Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01MAT1] Matematika 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 10 / 95
  • Procento hodnotících: 10 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 95 studentů.
  • Ukončilo předmět: 53 studentů.
  • Průchodnost: 55 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [10]
    • Nic nemám
      Lolita Korkina role předmětu: PO
    • Dobre zorganizovaný predmet, písomky na každom cvičení zamedzujú náhlemu zabudnutiu všetkého počas skúškového obdobia a veľkou výhodou je že body získané za aktivitu počas semestra podstatne pomôžu pri skúške.
      role předmětu: PO
    • Lepší přednášející než je Fučík neexistuje. Výborný úvod do studia na FJFI, mohu jedině doporučit a gratulovat.
      studijní obor: Aplikovaná informatika; role předmětu: PO
    • Naprosto super předmět.
      role předmětu: PO
    • Přecházela jsem z béčkové matematiky na céčkovou a musím říct, že mi dělala mnohem větší problémy. Pan Fučík byl sice velice ochotný klidně několikrát vysvětlit látku, ale někdy byl i docela zákeřný. Jednou se omylem přeřeknete (zvyk ze staré školy) a řeknete mu pane učiteli a pak nemáte šanci získat zápočet. K němu jste se měli dostat díky bodům získaných z chození k tabuli a testíkům které jste měli na každém konci hodiny, ale jednou ho oslovíte špatně a máte problém - bude vás přeskakovat.
      studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
    • Srozumitelne, prehledne
      role předmětu: PO
    • základní kurz matematiky
      role předmětu: PO
    • Základní matematické znalosti potřebné k ostatním, především fyzikálním předmětům.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;
    • Na přednášky i cvičení pan docent Fučík je výborný.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
    • Předmět je náročný pro toho, kdo si úplně nerozumí s matematikou. Bohužel na této škole je matematika na prvním místě.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
N :  Oznámkujte předmět [10]

Průměr odpovědi: 1.40

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 80 % [8]: 1 (výborně)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 20 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [10]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 10 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 90 % [9]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká
Komentáře učitelů k předmětu

Fučík Radek Ing. Ph.D. : 2017-03-21 06:59:14

Všem děkuji za hodnocení, jsem rád, že to neučím zbytečně.

Odpověď studentce RT ohledně "zákeřnosti":
Jediný důvod k neudělení zápočtu z Matematiky 1 je velký počet neomluvených absencí na cvičeních a přednáškách. Podle informací od cvičící matematiky B jste přišla pouze na 3 z 8 cvičení (do konce října), na cvičení z matematiky C na 9 z 13 cvičení (od začátku listopadu), na přednášky z matematiky C na 6 z 11 (od začátku listopadu), přičemž ani jednu nepřítomnost jste si neomluvila.
Důvod, který popisujete, je zcela absurdní - na jednu stranu proto, že rozhodně nelpím na správném oslovení (a ani si nepamatuji, že by se něco takového kdy stalo), na druhou stranu proto, že hlavními zásadami při vedení výuky jsou absolutní objektivita a maximální vstřícnost ke studentům, tj. všichni posluchači mají stejná, předem přesně daná pravidla nezávisle na subjektivním hodnocení cvičících/přednášejícího. Navíc i s nulovým ziskem bodů ze cvičení lze získat zápočet a složit zkoušku! Veškeré informace o předmětu jsou zveřejněná na webu předmětu, kde zároveň můžete sledovat aktuální počty absencí a bodů během semestru. Samozřejmou povinností při přechodu z matematiky úrovně B na C je seznámení se z podmínkami zápočtu a pak chodit do školy - ani jedno jste zjevně neučinila.