Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01DYRO] Dynamické rozhodování

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 1 / 9
  • Procento hodnotících: 11 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 9 studentů.
  • Ukončilo předmět: 1 studentů.
  • Průchodnost: 11 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [1]
    • Tento předmět je podle mě trochu nešťastně vedený. Probíraná látka je v zásadě velmi zajímavá a přednášející tomu opravdu velmi dobře rozumí. Látky je však tolik, že ji studenti po prvních pár přednáškách přestanou pobírat a začínají se ztrácet ve velmi komplikované teorii a značení. Na zkoušce musí člověk aplikovat probranou látku na konkrétním příkladě, což mu (i přes to, že se smí používat veškeré učební materiály) zabere opravdu hodně času a úsilí, jelikož je to v podstatě první příklad, se kterým se setká. Forma zkoušky jako taková mi přijde dobrá, líbí se mi, že přednášejícímu jde víc o to, aby studenti uměli látku aplikovat a ne se něco memorovat, ale bylo by lepší, kdyby se na přednáškách probralo méně látky a více se demonstrovala na příkladech. Takhle student často pochopí o co jde až u zkoušky. Věřím, že předmětu prospěje rozdělení do dvou semestrů.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
N :  Oznámkujte předmět [1]

Průměr odpovědi: 3.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborně)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 100 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [1]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [1]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká