm popovídat spolužákům. Dozvěděli jsme se tedy mnoho zajímavostí z různých částí matematiky a vyzkoušeli si své prezentační dovednosti před spolužáky. Nové teorie jsme se nestihli moc dozvědět vzhledem k množství pátků, které odpadly.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Předmět mě bavil a líbilo by se mi i víc diskrétky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • hezký, zajímavé problémy a oceňuji formu získání zápočtu, je super si vyzkoušet prezentaci u tabule
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Dobrý předmět. Přínos je možnost mluvit o matematickém tématu před více lidmi dříve než u státnic.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
N :  Oznámkujte předmět [4]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [4]: 1 (výborně)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [4]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [4]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká