Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02SMF] Seminář matematické fyziky

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 7 / 17
  • Procento hodnotících: 41 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 17 studentů.
  • Ukončilo předmět: 11 studentů.
  • Průchodnost: 64 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [7]
    • Předmět mě prostě tolik nebavil a ještě byl od půl osmé ráno, tak jsem ho neodchodil.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Stačí vypracovat úkol, který je zadán na semináři. Seminář vede vždy nějaký host z katedry fyziky a ukáže nějakou zajímavou oblast fyziky, kterou se zabývá nebo zabýval.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • na lichých přednáškách přicházeli hosté prezentovat svá témata, na sudých naopak studenti prezentovali domácí úkoly z daných témat
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Přednáší různí lidé z fakulty a následně někdo před tabulí předvede zadaný úkol. Témata jsou uzpůsobena tomu, aby je pochopili s trochou úsilí i studenti třetího semestru.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Seminář, kde se střídají kantoři ve výkladu rozličných témat a studenti prezentující zpracované otázky.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Vyloženě motivační předmět, ukazující několik velmi zajímavých aplikací našich teoretických poznatků. Jedinou chybou byl ranní termín
      studijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: V
    • Vzhledem k tomu, že byl předmět pojatý jako lákadlo na obor Matematická fyzika, snažili se přednášející vymýšlet skutečně zajímavá témata a většina přednášek byla skvělá!
      studijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
N :  Oznámkujte předmět [7]

Průměr odpovědi: 1.57

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 57 % [4]: 1 (výborně)
  • 2 : 28 % [2]: 2
  • 3 : 14 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [7]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [7]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká