Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02STF1] Seminář FTTF1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 1 / 3
  • Procento hodnotících: 33 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 3 studentů.
  • Ukončilo předmět: 0 studentů.
  • Průchodnost: 0 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [1]
    • Tento předmět je typickým případem outsourcingu. Řekne se "nemáme dost přednášejících na to, abychom vám udělali třináct různých přednášek o fúzi centrálně, a tak vám za úkol dáme si ty přednášky sami aktivně dohledat a pak nám o tom napsat krátký report". Kreditová dotace však zůstane stejná - 2 kredity, odpovídající podle standardů FJFI 2 hodinám přednášek týdně. Co si budeme povídat, sesbírat za semestr 13 přednášek relevantních k fúzi je takřka nemožné. I ve chvíli, kdy se zúčastním všech možných kurzů na tokamaku (a kvůli nim pak nemůžu na přednášky jiných předmětů) a na kolokvium jdu pokaždé, co můžu, požadovaný počet přednášek nenaplním ani ze dvou třetin. Co pak zbývá studentovi, který chce svůj zápočet? Pouze lhát, že jsem byla na více přednáškách. Což mě jako upřímnou bytost vůbec netěší. Když už musím kromě času vynaloženého na přednášku a cestu na a z ní (a že jsou občas dost daleko) také vynakládat extra energii na hledání vhodných přednášek a přeskupování rozvrhu kvůli nim, ráda bych to alespoň viděla kompenzované vyšší kreditovou dotací. Takhle to dopadá tak, že místo aby nás předmět učil aktivně se svépomocí vzdělávat a připravoval nás tak na profesní kariéru vědce, učí nás podvádět a lhát učitelům. Co tedy s tím ? Navrhla bych jako alternativu k navštívené přednášce uznávat i přečtený článek, spolu s krátkým komentářem, proč jsme ho četli a co jsme se v něm nového dozvěděli. Tím způsobem by odpadl stres ze stíhání kolokvia a shánění přednášek, které nám k vlastní fúzi moc neřeknou, a učili bychom se využívat druhý důležitý zdroj informací pro vědce - anglicky psané články.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
N :  Oznámkujte předmět [1]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborně)
  • 2 : 100 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [1]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 0 % [0]: ano
  • 3 : 100 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká