Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02HSEF] Historická a sociálně ekonomická hlediska fúze

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 1 / 4
  • Procento hodnotících: 25 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 4 studentů.
  • Ukončilo předmět: 4 studentů.
  • Průchodnost: 100 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [1]
    • Jednou týdně jsme zašli do hlavní budovy Ústavu fyziky plazmatu Akademie věd ČR, a tam v nábožném tichu poslouchali, kdo tedy vlastně ve fúzi vynalezl co, od člověka, který některé tyto aktéry potkal osobně. Kdo chce dva kredity za odpočinkový fúzní předmět, kde je nutno pouze poslouchat a za semestr si připravit menší referát o vybraném tématu, tomu HSEF vřele doporučuji. Zvlášť lidi z FTTF, myslím, ocení uvedení věcí, které znají z přednášek, do historického rámce.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
N :  Oznámkujte předmět [1]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborně)
  • 2 : 100 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [1]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [1]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká