[01REGA] Regresní analýza dat
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / 19
- Procento hodnotících: 10 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 19 studentů.
- Ukončilo předmět: 8 studentů.
- Průchodnost: 42 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [2]
-
Nevim.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Tento předmět se skládá ze dvou částí: 1) chvíle, kdy se opravdu probírá regresní analýza 2) zajímavé historické a filozofické vsuvky. První část je bohužel o poznání horší. Náplň přednášek je přebrána z vícesemestrálního předmětu FSV UK, látka je probírána z rychlíku stylem: "to je pro vás moc jednoduché, to byste si odvodili". Přeskakovací styl přednášek vede k tomu, že studenti přestanou dávat pozor a příliš si z hodin neodnesou. Před zkouškou je pak student překvapen zjištěním, co všechno se na hodinách probralo. Naopak druhá část mě donutila ohodnotit předmět známkou 1. Přednášející dokáže skvěle vyprávět a studenti se dozví opravdu hodně zajímavých věcí nejen z historie matematiky. Pokud si tedy chcete zapsat odpočinkový předmět, rozhodně doporučuji.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
N :
Oznámkujte předmět [2]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [2]: 1 (výborně)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [2]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [2]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká