Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01MLO] Matematická logika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / 12
  • Procento hodnotících: 50 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 12 studentů.
  • Ukončilo předmět: 9 studentů.
  • Průchodnost: 75 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [5]
    • Na to, že se předmět učil v této podobě prvním rokem, byl velmi dobře připraven a odpřednášen. Bohužel by se dost těžko hledal jiný, který by byl takto kreditově, a trochu i hodinově, podhodnocen (2+0, 2 kredity). Pokud bychom srovnávali podle obtížnosti s jinými předměty ze stejného semestru, měl by mít podle mého názoru alespoň 4 kredity. Zároveň by bylo příjemnější, kdyby se předmět posunul ve studijním plánu tak, aby byl až po probrání vyčíslitelnosti (nebo zároveň), kterou do určité míry využívá.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Obecně nemám rád přednášení z prezentací, nestíhal jsem si zapisovat. Když jsem se o to pokoušel, tak mě z toho jen bolela hlava, protože orientovat se kam zrovna snímek přeskočil mi dávalo zabrat.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Předmět je dobrý, pan Cintula je rozhodně krok vpřed! Za nás se předmět teprve rozjížděl, takže to bylo trochu divoké, určitě se to ale usadí. Vůbec bych se nebál toho nebýt rigorózní (což alespoň letos nebylo) a klidně říci více věcí okolo, jako třeba rozebrat hezky Goedela. Určitě doporučuji chodit.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Takhle abstraktní matematický předmět už by ani v magiterkém být nemusel
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Zajimava latka. Prednasky byly misty docela zmatene a citelne chybela cviceni.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
N :  Oznámkujte předmět [6]

Průměr odpovědi: 2.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [1]: 1 (výborně)
  • 2 : 16 % [1]: 2
  • 3 : 66 % [4]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [6]

Průměr odpovědi: 1.80

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 16 % [1]: ano
  • 3 : 66 % [4]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká