Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02UFEC] Úvod do fyziky elementárních částic

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 20 / 75
  • Procento hodnotících: 26 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 75 studentů.
  • Ukončilo předmět: 64 studentů.
  • Průchodnost: 85 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [20]
    • ráno
      Alexander Groh studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Povídání o částicové a moderní fyzice. Zápočet je za docházku.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Docela zajímavý předmět. Škoda ale, že je už od 7:30 ráno.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Keď by sa človek na to sústredil, tak by to mohol byť zaujímavý predmet, ale 7:30 ráno tomu vôbec neprospieva. Pre niekoho, kto sa zaujíma o CERN a podobne to je verím zaujímavé. Spomínam si však aj na prednášajúceho (bol tam tuším dvakrát), ktorého sa fakt nedalo počúvať.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • na každé hodině se různými přednášejícími prezentovala jednotlivá témata týkající se částicové fyziky
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Nejnáročnější bylo sedět od půl osmé v ledové 101 a udržet za těchto podmínek pozornost.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Odpočinkový ale velice zajímavý předmět.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Povídání o elementárních částicích, Cernu apod. Největší problém tohoto předmětu byl začátek v 7:30
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • přednášky v populárním duchu, vždy přednášel jiný host, na první přednášce si může publikum vytvořit seznam témat, která jsou pro něj zajímavá a pan Bielčík zařadí nějakou přednášku na dané téma, i velice aktuální
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Skoda, ze predmet prebiehal skoro rano, ale prednasky boli zaujimave, hlavne v tom, ze zakazdym prednasal niekto iny a z praxe.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: V
    • Hezke pro rozhled
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • kazdou prednasku jiny prednasejici, mluvici o svem tematu
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Pohodový předmět, nevadilo mi ani vstávat na 7 ráno. Zajímavá témata, většina přednášejících dokázala srozumitelně osvětlit základy problematiky.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Pro lidi, kteří se zajímají o tuto problematiku rozhodně přínosem, ale i snadný zisk kreditu.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; role předmětu: V
    • Předmět zahrnuje přednášky o částicích, o jejich detekci a o experimentech, které se zkoumáním částic zabývají. Náplň přednášek se může do jisté míry přizpůsobit zájmu studentů, kteří na první hodině napíší, o čem by se chtěli něco dozvědět. Na přednášky jsou často zvání odborníci v konkrétním oboru.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Zajímavé přednášky.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Zajímavý předmět. Dozvíte se mnoho užitečných informací. Bohužel ráno v 7:30 na to většinou nemáte myšlenky.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; role předmětu: V
    • Základy částicové fyziky, jen ten čas v rozvrhu od 7:30 není asi úplně vhodný. Člověk je rozespalý.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: V
    • Myslím, že by se měla požadovat vyšší procentu docházky.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Vcelku zajímavý předmět, dobře vybíraná témata
      studijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
N :  Oznámkujte předmět [20]

Průměr odpovědi: 1.65

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [10]: 1 (výborně)
  • 2 : 35 % [7]: 2
  • 3 : 15 % [3]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [20]

Průměr odpovědi: 1.13

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 70 % [14]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 5 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká