Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02IJZ] Interakce jaderného záření s látkou

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 17
  • Procento hodnotících: 17 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 17 studentů.
  • Ukončilo předmět: 12 studentů.
  • Průchodnost: 70 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [3]
    • zaujímavé, inak koncipované ako ostatné prednášky
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Tento předmět byl podle mě neúměrně těžký vzhledem k mojim dosavadním znalostem. Ohodnocení 2 kredity absolut e neodpovídá náročnosti, předmět Experimentální fyzika je například mnohem jednodušší a je za 4 kredity (u obou byla 1 přednáška týdně). Od první hodiny jsem neměl tušení, o čem vyučující mluví a to navíc byl předmět v angličtině. Připadalo mi, že si vyučující myslí, že už máme bohaté znalosti o částích a jejich chování. Myslel jsem si, že k tomu je právě tento předmět, abych se dozvěděl nějaké základy, ale tak to není (spíš mi to připadalo jako by to byl předmět "IJZ2"). Nechápu proč tento předmět máme ve 3. semestru, kdyz zbytek třídy byli vsechni třeťáci (tzn. 5. semestr a byli z oboru Experimentální fyziky). Co se týče vyučujícího a průběhu vyuky, tak tu naopak hodntím kladně. Poprvé jsem se setkal s takto interaktivnivní hodinou, kde se vyučující snaží, aby studenti přemýšleli nad tím, co řiká (bohužel, když nemám žádné základy, tak to jde těžko). Vyučujícího bych tedy ohodnotil známkou 2.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální technika; role předmětu: PO
    • Předmět je výbornou motivací a nucení studentů k tomu aby přemýšleli a neučili se odvození nazpaměť je osvěžující a řekl bych, že i velmi přínosné.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
N :  Oznámkujte předmět [3]

Průměr odpovědi: 2.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: 1 (výborně)
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 33 % [1]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [3]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 33 % [1]: ano
  • 3 : 33 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká